Здравейте.
И аз имам същия проблем колата си държи 70 градуса през повечето време.
Та смених два термостата WAHLER за по 16лв без резултат.
Днес си замерих температурата в разширителния съд, показанията са долу горе колкото на таблото.
Пробвах термостата и в тенджера с вода, започна да отваря точно на 87.2 градуса и затвори на 83.8 градуса.
Мотора е АБД разбрах че има тънкости при монтирането на термостати при тези мотори.
Дали преоблема може да е от грешен монтаж. Антифриза не се губи.
Ако може някой да качи снимка къде точно трябва да легне термостата, какви са тези канали в които се поставя?
Термостат - къде се намира и как се сменя.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
Провери кога отваря реално, като пипаш долния маркуч на радиатора веднага след капачката на термостата и следиш таблото.
Може да не е уплътнен добре и да пропуска през цялото време.
Може да не е уплътнен добре и да пропуска през цялото време.
- noks81
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет 15 яну 2009 15:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол Golf3 1.4 ABD
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
Ами когато термометъра в разширителния съд показа 84 градуса тогава се затопли и долия мъркуч.
После забелязах че в движение при 70 градуса и долния мъркуч е топъл ама може да е от постъпилата преди това течност при отваряне на термостата.
Според измерванията термостата е читав.
Какво ще рече не добре оплътнен само О пръстена ли играе роля на уплътнител?
После забелязах че в движение при 70 градуса и долния мъркуч е топъл ама може да е от постъпилата преди това течност при отваряне на термостата.
Според измерванията термостата е читав.
Какво ще рече не добре оплътнен само О пръстена ли играе роля на уплътнител?
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
Ами да, само о-пръстена и евентуално разместен термостат.
Може и таблото да те лъже.
При мене е такъв случая, перка се вкл на 80 по табло - а не е така реално при 90 я включва
Може и таблото да те лъже.
При мене е такъв случая, перка се вкл на 80 по табло - а не е така реално при 90 я включва
- noks81
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет 15 яну 2009 15:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол Golf3 1.4 ABD
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
Нямам проблем с таблото показанията на термометър в разширителния съд и на таблото са едни и същи перката се включва на 90 градуса.
Да и аз мисля че може да от разместен термостат и това ми беше въпроса как точно трябва стои термостата?
Да и аз мисля че може да от разместен термостат и това ми беше въпроса как точно трябва стои термостата?
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
Изпробвах всички марки без резултат. Но днес разбрах, че имало на 82, 87 и 92 градуса мисля да пробвам на 92. Вчера на магистралата на 5 с 120 и стрелката на нема 70градуса.
- noks81
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет 15 яну 2009 15:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол Golf3 1.4 ABD
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
Аз си решх проблема - нов термостст трети поред.
Интересното е че когато замервам този който не ми вършеше работа (в тенджера с вода и мултицет), си работи нормално.Но може би така по-бързо загрява водата и не отчита правилно.
Смених два термостата WAHLER 87 градуса нямаше ефект. Сега съм с някаъв caloristat vernet на 84 градуса, такъв го дават за АБД (за градусите де не марката). Стрелката е като закована малко след 80те,без значение градско или извън градско.В началото си мислех че може при монтажа да съм объркал нещо, ама то няма какво да се сбърка. Май всичко с тия термостати си е на късмет. Успех на всички които имат такива проблеми.
Интересното е че когато замервам този който не ми вършеше работа (в тенджера с вода и мултицет), си работи нормално.Но може би така по-бързо загрява водата и не отчита правилно.
Смених два термостата WAHLER 87 градуса нямаше ефект. Сега съм с някаъв caloristat vernet на 84 градуса, такъв го дават за АБД (за градусите де не марката). Стрелката е като закована малко след 80те,без значение градско или извън градско.В началото си мислех че може при монтажа да съм объркал нещо, ама то няма какво да се сбърка. Май всичко с тия термостати си е на късмет. Успех на всички които имат такива проблеми.

- demooo74
- Мнения: 135
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 21:32
- Автомобил: vw golf 4 TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: godech
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
Колеги, искам да попитам къде точно трябва да е стрелката на температурата на голф2 при загрял двигател? Под лампата или малко преди нея?? И колко след лампата не е притеснително(говоря за лятото)? 

- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
На мен ми стоеше точно на лампата и би трябвало там да е 80 градуса.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 11 юни 2010 19:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
Здравейте! Искаме с един приятел да сменим САМИЧКИ термостат на неговата кола. Тя е GOLF II, 1991 год., бензин 1.8(инжекция пълна), 77 киловата(незнам колко к.с. ше е тва, предполагам 105), има и климатик между другото(някакво Американско изпълнение е колата по принцип). От темата разбрахме, че на канал вероятно ше е най-лесно. По-конкретно се интересувам: как ше излезе ремъка от хидравличната помпа (лесно ли се изхлузва) и след това как да разберем да ли е хлабав същия този ремък, в смисъл има ли начин за опъване, да оставяме ли белег или как изобщо ?
Ако някой може да помогне с по-конкретна информация - моля, нека сподели преди да сме легнали под колата и да са излезли нови теми за питанки..
п.п. Изчетохме цялата тема, остава да разберем това и да качваме машината на канала и да вършим работа. За термостат няма да питаме - ше избираме на място в магазина.
Благодаря предварително на отзовалите се!
Ако някой може да помогне с по-конкретна информация - моля, нека сподели преди да сме легнали под колата и да са излезли нови теми за питанки..

п.п. Изчетохме цялата тема, остава да разберем това и да качваме машината на канала и да вършим работа. За термостат няма да питаме - ше избираме на място в магазина.
Благодаря предварително на отзовалите се!
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
Самата хидравлична помпа се мести, след като се разхлабят болтовете, с които е захваната за стойката и така освобождава ремъка.DALGONSKi написа:Здравейте! Искаме с един приятел да сменим САМИЧКИ термостат на неговата кола. Тя е GOLF II, 1991 год., бензин 1.8(инжекция пълна), 77 киловата(незнам колко к.с. ше е тва, предполагам 105), има и климатик между другото(някакво Американско изпълнение е колата по принцип). От темата разбрахме, че на канал вероятно ше е най-лесно. По-конкретно се интересувам: как ше излезе ремъка от хидравличната помпа (лесно ли се изхлузва) и след това как да разберем да ли е хлабав същия този ремък, в смисъл има ли начин за опъване, да оставяме ли белег или как изобщо ?
Ако някой може да помогне с по-конкретна информация - моля, нека сподели преди да сме легнали под колата и да са излезли нови теми за питанки..![]()
п.п. Изчетохме цялата тема, остава да разберем това и да качваме машината на канала и да вършим работа. За термостат няма да питаме - ше избираме на място в магазина.
Благодаря предварително на отзовалите се!
Разгледайте около нея и ще ги видите, не е трудно.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 11 юни 2010 19:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
А колеги, извинявам се, че повтарям част от въпроса, но.. някакъв белег оставя ли се като се сваля хидравличната помпа, или тя е "статична" и застава само на едно място ? И друго.. един колега беше писал, че се радва (в случая), че няма климатик.. в нашия случай (ние пък имаме климатик) работата с какво се усложнява, някой знае ли ?
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
колеги каня се да пиша от няколко дена ама все забравям
сезона на виното е
благодарение на aradovanov консултирахме колата с ваг-ком и според машината температурата на водата е абсолютно перфектна
въпреки това когато залепи 90 градуса стрелката ми на таблото изостава с деление щом подмине делението преди средата перката включва
кой датчик да сменя (сигурен отговор)?
каква е цената му и кои са качествени?
възможно ли е този датчик да оказва влияние по работата на мотора освен показанието на таблото ?

сезона на виното е

благодарение на aradovanov консултирахме колата с ваг-ком и според машината температурата на водата е абсолютно перфектна
въпреки това когато залепи 90 градуса стрелката ми на таблото изостава с деление щом подмине делението преди средата перката включва

кой датчик да сменя (сигурен отговор)?
каква е цената му и кои са качествени?
възможно ли е този датчик да оказва влияние по работата на мотора освен показанието на таблото ?
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
Сменя се датчика с жълтия цвят с 4-те крачета на големия фланец отпред който дава информация на таблото(показанията),на компютъра ,дали колата е топла или студена и на перката на радиатора 

-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Термостат - къде се намира и как се сменя.
а да питам и при мен сега зимата докато карам абсурд колата да е повече от 70градуса..но ако съм спрял за 3-4мин и си вдига веднага 90градуса или ако съм в някакво задръстване и ръчкам само първа и втора предавка пак ги вдига 90 и като тръгна да си карам нормално 50-60км/ч пак ги смъква на 70..
иначе лятото си ги държи 85-90градуса постоянно в града..иначе извънградско без значение от температурата повече от 70градуса трудно..
да сменям ли термостати или да слагам картона пред радиатора
става въпрос за 1.9тд ААЗ
иначе лятото си ги държи 85-90градуса постоянно в града..иначе извънградско без значение от температурата повече от 70градуса трудно..
да сменям ли термостати или да слагам картона пред радиатора

става въпрос за 1.9тд ААЗ
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта