Смяна гумички на клапаните на Т4
Re: Смяна гумички на клапаните на Т4
Значи колега както по-горе писах главата беше изпратена за шлайване и съответно след като я получих беше огледална,това за да няма съмнение за кривини. Колкото до затягането и последователността - всичко беше направено по учебник. Още нещо , поръчах нови болтове за да няма изненада при стягането защото стягащия момент е доста голям. Гарнитурата съшо е маркова-метална.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Смяна гумички на клапаните на Т4
А като е затворена капачката на разширително казанче, като загрее движока до нормална работна температура, се повишава налягането до около 1-1.5 атм. Може и повече, зависи от охладителната уредба как е предвидена да работи. Това повишава точката на кипене. Вероятно при теб има някъде теч, или нещо не е уплътнено както трябва. Пробвай на затегната капачка, да загрееш движока и докато работи гледай, отдолу, отвсякъдето където можеш да се навреш, за течове по охладителната система. Разширителното казанче ако ти е по-чисто, пробвай да видиш в него дали не бълбукат балончета. Отнякъде нещо ти избива, и трябва да се открие откъде. Отзад, отдолу където е масления филтър, над него има и маслен радиатор, който е вързан към блока и към една тръба с тънки маркучлета. Провери ги на канал или на подемнник. На мен ми се пукна едното, и изтекоха водите на пътя. Смяната е малко кривунделска работа, и не става на място, а иска сваляне на коритото отдолу, и канал.
Иначе двигателя разработи ли го вече? мина ли поне 1000-1500 км? Смени ли му първото масло? Ако да, то тогава пробвай да измериш компресията, може пък оттам да изскочи нещо.
Иначе двигателя разработи ли го вече? мина ли поне 1000-1500 км? Смени ли му първото масло? Ако да, то тогава пробвай да измериш компресията, може пък оттам да изскочи нещо.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Смяна гумички на клапаните на Т4
Проблем може да дойде от бренерите. Измери налягането в охл система.
За хлопащите бутала - всички бутала хлопат, щото са хлабави горе. Там не се износват въобще. Не хлопа бутало със запечени сегменти. По - важен показател е луфт мвжду бутало и цилиндър в долната част на полата и също ключ на сегментите.
За хлопащите бутала - всички бутала хлопат, щото са хлабави горе. Там не се износват въобще. Не хлопа бутало със запечени сегменти. По - важен показател е луфт мвжду бутало и цилиндър в долната част на полата и също ключ на сегментите.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Смяна гумички на клапаните на Т4
muns61 написа:...Проблем може да дойде от бренерите...
Колега, на какво казваш бренер?
Re: Смяна гумички на клапаните на Т4
KingoftheROAD написа:А като е затворена капачката на разширително казанче, като загрее движока до нормална работна температура, се повишава налягането до около 1-1.5 атм. Може и повече, зависи от охладителната уредба как е предвидена да работи. Това повишава точката на кипене. Вероятно при теб има някъде теч, или нещо не е уплътнено както трябва. Пробвай на затегната капачка, да загрееш движока и докато работи гледай, отдолу, отвсякъдето където можеш да се навреш, за течове по охладителната система. Разширителното казанче ако ти е по-чисто, пробвай да видиш в него дали не бълбукат балончета. Отнякъде нещо ти избива, и трябва да се открие откъде. Отзад, отдолу където е масления филтър, над него има и маслен радиатор, който е вързан към блока и към една тръба с тънки маркучлета. Провери ги на канал или на подемнник. На мен ми се пукна едното, и изтекоха водите на пътя. Смяната е малко кривунделска работа, и не става на място, а иска сваляне на коритото отдолу, и канал.
Иначе двигателя разработи ли го вече? мина ли поне 1000-1500 км? Смени ли му първото масло? Ако да, то тогава пробвай да измериш компресията, може пък оттам да изскочи нещо.
Здравейте, при мен има условия за ремонт с канал,колко много съм стоял отдолу при работещ двигател с надеждата да видя отнякъде теч, но уви нищо


-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 21:58
- Автомобил: caravelle
- Двигател: aaf 1993
- Местоположение: sofia
Re: Смяна гумички на клапаните на Т4
Ами,остава само да провериш радиатора на парното,защото ако изчезва малко течност тя ще попива във ватата на пода и няма да я видиш.Ако е малка пукнатината ще изтича само когато е под налягане сиреч-когато е загряла.Късмет.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Смяна гумички на клапаните на Т4
То на радатора тръбите му са изведени в коша на двигателя. В друга тема съм постнал снимки на таблото, вентилатора и радиатора на парното в разглобен вид.
Re: Смяна гумички на клапаните на Т4
KingoftheROAD написа:То на радатора тръбите му са изведени в коша на двигателя. В друга тема съм постнал снимки на таблото, вентилатора и радиатора на парното в разглобен вид.
Колега мислил съм си за парното, преди година смених радиаторче. Решил съм и там да направя проверка като в коша на двигателя съединя с тръба входщата и изходящата магистрала на радиатора. Ще наблюдавам течността и ще докладвам



-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 21:58
- Автомобил: caravelle
- Двигател: aaf 1993
- Местоположение: sofia
Re: Смяна гумички на клапаните на Т4
И какво като са в коша,да не би и парното да е там.
Re: Смяна гумички на клапаните на Т4
wwwww33333 написа:И какво като са в коша,да не би и парното да е там.
Ами колега, изолирам радиарторчето на парното, то си е в купето и до него няма да има антифриз. Целта ми е да разбера дали теча не е вътре.Но от опит знам че когато има теч вътре прозорците започват да се изпотяват и на езика ти става едно сладко сладко. Това е в резултат от изпаренията на антифриза. Разбира се парите са отровни и не трябва да се вдишват.
Re: Смяна гумички на клапаните на Т4
Здравейте колеги, малко късно но ето окончателния отговор на проблема. След каране известно време нещата се влошиха и започна да вкарва антифриз в маслото, аз доливах и така карах, но накрая се реших пак да сваля главата и да я изпратя за проба на налягане. Оказа се че е пукната на 1 и 2 цилиндър
. В началото дадоха надежда че ще я заварят но впоследствие се отказаха и сега съм от отбора на търсещите да закупят глава. Диалемата е втора употреба или нова. За нова не ми се мисли защото ще струва колкото колата, втора употреба но от къде
.Та ако някой може да помогне 



Re: Смяна гумички на клапаните на Т4
Здравейте колеги, пак закъснях но ще пиша. Пипането на течността се оказа от пукната глава.Потърсих втора употреба един ,,колега'' в кавички ми изпрати за 300лв една която се оказа пукната и се наложи да взема чисто нова. Сега вече нямам проблеми с антифриза, разхода на маслото също намаля да не кажа и престана, но сега имам по малко пътуване. Та така поизгорях с доста пари но няма как буса трбва да върви.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта