ако наистина мотора е края на 95 година, е обд2(от 07.95 нататък-). Има съществени разлики- един цял блок-с тпс, ключе на дросела, там е и системата за празен ход, а не обикновено стъпково моторче. Върху тази разновидност нямам наблюдения
80 градуса е нормално, продават се термостати с различни температури да не те притеснява...
рейка дюзи, нищо по-специално от другите коли, има си опръстенчета... от всичко имам по много, може да се целим с тях
за вентилацията на картера- има само одушник в главата, освен да го изведеш в някакъв съд друго не виждам...
дросел като дросел- ос,клапа, жило кво да му е
веригата както ти каза МИтака се смена на 200 000 до 300 000 км. по книга. Ако мотора е долу смени си я да си спокоен.
имай предвид че таблото е различно заради 6-те цилиндъра, ще лъже оборотите ако сложиш 4 цилинрово
амортисорите са с най-дебелото стебло(абф и тди също) пружините са най-твърдите фабрично. Слагаш ли спортно, за вр6 е различно от всички останали(като твърдост разбира се, опитвал съм с такова за 4-цил мотор ама ...)
генерацията за 2.8 е 52-53мм вътрешно оригинално за 2.8 за пасат говоря, за голф може само да се предполага че е същата
има смисъл всичко което би оптимизирало- всмукателна, изпускателна... за чипа- съгалсен с уговорката че колата се качи на дино преди и след монтажа на новия чип. Колеги от вортекса споделят че резултата е доста скромен откъм данни и усещане- 5-7 коня с чип на някакви известни тунинг фирми(което си е добре според мен). Все пак е атмосферка, да бъдем реалисти

Нов софт след промяна на хардуера, като просто тогава се яввява като необходимост, а не екстра.
Сега съм с колектор и дросел от 2.9 и имам проблеми, влиза твърде много въздух. Колата върви или на пълна газ или на върха на газта. На средна газ(разбирай положение на дросела) колата забива- много обеднява... Ще пробвам сега със софт от 2.9 ама да видим...
Читав ли е мотора, отнасяй го. Ако си чувал че е муден, тромав, не вървял, горял... загърби ти тия глупости. Минеш ли на 6-так няма връщане после към малолитражки разн и 4цил. Ще разбереш защо
