На студено сутрин глъхне...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

На студено сутрин глъхне...

Мнениеот jagler » Пон 01 ное 2010 17:01


Колеги двигателя е АБС 1,8МИ сутрин като запаля на бензин и работи на бензин,колата има и газ и започва да глъхне това става забелязвам когато температурата околната падне под +10 гр. иначе лятото нямаше проблем.Когато вкл. на газ няма проблем с давенето и после като се постопли малко в зависимост от студа за 2-3 мин. и се оправя проблема който го прави на бензин.Какво може да е някой датчик за входящия въздух ли?Или двойния датчик за охладителната течност който е на тройника сменял съм го преди 4-5г. и то с не оригинален,а за 15лв. и той да бърка компа на колата и от там сместа.




GL3
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 29 юли 2010 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот GL3 » Пон 01 ное 2010 17:42


Колега и аз имам като твоя двигател и на мен ми прави такива проблеми. При по-голям студ след запалване трябва да давам газ за да не изгасне и така да форсирам докато загрее и се нормализират оборотите.
Чел съм стари коментари от други колеги за почистване на дроселната клапа, проверка на делкото,проверка на тампона под моното и смазване на стъпковото моторче. Абе много причини има за проблема. :(
И аз чакам някой по-запознат да ме посъветва.
Също така ме интересува къде се намира дросела на Голф 1.8 АБС и как по-точно се почиства.
Мерси!


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот jagler » Пон 01 ное 2010 18:53


Според мен до колкото съм запознат не е от тампона под моното ,защото ако гълта въздух от там няма да се оправя ,а ще е постоянно така не е и от стъпково моторче нито дроселна клапа...по скоро проблема е свързам с темп. на околната среда или темп. на антифриза.Поне аз така мисля и от дюзата не е защото ако е подпушена нещо ще е така постоянно и няма да работи,а то когато се позатопли двигателя за 2-3 мин. и всичко е ок.Колата започва да се дави и мирише на бензин т.е. става богата смес компа нещо се бърка ,ама от кое...?


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот jagler » Пон 01 ное 2010 21:49


Дюзата е една и май се почиства с ултразвук.Тази добавка в бензина ли я сипваш?


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот jagler » Пон 01 ное 2010 22:41


И колега от къде я взе тази добавка?как се казва?


janko_danev
Мнения: 110
Регистриран на: Нед 17 окт 2010 16:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот janko_danev » Сря 03 ное 2010 6:42


колега иди на диагностика.иначе ще сменяш части на поразия.симптомите са като на температурен датчик но го провери не купуваи напразно.диагностиката ще ти спести пари и нерви.


Потребителски аватар
golf3abd
Мнения: 66
Регистриран на: Вто 05 окт 2010 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот golf3abd » Сря 03 ное 2010 7:36


Да, опитай с диагностика, но мисля, че ще отчете, че колата е в перфектно здраве. Според мен е от центровката. При монтажа на газово май майсторите дават леко предверение и при преминаването на бензин караме реално с леко разместена центровка. Е, предполага се, че ще караме повече на газ и това не ни пречи много. Зимата обаче при ниски температури се изисква даже леко закъснение спрямо нормалната центровка за да пали по добре колата. И като го няма необходимото закъснение или поне фабрично заложената центровка двигателя не работи добре на бензин докато не загрее. Според мен монтажниците на газовото леко са прекалили с предверението и трябва да се върне 1-2 градуса. Заради това мирише на бензин. Просто не го изгаря пълноценно.
Разбира се повреден темп. датчик е също толкова вероятно, но ми прилича на гореописаното.


Потребителски аватар
fill
Мнения: 1574
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот fill » Сря 03 ное 2010 16:05


Температурния датчик на моното се проверява с мултицет. :wink:
Стойностите ги има във форума.


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот nokiangage » Сря 03 ное 2010 16:10


GL3 написа:Колега и аз имам като твоя двигател и на мен ми прави такива проблеми. При по-голям студ след запалване трябва да давам газ за да не изгасне и така да форсирам докато загрее и се нормализират оборотите.


Колеги и при мен е така...а дали има някаква връзка с температурата на въздуха? Не че разбирам много много, но ми е странно след 2 минути след като позагрее примерно да си държи обороти и работи безпроблемно...


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот jagler » Сря 03 ное 2010 17:12


И аз така си мисля логично,че може да е температурата/околната/на входящия въздух,но по-вероятно да е температурата на антифриза като се поразвърти по блока и главата тя се променя и от там се променя стойноста на темп.датчик двойния който е на тройника на главата.Мисля че бях гледал таблица на неговите стойности ,когато е студено неговото съпротивление е голямо ,когато се повиши темп.на течноста/антифриза/стойностите падат.Дори и да се махне буксата да се откачи няма промяна в работата пробвах...все едно стойноста на термосъпротивлението става безкрайно голямо.За това мисля да купя един нов датчик за 15лв.жълт пръстен и да видя сутрин как ще е.Ако не стане нищо тогава диагностика и то трябва на студена кола и студено време под +10гр.,защото после ще отчете че нищо им няма и ще дам 30лв ей така... :?


Потребителски аватар
Petko_91
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 20 юни 2006 18:58
Автомобил: Golf 4
Двигател: ALH 120+

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот Petko_91 » Чет 04 ное 2010 14:32


нормално е на бензин сутрин като палиш на студен двигател цялата кола да не работи добре и да се тресе на бензин защото ги караме повечето време на газ и сме им ебали системата дет са вика ;)


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот i.e.i » Чет 04 ное 2010 15:29


jagler,щом ще правиш опити ,откачи буксата на ламбда сондата и пробвай без нея.
Опитвал ли си да резетнеш компа с откачане клема на акумулатора за известно време?
Ако не си започни от там.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот bobocamaro » Чет 04 ное 2010 16:48


jagler написа:Според мен до колкото съм запознат не е от тампона под моното ,защото ако гълта въздух от там няма да се оправя ,а ще е постоянно така от кое

А кога си го сменял?Опитвал ли си "тест" със стартов спрей, да пръскаш около този тампон и там където колектора ляга на главата?Така обороти се сриват само от грешен въздух, на студен мотор ламбда никой не я гледа.Контролера я чака да живне, тогава чак имаш някакво коригиране на смес и оборотите кротват.Така мисля аз, претенции за вярност нулеви.Все пак защо не почнеш с тампон и датчик?


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот jagler » Пет 05 ное 2010 8:01


bobocamaro написа:
jagler написа:Според мен до колкото съм запознат не е от тампона под моното ,защото ако гълта въздух от там няма да се оправя ,а ще е постоянно така от кое

А кога си го сменял?Опитвал ли си "тест" със стартов спрей, да пръскаш около този тампон и там където колектора ляга на главата?Така обороти се сриват само от грешен въздух, на студен мотор ламбда никой не я гледа.Контролера я чака да живне, тогава чак имаш някакво коригиране на смес и оборотите кротват.Така мисля аз, претенции за вярност нулеви.Все пак защо не почнеш с тампон и датчик?

Скоро не съм пробвал да ти кажа това със спринцовката и вода пък и това нали ви казвам го прави само сутрин на студен мотор за 2-3мин вчера смених термодатчика на антифриза ,който е на тройника ще видя тази сутрин как е работата и ще пиша... :wink:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Re: На студено сутрин глъхне...

Мнениеот jagler » Пон 08 ное 2010 17:39


Значи смених датчика на тройника за антифриза и проблема до някъде се реши по-малко е глъхненето,ако оставя на обороти си работи добре,ако се дава газ се усеща това накъсване и глъхнене...но е много по-малко от колкото преди.Ще видя в по-големи студове как ще е.Към 5ч. сутрин паля ,когато отивам за работа.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта