


На студено сутрин глъхне...
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
На студено сутрин глъхне...
Колеги двигателя е АБС 1,8МИ сутрин като запаля на бензин и работи на бензин,колата има и газ и започва да глъхне това става забелязвам когато температурата околната падне под +10 гр. иначе лятото нямаше проблем.Когато вкл. на газ няма проблем с давенето и после като се постопли малко в зависимост от студа за 2-3 мин. и се оправя проблема който го прави на бензин.Какво може да е някой датчик за входящия въздух ли?Или двойния датчик за охладителната течност който е на тройника сменял съм го преди 4-5г. и то с не оригинален,а за 15лв. и той да бърка компа на колата и от там сместа.
Re: На студено сутрин глъхне...
Колега и аз имам като твоя двигател и на мен ми прави такива проблеми. При по-голям студ след запалване трябва да давам газ за да не изгасне и така да форсирам докато загрее и се нормализират оборотите.
Чел съм стари коментари от други колеги за почистване на дроселната клапа, проверка на делкото,проверка на тампона под моното и смазване на стъпковото моторче. Абе много причини има за проблема.
И аз чакам някой по-запознат да ме посъветва.
Също така ме интересува къде се намира дросела на Голф 1.8 АБС и как по-точно се почиства.
Мерси!
Чел съм стари коментари от други колеги за почистване на дроселната клапа, проверка на делкото,проверка на тампона под моното и смазване на стъпковото моторче. Абе много причини има за проблема.

И аз чакам някой по-запознат да ме посъветва.
Също така ме интересува къде се намира дросела на Голф 1.8 АБС и как по-точно се почиства.
Мерси!
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Re: На студено сутрин глъхне...
Според мен до колкото съм запознат не е от тампона под моното ,защото ако гълта въздух от там няма да се оправя ,а ще е постоянно така не е и от стъпково моторче нито дроселна клапа...по скоро проблема е свързам с темп. на околната среда или темп. на антифриза.Поне аз така мисля и от дюзата не е защото ако е подпушена нещо ще е така постоянно и няма да работи,а то когато се позатопли двигателя за 2-3 мин. и всичко е ок.Колата започва да се дави и мирише на бензин т.е. става богата смес компа нещо се бърка ,ама от кое...?
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Re: На студено сутрин глъхне...
Дюзата е една и май се почиства с ултразвук.Тази добавка в бензина ли я сипваш?
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Re: На студено сутрин глъхне...
И колега от къде я взе тази добавка?как се казва?
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: Нед 17 окт 2010 16:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: На студено сутрин глъхне...
колега иди на диагностика.иначе ще сменяш части на поразия.симптомите са като на температурен датчик но го провери не купуваи напразно.диагностиката ще ти спести пари и нерви.
- golf3abd
- Мнения: 66
- Регистриран на: Вто 05 окт 2010 16:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: На студено сутрин глъхне...
Да, опитай с диагностика, но мисля, че ще отчете, че колата е в перфектно здраве. Според мен е от центровката. При монтажа на газово май майсторите дават леко предверение и при преминаването на бензин караме реално с леко разместена центровка. Е, предполага се, че ще караме повече на газ и това не ни пречи много. Зимата обаче при ниски температури се изисква даже леко закъснение спрямо нормалната центровка за да пали по добре колата. И като го няма необходимото закъснение или поне фабрично заложената центровка двигателя не работи добре на бензин докато не загрее. Според мен монтажниците на газовото леко са прекалили с предверението и трябва да се върне 1-2 градуса. Заради това мирише на бензин. Просто не го изгаря пълноценно.
Разбира се повреден темп. датчик е също толкова вероятно, но ми прилича на гореописаното.
Разбира се повреден темп. датчик е също толкова вероятно, но ми прилича на гореописаното.
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: На студено сутрин глъхне...
Температурния датчик на моното се проверява с мултицет. 
Стойностите ги има във форума.

Стойностите ги има във форума.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: На студено сутрин глъхне...
GL3 написа:Колега и аз имам като твоя двигател и на мен ми прави такива проблеми. При по-голям студ след запалване трябва да давам газ за да не изгасне и така да форсирам докато загрее и се нормализират оборотите.
Колеги и при мен е така...а дали има някаква връзка с температурата на въздуха? Не че разбирам много много, но ми е странно след 2 минути след като позагрее примерно да си държи обороти и работи безпроблемно...
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Re: На студено сутрин глъхне...
И аз така си мисля логично,че може да е температурата/околната/на входящия въздух,но по-вероятно да е температурата на антифриза като се поразвърти по блока и главата тя се променя и от там се променя стойноста на темп.датчик двойния който е на тройника на главата.Мисля че бях гледал таблица на неговите стойности ,когато е студено неговото съпротивление е голямо ,когато се повиши темп.на течноста/антифриза/стойностите падат.Дори и да се махне буксата да се откачи няма промяна в работата пробвах...все едно стойноста на термосъпротивлението става безкрайно голямо.За това мисля да купя един нов датчик за 15лв.жълт пръстен и да видя сутрин как ще е.Ако не стане нищо тогава диагностика и то трябва на студена кола и студено време под +10гр.,защото после ще отчете че нищо им няма и ще дам 30лв ей така... 

Re: На студено сутрин глъхне...
нормално е на бензин сутрин като палиш на студен двигател цялата кола да не работи добре и да се тресе на бензин защото ги караме повечето време на газ и сме им ебали системата дет са вика 

Re: На студено сутрин глъхне...
jagler,щом ще правиш опити ,откачи буксата на ламбда сондата и пробвай без нея.
Опитвал ли си да резетнеш компа с откачане клема на акумулатора за известно време?
Ако не си започни от там.
Опитвал ли си да резетнеш компа с откачане клема на акумулатора за известно време?
Ако не си започни от там.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: На студено сутрин глъхне...
jagler написа:Според мен до колкото съм запознат не е от тампона под моното ,защото ако гълта въздух от там няма да се оправя ,а ще е постоянно така от кое
А кога си го сменял?Опитвал ли си "тест" със стартов спрей, да пръскаш около този тампон и там където колектора ляга на главата?Така обороти се сриват само от грешен въздух, на студен мотор ламбда никой не я гледа.Контролера я чака да живне, тогава чак имаш някакво коригиране на смес и оборотите кротват.Така мисля аз, претенции за вярност нулеви.Все пак защо не почнеш с тампон и датчик?
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Re: На студено сутрин глъхне...
bobocamaro написа:jagler написа:Според мен до колкото съм запознат не е от тампона под моното ,защото ако гълта въздух от там няма да се оправя ,а ще е постоянно така от кое
А кога си го сменял?Опитвал ли си "тест" със стартов спрей, да пръскаш около този тампон и там където колектора ляга на главата?Така обороти се сриват само от грешен въздух, на студен мотор ламбда никой не я гледа.Контролера я чака да живне, тогава чак имаш някакво коригиране на смес и оборотите кротват.Така мисля аз, претенции за вярност нулеви.Все пак защо не почнеш с тампон и датчик?
Скоро не съм пробвал да ти кажа това със спринцовката и вода пък и това нали ви казвам го прави само сутрин на студен мотор за 2-3мин вчера смених термодатчика на антифриза ,който е на тройника ще видя тази сутрин как е работата и ще пиша...

- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Re: На студено сутрин глъхне...
Значи смених датчика на тройника за антифриза и проблема до някъде се реши по-малко е глъхненето,ако оставя на обороти си работи добре,ако се дава газ се усеща това накъсване и глъхнене...но е много по-малко от колкото преди.Ще видя в по-големи студове как ще е.Към 5ч. сутрин паля ,когато отивам за работа.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта