Проблем с Поло 6н / не решен...
-
Alexandar_yordanov
- Мнения: 314
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с Поло 6н 16в
Еми да за нея говорим. На мен пиронски ми каза, че има гарнитура за Поло 16в двигател. Ще звънна да погледна, ама сигурно се е объркал!!!
-
Alexandar_yordanov
- Мнения: 314
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с Поло 6н 16в
Аз не мога да разбера, защо няма гарнитура за тоя мотор, а за всички други има? Както и да е!!!
Значи главата е шлайфана възможно най-малко. А гарнитура капак на клапани - силикон. Жалко как си я преебах тая гарнитура преди няколко месеца след безумно каране на тракия с 4 човека с 200!!!
Значи главата е шлайфана възможно най-малко. А гарнитура капак на клапани - силикон. Жалко как си я преебах тая гарнитура преди няколко месеца след безумно каране на тракия с 4 човека с 200!!!
-
Alexandar_yordanov
- Мнения: 314
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с Поло 6н 16в
В крайна сметка всичко е готово.
Гарнитура глава - 70 лева
Колектори - някъде около 35 лева
Болтове - 50 лева
Гарнитура капак клапан (направена със силикон) - ??
Нови оплътнения - ??
Всичко 450 лева!!!
Дали е много не знам. Вие кажете?
Гарнитура глава - 70 лева
Колектори - някъде около 35 лева
Болтове - 50 лева
Гарнитура капак клапан (направена със силикон) - ??
Нови оплътнения - ??
Всичко 450 лева!!!
Дали е много не знам. Вие кажете?
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Проблем с Поло 6н 16в
Малко множко ми се вижда работата ама .... минало-бешело!
Друг път да знаеш че при положение че неможе да дига повече от 200 .. няма смисъл да го напъваш!
Друг път да знаеш че при положение че неможе да дига повече от 200 .. няма смисъл да го напъваш!
-
Alexandar_yordanov
- Мнения: 314
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с Поло 6н 16в
Чувствам се най-големия балък. Явно наистина си е така. Хвърлих 500 лева за смяна на гарнитура на глава, колектори , разни оплътненийца. И пак си тече антифриз отнякъде. Писна ми вече!!!
Питам го аз: 100% ли е от гарнитурата на главата? Той вика: Да!
Кажете сега какво да правя???
Питам го аз: 100% ли е от гарнитурата на главата? Той вика: Да!
Кажете сега какво да правя???
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Проблем с Поло 6н 16в / НЕ РЕШЕН!!!
Аз съм с AEE (незнам при теб има ли го това), но на AEE-то има зад двигателя една пласмасова тръба която свързва тялото на термостата със тяло на водната помпа. Та от него капеше точно върху генерацията и се изпаряваше. Чак като се увеличи теча го хванах къде е 
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Проблем с Поло 6н 16в / НЕ РЕШЕН!!!
Ами .. за мен са 3 вариантите!
Вариант 1: Тия в сервиза не са ти сменили нищо, а само са ти взели парите (Не зная къде си ходил)
Вариант 2: Отиваш при тях за Рекламация и ги плашиш с комисията за защита на потребителите!
Вариант 3: Имаш пукнато някъде нещо! Ако не прави локвичка или като вдигне налягане тогава разтваря пукнатината и започва да излиза във вид на пара (защото е около 90 градуса вече)! Ако ти поти много стъклата, да не ти се е пукнало радиаторчето на парното и от там да тече вътре в купето!?
Аз за друго не се сещам!
Вариант 1: Тия в сервиза не са ти сменили нищо, а само са ти взели парите (Не зная къде си ходил)
Вариант 2: Отиваш при тях за Рекламация и ги плашиш с комисията за защита на потребителите!
Вариант 3: Имаш пукнато някъде нещо! Ако не прави локвичка или като вдигне налягане тогава разтваря пукнатината и започва да излиза във вид на пара (защото е около 90 градуса вече)! Ако ти поти много стъклата, да не ти се е пукнало радиаторчето на парното и от там да тече вътре в купето!?
Аз за друго не се сещам!
-
Alexandar_yordanov
- Мнения: 314
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с Поло 6н 16в / НЕ РЕШЕН!!!
Значи минах при майстора да видим какво ще правим. И започнахме да гледаме. И ми даде друга капачка да видим как ще е?
И в крайна сметка каза вариантите са два: ( защотото от към двигателя всичко да били проверили като водна помпа , фланец , тяло на термостат всичко)
1. Радиаторче на парно (относно това : запотяват се, но като пусна парното се оправя ( майстора спомена затова , че трябва сутрин при студена кола да запаля да загрее малко и да пусна парното да духа в стъклото и ако се появи запотяване: ще бъде от радиаторче на парното)
2. Пукната глава ( като за нея каза, че това се случва 1/1000 )
Възможно ли е по някакъв начин да разбера дали е пукната главата? Има ли признаци? Още мнения?
И в крайна сметка каза вариантите са два: ( защотото от към двигателя всичко да били проверили като водна помпа , фланец , тяло на термостат всичко)
1. Радиаторче на парно (относно това : запотяват се, но като пусна парното се оправя ( майстора спомена затова , че трябва сутрин при студена кола да запаля да загрее малко и да пусна парното да духа в стъклото и ако се появи запотяване: ще бъде от радиаторче на парното)
2. Пукната глава ( като за нея каза, че това се случва 1/1000 )
Възможно ли е по някакъв начин да разбера дали е пукната главата? Има ли признаци? Още мнения?
-
Alexandar_yordanov
- Мнения: 314
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с Поло 6н 16в / НЕ РЕШЕН!!!
За да разбереш дали е спукана трябва да я свалиш ... Било е хубаво докато сте сменяли гарнитурата, да занесете главата да и се направи един воден тест...
п.с. Колко дълго си карал с 200 та чак гарнитура на главата издухал ?!
Аз с мойто често си го напъвам до към 190 и никакви проблеми !!
п.с. Колко дълго си карал с 200 та чак гарнитура на главата издухал ?!
Аз с мойто често си го напъвам до към 190 и никакви проблеми !!
-
Alexandar_yordanov
- Мнения: 314
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с Поло 6н 16в / НЕ РЕШЕН!!!
Значи със 200 съм карал някъде към 2 минути. И беше отдавна, мисълта ми беше, че тогава прецаках гарнитура капак клапани, а не на главата.
Значи сега съм с друга капачка на разширителния съд. Но ще чакам да минат няколко дни, или да мина повечко киометри за да видим как е нивото. Относно главата, не съм предполагал, че ще е от нея, затова не съм я проверил.
Значи сега съм с друга капачка на разширителния съд. Но ще чакам да минат няколко дни, или да мина повечко киометри за да видим как е нивото. Относно главата, не съм предполагал, че ще е от нея, затова не съм я проверил.
- golf3abd
- Мнения: 66
- Регистриран на: Вто 05 окт 2010 16:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с Поло 6н 16в / НЕ РЕШЕН!!!
Според мен има някъде теч. Ако имаш гараж ще е по-лесно, а ако не помоли приятел за една нощ. Намери 2-3 големи кашона и ги разгъни. Трябва ти велпапето. Покарай 10-20 километра да си загрее добре. После в гаража и под нея постели велпапе. Поизфорсирай я малко, позадръж до 2000-2500 оборота. Остави я с велпапето под нея през нощта. На сутринта огледай къде велпапето е пропито с течност, после перпендикуляр нагоре и търси.
-
Alexandar_yordanov
- Мнения: 314
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с Поло 6н 16в / НЕ РЕШЕН!!!
И от капачката на разширителния съд явно не е, защото пак изтича малко по-малко отнякъде. Направо не знам какво може да е вече.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Проблем с Поло 6н 16в / НЕ РЕШЕН!!!
При мене има случай на теч, през нощта когато е студено пластасовия октопод в който е термостата се свива.
Изтичат около 100-200гр. от там където се връзва към главата октопода.
Но при мен се вижда явно.
Изтичат около 100-200гр. от там където се връзва към главата октопода.
Но при мен се вижда явно.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта