Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е

Мнениеот achodemo » Нед 07 ное 2010 23:21


drago_tr написа:Ама то какво представлява уреда ми е ясно и за какво е уреда пак ми е ясно...но нещо не ме кефи тая работа.Но все пак кажете ми точно запушения ЕГР води ли до пренадуване на турбото в средния диапазон и ако е да какви могат да бъдат последствията, тъй като колата обикновено се кара между 1500-2500 оборота.


хайде прочети тука малко инфо на готово :lol:

http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=391

http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=14




Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е

Мнениеот drago_tr » Нед 07 ное 2010 23:55


Колега...точно от тая тема за егр-а съм цитирал по горе и по нея съм задал въпросите си и стигнах до извода че този Егр не е сложен само за екология както е описано в темата...а и за други работи....и неговото премахване си е предразположение за бавна смърт на мотора. И както се казва....миг невнимание в тоя манометър...и после цял живот мъртъв(мотора имам в предвид :twisted: ). Така че аз още утре си възтановявам пасатчето както си е било и :drive
Е! Че ще му чистя всмукателите и турбината на 2-3 години 1 път...голяма работа.Успех на всички и много безавариини :beer


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е

Мнениеот achodemo » Пон 08 ное 2010 0:05


drago_tr написа:Колега...точно от тая тема за егр-а съм цитирал по горе и по нея съм задал въпросите си и стигнах до извода че този Егр не е сложен само за екология както е описано в темата...а и за други работи....и неговото премахване си е предразположение за бавна смърт на мотора. И както се казва....миг невнимание в тоя манометър...и после цял живот мъртъв. Така че аз още утре си възтановявам пасатчето както си е било и :drive
Е! Че ще му чистя всмукателите и турбината на 2-3 години 1 път...голяма работа.Успех на всички и много безавариини :beer


Е само дето няма да е 1 път на 2-3 годони ,а почти всяка година mhihi

Хайде :beer


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е

Мнениеот mili 75 » Пон 08 ное 2010 9:38


Колега Драго, точно колегата Брезел съм питал относно затапването на ЕГР на този мотор и той ми каза, че добре съм направил и няма опасност за турбината.Така, че недей да всяваш смут в редиците на колегите с тия твои тълкувания за пренадуването, защото колегата Брезел е написал в тоя пост който си цитирал, че става въпрос само за определени обороти, които са далеч от опасните за турбината.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е

Мнениеот drago_tr » Вто 09 ное 2010 17:50


mili 75 написа:Колега Драго, точно колегата Брезел съм питал относно затапването на ЕГР на този мотор и той ми каза, че добре съм направил и няма опасност за турбината.Така, че недей да всяваш смут в редиците на колегите с тия твои тълкувания за пренадуването, защото колегата Брезел е написал в тоя пост който си цитирал, че става въпрос само за определени обороти, които са далеч от опасните за турбината.


:да: Щом си питал колегата Брезел точно за този мотор ще ви повярвам....убедихте ме....но от написаното в онази тема се разбира точно обратното...може би е трябвало малко доуточнение какво всъщност казва практиката :beer


andrey_hr
Мнения: 208
Регистриран на: Нед 07 юни 2009 14:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово / София

Re: Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е

Мнениеот andrey_hr » Вто 09 ное 2010 18:16


Вдига ли се разхода от затапването на ЕГР и има ли някакви отрицателни все пак последствия?


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Re: Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е

Мнениеот SMEL » Вто 09 ное 2010 18:43


според мен по-бавно загрява мотора,


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е

Мнениеот drago_tr » Вто 09 ное 2010 19:19


SMEL написа:според мен по-бавно загрява мотора,


На мен от двудневното ми каране със затапен ЕГР не ми направи такова впечатление :roll:


didopoli
Мнения: 168
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е

Мнениеот didopoli » Вто 09 ное 2010 23:35


Честа смяна на маслото май му е майката на картерното налягане.Засега докато не намеря по читав уред ще го сменям на 8к.Като налееш ново масло налягането пада мине ли 7,5к налягането нараства почти 3 пъти сещате се къде отива.Карам с Мобил 10w40 но ще има опити и с други масла и други уреди.Иначе и аз съм се насочил към извеждане на картерните газове.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е

Мнениеот nasko1978 » Сря 10 ное 2010 9:07


SMEL написа:според мен по-бавно загрява мотора,

:да:


Потребителски аватар
HeadshooteR
Мнения: 139
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е

Мнениеот HeadshooteR » Чет 11 ное 2010 10:21


Добре де дотук не разбрах нищо с това намаляне и увеличаване .
Веднъж Andonov казва да се увеличат веднъж да се намалят :shock .
Какво става като се намалят единиците и какво става като се увеличат (при затапен ЕГР)?


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е

Мнениеот achodemo » Чет 11 ное 2010 21:34


HeadshooteR написа:Добре де дотук не разбрах нищо с това намаляне и увеличаване .
Веднъж Andonov казва да се увеличат веднъж да се намалят :shock .
Какво става като се намалят единиците и какво става като се увеличат (при затапен ЕГР)?


С увеличаване на единиците се намалява процента на изгорели газове в сместа (ЕГР-а се затваря).
Но не може напълно да се затвори по-този начин . За това се слага пластина !

Какво става като се намалят единиците и какво става като се увеличат (при затапен ЕГР)?


Щом е затапен механично не оказва влияние , само при ПД май имаше някакъв проблем ,ако се затапи напълно без да се ограничи софтоерно .


Потребителски аватар
White Arrow
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 09 апр 2006 17:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Дренаж на картерните газов вместо "затапване" на Е

Мнениеот White Arrow » Сря 08 юни 2011 17:34


Здравейте колеги, карам Ауди А4 2.5 TDI 163 к.с. 2003 г. и след като прочетох доста от написаното по въпроса със запушването на EGR клапана реших да опитам да го огранича най-напред софтуерно да видя дали има разлика и после ако има смисъл ще го затапя и с пластина. До тук добре, но ето къде е проблема: при опит да въведа Login кода, който според ВСИЧКИ трябва да е 12233 (пробвах и с 26261 и 26262 не става) програмата не иска да се логне и ми дава грешка като на снимката (снимката е примерна) горе в дясно Warning:Login Lost due to dropped session... Пробвах над десет пъти и нищо, работя с VCDS Lite (кракната), както и с 311.2 (също активирана) Въпросът ми е някой знае ли да има друг Login код за да мога да вляза в адаптацията и да си огранича EGR-а (софтуерно за сега) или може би проблема е някъде другаде? На страницата на Ross-tech от където е и снимката пише следното: "The most common cause of this is the use of an incorrect login code or a 7-digit PIN/SKC based on an incorrect Immobilizer ID or incorrect data entered in the 7-digit dialog." което с две думи означава, че кода е ГРЕШЕН Нека ако някой е правил тази адаптация на EGR-а за този модел мотор (BFC) да сподели моля! Благодаря и успех на всички колеги от VAG групата :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: John Calvin и 30 госта