Въпрос за климатроник /парно/

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за климатроник /парно/

Мнениеот Prodriver » Вто 02 ное 2010 16:53


Изображение
Колегата за тези бутони май говори.Мисля,че при Джета 2009г.работеше така - нагласяш си топло/студено(градусите) и като цъкнеш АС да не свети съответно компресора не работи,а си работи като обикновенно парно.Според мен няма смисъл да работи компресора през зимата.Не знам дали работи или не под определени градуси(мисля че 5 бяха)както е при климатика на Полото.




eddyman
Мнения: 672
Регистриран на: Чет 12 фев 2009 16:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за климатроник /парно/

Мнениеот eddyman » Вто 02 ное 2010 16:57


dancing_niki написа:И колко гориво ще спестите, от изключения компресор. Остави си го на AUTO и си джиткай, автоматиката си знае работата. Мислиш ли, че немеца не се е сетил да сложи защити да не ти гръмне инсталацията? Аз лично си карам целогодишно на AUTO и проблема със запотяването на прозорците (особено на предния) е силно намалено.


И на мен като ми е на Екон по трудно се маха запотяването на предния джам, а с включен климатроник изчезва за секунди


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: Въпрос за климатроник /парно/

Мнениеот bnick » Вто 02 ное 2010 17:57


eddyman написа:
dancing_niki написа:И колко гориво ще спестите, от изключения компресор. Остави си го на AUTO и си джиткай, автоматиката си знае работата. Мислиш ли, че немеца не се е сетил да сложи защити да не ти гръмне инсталацията? Аз лично си карам целогодишно на AUTO и проблема със запотяването на прозорците (особено на предния) е силно намалено.


И на мен като ми е на Екон по трудно се маха запотяването на предния джам, а с включен климатроник изчезва за секунди


mhihi На Екон, при дъжд на студено време или сняг, никога не мога да махна запотяването :beer


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2721
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Re: Въпрос за климатроник /парно/

Мнениеот k_garchev » Вто 02 ное 2010 20:09


bnick написа:
eddyman написа:
dancing_niki написа:И колко гориво ще спестите, от изключения компресор. Остави си го на AUTO и си джиткай, автоматиката си знае работата. Мислиш ли, че немеца не се е сетил да сложи защити да не ти гръмне инсталацията? Аз лично си карам целогодишно на AUTO и проблема със запотяването на прозорците (особено на предния) е силно намалено.


И на мен като ми е на Екон по трудно се маха запотяването на предния джам, а с включен климатроник изчезва за секунди


mhihi На Екон, при дъжд на студено време или сняг, никога не мога да махна запотяването :beer

eddyman написа:
dancing_niki написа:И колко гориво ще спестите, от изключения компресор. Остави си го на AUTO и си джиткай, автоматиката си знае работата. Мислиш ли, че немеца не се е сетил да сложи защити да не ти гръмне инсталацията? Аз лично си карам целогодишно на AUTO и проблема със запотяването на прозорците (особено на предния) е силно намалено.


И на мен като ми е на Екон по трудно се маха запотяването на предния джам, а с включен климатроник изчезва за секунди

То затова като натиснеш копчето да духа на прозореца и автоматично се включва компресора!Като вкара въздух отвънка и се почиства стъклото за секунди!


Viso
Мнения: 235
Регистриран на: Пет 21 окт 2005 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за климатроник /парно/

Мнениеот Viso » Вто 02 ное 2010 22:10


Prodriver написа:Изображение
Колегата за тези бутони май говори.Мисля,че при Джета 2009г.работеше така - нагласяш си топло/студено(градусите) и като цъкнеш АС да не свети съответно компресора не работи,а си работи като обикновенно парно.Според мен няма смисъл да работи компресора през зимата.Не знам дали работи или не под определени градуси(мисля че 5 бяха)както е при климатика на Полото.


Точно това са бутоните - като включа например на 22 градуса и "Ауто" се включва и "АС". Говорих с няколко човека, които карат коли с такъв климатроник /Тигуан, Голф 5 и др./ - според тях това е нормалното положение, т. е. компресора трябва да работи постоянно и през зимата, така го е направил производителя.
Изобщо ми прави впечатление, че при производството на по-новите коли се цели максимално да се улесни водача и каквото може да се автоматизира. Например оставяш фаровете на положение "Ауто" и забравяш за тях, нагласяш желаната температура в купето и нито през лятото, нито през зимата мислиш какво се включва да бръмчи. Същото е с автоматичното задействане на парктроника при включване на задна предавка, заключването на вратите при потегляне и пр. глезотии.
Що се отнася до разхода на гориво - през лятото с включен компресор е по-голям отколкото през зимата пак с включен компресор.


ex-seaman
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 08 ное 2010 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за климатроник /парно/

Мнениеот ex-seaman » Пон 08 ное 2010 11:18


Здравейте колеги,
Колата е В4 с климатроник без бутон ЕСО. В режим охлаждане работи нормално.При задаване на по-висока емпература дори при 'HI', продължава да вкарва в купето студен или хладен въздух. Ако показанията на таблото са верни, нормалната температура на охлаждащата течност е около 75-80с. Лятото в задръстване стига до 95-100с. Извънградско е около 70с. За ситроен знам , че при външна температура под 5-6 ц компресорът не се включва. Как е решено това при Фолксваген? Кое може да е причината да не влиза топъл въздух?
Благодаря предварително
Прикачени файлове
08112010 (Medium).jpg
Снимка на панел - климатроник



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58, tyl и 43 госта