Проблем с Поло 6н / не решен...

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Alexandar_yordanov
Мнения: 314
Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с Поло 6н 16в

Мнениеот Alexandar_yordanov » Съб 23 окт 2010 18:17


Еми да за нея говорим. На мен пиронски ми каза, че има гарнитура за Поло 16в двигател. Ще звънна да погледна, ама сигурно се е объркал!!!




Alexandar_yordanov
Мнения: 314
Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с Поло 6н 16в

Мнениеот Alexandar_yordanov » Съб 23 окт 2010 23:01


Аз не мога да разбера, защо няма гарнитура за тоя мотор, а за всички други има? Както и да е!!!

Значи главата е шлайфана възможно най-малко. А гарнитура капак на клапани - силикон. Жалко как си я преебах тая гарнитура преди няколко месеца след безумно каране на тракия с 4 човека с 200!!!


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: Проблем с Поло 6н 16в

Мнениеот djshomi » Пон 25 окт 2010 12:14


По спомен след 98 са отдело гарнитура от капак.


Alexandar_yordanov
Мнения: 314
Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с Поло 6н 16в

Мнениеот Alexandar_yordanov » Вто 26 окт 2010 13:08


В крайна сметка всичко е готово.

Гарнитура глава - 70 лева
Колектори - някъде около 35 лева
Болтове - 50 лева
Гарнитура капак клапан (направена със силикон) - ??
Нови оплътнения - ??

Всичко 450 лева!!!

Дали е много не знам. Вие кажете?


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Проблем с Поло 6н 16в

Мнениеот Koksan » Вто 26 окт 2010 18:30


Малко множко ми се вижда работата ама .... минало-бешело!
Друг път да знаеш че при положение че неможе да дига повече от 200 .. няма смисъл да го напъваш!


Alexandar_yordanov
Мнения: 314
Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с Поло 6н 16в

Мнениеот Alexandar_yordanov » Пон 01 ное 2010 16:10


Чувствам се най-големия балък. Явно наистина си е така. Хвърлих 500 лева за смяна на гарнитура на глава, колектори , разни оплътненийца. И пак си тече антифриз отнякъде. Писна ми вече!!!

Питам го аз: 100% ли е от гарнитурата на главата? Той вика: Да!

Кажете сега какво да правя???


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Проблем с Поло 6н 16в / НЕ РЕШЕН!!!

Мнениеот Marto_Polo » Пон 01 ное 2010 17:10


Аз съм с AEE (незнам при теб има ли го това), но на AEE-то има зад двигателя една пласмасова тръба която свързва тялото на термостата със тяло на водната помпа. Та от него капеше точно върху генерацията и се изпаряваше. Чак като се увеличи теча го хванах къде е :(


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Проблем с Поло 6н 16в / НЕ РЕШЕН!!!

Мнениеот Koksan » Пон 01 ное 2010 17:34


Ами .. за мен са 3 вариантите!

Вариант 1: Тия в сервиза не са ти сменили нищо, а само са ти взели парите (Не зная къде си ходил)
Вариант 2: Отиваш при тях за Рекламация и ги плашиш с комисията за защита на потребителите!
Вариант 3: Имаш пукнато някъде нещо! Ако не прави локвичка или като вдигне налягане тогава разтваря пукнатината и започва да излиза във вид на пара (защото е около 90 градуса вече)! Ако ти поти много стъклата, да не ти се е пукнало радиаторчето на парното и от там да тече вътре в купето!?

Аз за друго не се сещам!


Alexandar_yordanov
Мнения: 314
Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с Поло 6н 16в / НЕ РЕШЕН!!!

Мнениеот Alexandar_yordanov » Пон 01 ное 2010 17:48


Значи минах при майстора да видим какво ще правим. И започнахме да гледаме. И ми даде друга капачка да видим как ще е?

И в крайна сметка каза вариантите са два: ( защотото от към двигателя всичко да били проверили като водна помпа , фланец , тяло на термостат всичко)

1. Радиаторче на парно (относно това : запотяват се, но като пусна парното се оправя ( майстора спомена затова , че трябва сутрин при студена кола да запаля да загрее малко и да пусна парното да духа в стъклото и ако се появи запотяване: ще бъде от радиаторче на парното)
2. Пукната глава ( като за нея каза, че това се случва 1/1000 )

Възможно ли е по някакъв начин да разбера дали е пукната главата? Има ли признаци? Още мнения?


Alexandar_yordanov
Мнения: 314
Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с Поло 6н 16в / НЕ РЕШЕН!!!

Мнениеот Alexandar_yordanov » Вто 02 ное 2010 1:57


:arrow:


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с Поло 6н 16в / НЕ РЕШЕН!!!

Мнениеот Garchev » Вто 02 ное 2010 13:53


За да разбереш дали е спукана трябва да я свалиш ... Било е хубаво докато сте сменяли гарнитурата, да занесете главата да и се направи един воден тест...
п.с. Колко дълго си карал с 200 та чак гарнитура на главата издухал ?! :?
Аз с мойто често си го напъвам до към 190 и никакви проблеми !!


Alexandar_yordanov
Мнения: 314
Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с Поло 6н 16в / НЕ РЕШЕН!!!

Мнениеот Alexandar_yordanov » Вто 02 ное 2010 15:16


Значи със 200 съм карал някъде към 2 минути. И беше отдавна, мисълта ми беше, че тогава прецаках гарнитура капак клапани, а не на главата.

Значи сега съм с друга капачка на разширителния съд. Но ще чакам да минат няколко дни, или да мина повечко киометри за да видим как е нивото. Относно главата, не съм предполагал, че ще е от нея, затова не съм я проверил.


Потребителски аватар
golf3abd
Мнения: 66
Регистриран на: Вто 05 окт 2010 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Проблем с Поло 6н 16в / НЕ РЕШЕН!!!

Мнениеот golf3abd » Вто 02 ное 2010 15:34


Според мен има някъде теч. Ако имаш гараж ще е по-лесно, а ако не помоли приятел за една нощ. Намери 2-3 големи кашона и ги разгъни. Трябва ти велпапето. Покарай 10-20 километра да си загрее добре. После в гаража и под нея постели велпапе. Поизфорсирай я малко, позадръж до 2000-2500 оборота. Остави я с велпапето под нея през нощта. На сутринта огледай къде велпапето е пропито с течност, после перпендикуляр нагоре и търси.


Alexandar_yordanov
Мнения: 314
Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с Поло 6н 16в / НЕ РЕШЕН!!!

Мнениеот Alexandar_yordanov » Пет 05 ное 2010 14:41


И от капачката на разширителния съд явно не е, защото пак изтича малко по-малко отнякъде. Направо не знам какво може да е вече.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Проблем с Поло 6н 16в / НЕ РЕШЕН!!!

Мнениеот lrlmodo » Пет 05 ное 2010 15:22


При мене има случай на теч, през нощта когато е студено пластасовия октопод в който е термостата се свива.
Изтичат около 100-200гр. от там където се връзва към главата октопода.
Но при мен се вижда явно.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта