първо извадих копчето на свътлините - натиска се на вътре и въртим към габарити, на габарити го издърпваме към нас и излиза без усилие
![Изображение](http://img203.imageshack.us/img203/5418/p7010006.th.jpg)
След това разглобих пласмасите над бушоните, под волана и над педалите
и вече имах достатъчно място за работа.
Исках да свържа колкото се може по-малко от жиците на дрл модула с запояване на буксата защото
е неудобно и трудно. Там вързах кабела на масата (син към кафяв), габаритите(сив към сиво жълт) и + 12в на контакт(оранжев към червено черния) по принцип от задната страна на копчето има номерация на кабелите, която може да се сравни със схемите от аутодата за по-сигурно.
![Изображение](http://img697.imageshack.us/img697/3364/p7020007.th.jpg)
постояни 12 в взех от болтовете под релетата те си отбелязани с #30 и червен цвят
![Изображение](http://img691.imageshack.us/img691/5024/p7020010.th.jpg)
използвах бушона на модула и добавих само едно ухо
![Изображение](http://img594.imageshack.us/img594/1024/p7020011.th.jpg)
![Изображение](http://img203.imageshack.us/img203/8427/p7020016.th.jpg)
остана само да свържа и кабела за светлините, но не можах да разглобя колонката на волана,
затова ги свързах от задната страна на бушоните за белия кабел
![Изображение](http://img203.imageshack.us/img203/6324/p7020012.th.jpg)
![Изображение](http://img697.imageshack.us/img697/1795/p7020014.th.jpg)
тръгна от първия път и зглобих нещата по обратния път
резултата ама не направих много добре композицията на снимката и не си личи много много
![Изображение](http://img340.imageshack.us/img340/7007/p7020017cr.th.jpg)
търнминатора (конфорт модул мигачи):
вчера го монтирах и него, но за съжаление нямам снимки
иначе не беше трудно
аз го монтирах отзад на ключа за аварийните, който също така е и реле за мигачите
при мен нещата се разглобиха много лесно(макар че пак разглобих половината кола
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-първо с две малки отверчици извадих държачката за кафе - едновремено се натискат едни метални пластинки от ляво и дясно на държачката и се издърпва към вас (излиза лесно)
-след това много внимателно извадих всички капачета за копчета (останаха само копчето на аварийните и отоплението на задното стъкло)
-след това извадих копчето за отопление на задното стъкло като мму натиснах металната
пластинка от едната страна и с другата ръка през дупката на държачката за кафе
го избутах към мен и му разкачих буксата
-копчето на аварийните вече бе свободно от всички страни и го извадих и него (на него можех да натисна пластинките му и от двете страни)
после изкарах буксата на по-удобна позиция за запояване (аз използвах 1 квадрат за захранването
на модула и 0.75 квадрата за жиците на мигачите) дебелите кабели се поят трудно, защото искат
повече нагряване а там е пласмаса - така че мае е по добре по-тънки
самата букса има едно лилаво нещо което е като контра за пиновете
него като го извадиш се освобождава добро място между пиновете за запояване(и ако не си разтопил много си ляга(лилавото) както си е било след запояването на допълнителните кабели, които е добре да се мушнат през неговите дупки, иначе пак няма да легне както е било)
трябва да се присъединят 5 кабела към буксата
- за захранването на модула масата е кафява,а 12 в на контакт е черно/бял
- за левия мигач присъединяваме съответния кабел на на черно/белия кабел (но не този с 12 в на контакт - трябва да имате пробна лампа или мултицет, но по принцип кабелите от захранването са
на единия ред, а клона на мигачите и средната точка на другия)
-кабела за десния мигач се присъединява към черно/зеления кабел
-кабела за средната точка се присъединява към черно/белия/зелени точки кабел
може да се свържат само като се пъхнат накрайниците на кабелите за проба дали
всичко работи както трябва и тогава да се запоява
след запояването си връщате обратно лилавото нещо и може да си хванете присъединените кабели с
изолирбанд и малки свински опашки
аз увих с тиксо самия модул и го пъхнах в пространството
зад празните копчета от ляво на копчето за аварийните и го лепнах леко с горещ силикон
за да не мърда
сглобяването на копчетата и държачката за кафе е лесно само трябва да внимавате да не обърнет
някое копче на обратно
кабела за + от задната го пуснах, но още не съм го свързал щото не ми работат лампите
като включа на задна и тия дни си провера дачика, а и незнам каде да го търса
ако някой знае каде най-лесно се намира и какъв е да пъше
също и ако има по добри идеи за монтаж