VR6 Turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VR6 Turbo

Мнениеот Vizor » Сря 27 окт 2010 19:58


Ми грешиш малко да ти кажа.. замисли се защо и обясни после защо пренебрегна всичко преди турбото..




Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: VR6 Turbo

Мнениеот sk. » Сря 27 окт 2010 20:09


Причини съм сигурен, че ще изтъкнеш много ;)
Ама я ми кажи как с моя Голф от летящ от 100 примерно, както е снимано клипчето, как ще изпреваря вашия Сеат 4х4, пък дори да сте вътре 5-човека и багаж, а аз да съм сам ;)
И двете коли са турбинирани нали ;)
Иначе при по-добър старт, при по-добро съотношение конска сила/кг., и при по добро въздушно съпротивление и при равни друи условия, може би евентуално ще ви задмина :D:D
А дано, ама на дали :D


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VR6 Turbo

Мнениеот sin orel C20XE » Сря 27 окт 2010 20:53


Тука малко като в тунинга, ако се пусна с на баща ми пасата с на Весо 5-цата кой ще бие, астрата е много подготвена, а и момчето я кара стабилно, с ВР-а ще е интересно, но засега с този си сет ъп нещата клонят към астрата mhihi
Колата има дино с над 330 кв! :screwy


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VR6 Turbo

Мнениеот Vizor » Сря 27 окт 2010 21:10


sk. написа:Причини съм сигурен, че ще изтъкнеш много ;)
Ама я ми кажи как с моя Голф от летящ от 100 примерно, както е снимано клипчето, как ще изпреваря вашия Сеат 4х4, пък дори да сте вътре 5-човека и багаж, а аз да съм сам ;)
И двете коли са турбинирани нали ;)
Иначе при по-добър старт, при по-добро съотношение конска сила/кг., и при по добро въздушно съпротивление и при равни друи условия, може би евентуално ще ви задмина :D:D
А дано, ама на дали :D



Говорех за причините, които затри малко по-горе. Запомни едно! NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!! Тоя 6 цилиндров почти 3000 кубика двигател има едно огромно предимство. Въртящия момент. Живи и здрави Тошко ще го понадува още с още по-големи турбини. За сега най-бързата стрийт кола с предно си остава на Пепи А3-ката май.


Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: VR6 Turbo

Мнениеот BS » Сря 27 окт 2010 21:25


Да не се мъчете Астрата е 398кс на колелата.
Замерена във Варна при Тони.

Поздрави.


Потребителски аватар
hayabusa_gsxr
Мнения: 470
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
Автомобил: Opel Vectra B
Двигател: X20XEV
Местоположение: Бургас/Варна

Re: VR6 Turbo

Мнениеот hayabusa_gsxr » Сря 27 окт 2010 21:26


вр6 с/у лет победа за вр6 категорично !!!
Причина голям въртящ момент и факта че това е Фолксваген :D:D


Потребителски аватар
tosho_vr6
Мнения: 203
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: VR6 Turbo

Мнениеот tosho_vr6 » Сря 27 окт 2010 22:23


Момчета тука се е заформил голям спор :)
Но според мен не е важно кой ще бие поне за мен важното е дали на човек му харесва как му варви колата.Аз лично колата не ми е подготвена за драг а си я карам почти всеки ден нищо че ми гори 22/100 грацко каране.Второ голфа е настроен да върви на 1.3бар а сега си правя експерименти и го карам на 1.5бар със стокова карантия дори и смукателния колектор не съм преправял. Такаче не гоня максимални коне от този мотор при положение че съм на предно предаване мисля варианти за 4х4 но това е през зимния период но всичко все още е във проекти :)
Ще ходя до София след три седмици при мой приятел и той каза че ще ме заведе на OMV то на Бояна и ще покарам с някой друг рейсар


Потребителски аватар
tosho_vr6
Мнения: 203
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: VR6 Turbo

Мнениеот tosho_vr6 » Пет 19 ное 2010 23:26


ето какво се случва кто конете пораснат повече от което може да понесе стокова кутия


Freakin0ut
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 01 окт 2009 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: VR6 Turbo

Мнениеот Freakin0ut » Съб 20 ное 2010 0:40


ха абсолутно същото се случи на една най-обикновенна 3-ка... същата дупка и на същото място но 3-ката е 1.6.....


gti---
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 03 авг 2010 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VR6 Turbo

Мнениеот gti--- » Съб 20 ное 2010 0:44


за кой ли път за кой ли път :)


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: VR6 Turbo

Мнениеот MITKOGOLF » Съб 20 ное 2010 8:07


Колега какво време направи на КАЛОЯНОВО?


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: VR6 Turbo

Мнениеот pe6kata » Съб 20 ное 2010 9:46


tosho_vr6 написа:ето какво се случва кто конете пораснат повече от което може да понесе стокова кутия


говорили сме за това... ама
Това е първото излизане на заварена ос на сателитите ли е?

варианта е 02М(6 степенната), като корубата е от 2.8 на голф4, а карантиите от дизелова на голф4. 6-степенната е с много къси скорости(чак прекалено в сток вариант, а камо ли за турбо...), да не говорим ако слезеш на размера гуми на голф 3...

голф 4 на 6-та и голф3 на 5-та(с ССМ код) вървят с еднаква скорост при едни и същи обороти, при точния размер гуми за всяка от колите.

Ако си с 02М с дизелови железа вътре и караш гуми на размера на голф3, 1,2 и 3 ще са почти еднакви като ССМ, 4 и 5 ще са по-дълги от ССМ, като на 6-та ще върви с 3000об със 153-154км/ч(едва ли ще е често ползвана :lol: )

или минавай направо на 4х4


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: VR6 Turbo

Мнениеот Vento » Съб 20 ное 2010 10:44


pe6kata написа:...или минавай направо на 4х4
но НЕ syncro :012: Quattro или 4 Motion :idea: Syncro не е 4х4... :? :roll:


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: VR6 Turbo

Мнениеот Pirogov » Съб 20 ное 2010 12:35


Vento написа:
pe6kata написа:...или минавай направо на 4х4
но НЕ syncro :012: Quattro или 4 Motion :idea: Syncro не е 4х4... :? :roll:

НА мен ми казаха, че синхрото е 4X3.Върти известно време предните две и задна дясна и после след малко и задна лява, като дясната спира.Синхронно въртене на гумите не е 4X4, не.... mhihi


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VR6 Turbo

Мнениеот Vizor » Съб 20 ное 2010 19:09


:shock от одавна не бях чел такава глупост..



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта