проблем с паленето сутрин

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот vasko__2 » Съб 06 ное 2010 14:45


Премери налягането на празен ход на тандемната помпа.Щом е помпа-дюза не бързай да сменяш клапана на филтъра.Закачи манометър и виж какво се случва с налягането.Има пробка отдолу на помпата,там се закача манометъра.На празен ход трябва да около 3.5 бара.Запали да вдигне налягане и угаси.Виж дали задържа налягането.




Потребителски аватар
dannaz
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 03 юни 2010 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: карлово,пловдив

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот dannaz » Съб 06 ное 2010 20:56


а след като запали държи ли си оборотите ?


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот vasko__2 » Съб 06 ное 2010 20:59


Държи ги най-вероятно.Не е от дюзите колега, не се набутвай излишно.Предполагам е тандемната помпа.Но докато не премериш налягането няма как да разбереш.Провери и подкачващата помпа в резервоара.


Потребителски аватар
plamenrusev85
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 01 юни 2009 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cyprus

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот plamenrusev85 » Съб 06 ное 2010 23:20


dannaz написа:а след като запали държи ли си оборотите ?

Да държи си обороти няма проблем.Днеска пак я пробвах 2 часа стоя и пак не запали.А само да попитам,можеби ще ми се смеете,ама да ми кажете каде е таз тандем помпа,защото наистина не съм много вчас..


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот vasko__2 » Съб 06 ное 2010 23:34


Ето намерих няква снимка от нета. Стрелките не съм ги слагал аз,но вършат работа- помпата е отбелязана, ще се ориентираш
Прикачени файлове
pd4_sized.jpg


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот vasko__2 » Съб 06 ное 2010 23:36


Отдолу има тапа,която се отвива- закачи там манометър.Със сигурност не е от дюзите- смени по-добре майсторите и ходи другаде.Настоявай първо да премерят налягането.Успех...


Потребителски аватар
plamenrusev85
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 01 юни 2009 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cyprus

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот plamenrusev85 » Пон 08 ное 2010 10:34


jollycatman написа:
plamenrusev85 написа:Тъкмо сега направих каквото ми каза,откачих го духам и от двете страни си изпуска.И в обратна посока на двигатела и по посока на двигатела пак си изпука.Какво означава това да го сменям ли??EGR клапана е наред връща се след като я изгася.

Щом пуска и в двете посоки, значи не работи. Смени го задължително. Оригиналният ще е не повече от 15 евро, но има и неоригинални, които са доста по-евтини и предполагам ще свършат работа, но като гледам къде живееш там може и да не намериш от тях. Успех и пиши какъв е резултата!
Тез тапаци в Кипър са много некадърни,поръчали ми клапана за горивния филтър,тоз отгоре...А прзвилния го нямат изобщо в Кипър.Май пак ще трябва да го поръчвам от Бг


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот jollycatman » Пон 08 ное 2010 12:27


Там няма ли автоморги? Вземи някой употребяван, поне много лесно можеш да разбереш дали е здрав.


Потребителски аватар
plamenrusev85
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 01 юни 2009 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cyprus

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот plamenrusev85 » Пон 08 ное 2010 13:54


jollycatman написа:Там няма ли автоморги? Вземи някой употребяван, поне много лесно можеш да разбереш дали е здрав.

Ами ще видя в някой морга,ама не мисля,че ще е по евтин,бях ходил веднъж в една да търся рейка и тоз ми вика 350 евро-втора употреба..,а от България си я намерих за 100 лв.Ще потърся да видя,то няма значение двигатела,въпроса да е дизел нали?


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот jollycatman » Пон 08 ное 2010 17:24


Да, важно е само да е същият диаметър като оригиналния (ако не се лъжа е 8мм).


halqba
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 18:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот halqba » Пон 08 ное 2010 17:40


Колега,аз имах същия проблем с паленето,смених,подхряващи свещи,температурен датчик,горивен филтър с клапана никаква промяна,ходих при 10 различни "майстора" всеки казваше различно!!Накрая се намери един кадърен и ми оправи колата!Оказа се бушон,така че провери си бушоните,тези където се намират върху акумулатора,единия е за управление на подгряващите свещи,може да е там причината!!УСПЕХ!!


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот red.devilll » Пет 12 ное 2010 22:06


halqba написа:Колега,аз имах същия проблем с паленето,смених,подхряващи свещи,температурен датчик,горивен филтър с клапана никаква промяна,ходих при 10 различни "майстора" всеки казваше различно!!Накрая се намери един кадърен и ми оправи колата!Оказа се бушон,така че провери си бушоните,тези където се намират върху акумулатора,единия е за управление на подгряващите свещи,може да е там причината!!УСПЕХ!!

Колега та аз доколкото знам подгревните свещи започват да греят когато е под определена температура. или поне моята е така.сега в момента само ми светва лампата и след 1-2 секунди гасне-за мене лично това не е подгряване


Потребителски аватар
gnb1
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 14 апр 2010 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Lesnovo

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот gnb1 » Съб 13 ное 2010 22:31


Опитаи с температурния датчик.


Потребителски аватар
plamenrusev85
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 01 юни 2009 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cyprus

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот plamenrusev85 » Сря 22 дек 2010 21:33


Здравейте,значи преди 2 дена най накрая смених тоз клапан,но...нищо пак така си пали,а този стария не работи изпуска,ама и с новия клапан пак не пали,незнам вече какво да правя,таз тандем помпа е добре,не е от клапана,ще видя тоз бушон и датчика и ако пак не стане незнам...


PARSUN
Мнения: 28
Регистриран на: Нед 28 мар 2010 13:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: козлодуй

Re: проблем с паленето сутрин

Мнениеот PARSUN » Чет 23 дек 2010 23:14


здравейте колеги и аз имам същия проблем с паленето сутрин или след продължителен престой :banghead: сменени подгревни,датчик ,възвратен клапан, филтър, реле 109 -но забелязах балончета в горивната система сложих горивен филтър от голф 2 аз съм с голф 3 и пак тегли от някъде
сложих нови скоби и смених няколко маркуча но няма резултат :banghead:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Краси брест и 40 госта