Сега си плащам големия данък за 130 коня които имам, но не съжалявам. Разбира се всеки си сам си знае и си решава, но при мен след като се получи, че седнак от 75 на 130 коня, убеден съм че повече не искам да се връщам надолу...никога.... стига паричките да не те ограничават прекалено, което пък винаги си е проблем..но...
Съвет преди покупка на Голф 4
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
Качи се и покарай повече коне и виж как е. И аз преди така си виках, по-малко -по-малко данък . Но данъкът се плаша един път годишно, а се кара доста по често. Обслужването наистина не може да се каже, че е по евтино на по-мощните, но на моята бора един ремък е за 90 000 км, да правилна е цифрата - т.е. скъпо, но много по рядко.
Сега си плащам големия данък за 130 коня които имам, но не съжалявам. Разбира се всеки си сам си знае и си решава, но при мен след като се получи, че седнак от 75 на 130 коня, убеден съм че повече не искам да се връщам надолу...никога.... стига паричките да не те ограничават прекалено, което пък винаги си е проблем..но...
Сега си плащам големия данък за 130 коня които имам, но не съжалявам. Разбира се всеки си сам си знае и си решава, но при мен след като се получи, че седнак от 75 на 130 коня, убеден съм че повече не искам да се връщам надолу...никога.... стига паричките да не те ограничават прекалено, което пък винаги си е проблем..но...
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7868
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
prostakel написа:Аз до последно си се бях надъхал да си купувам А3 но в последния момент купих голфа. И навсякъде съм разпитвал и сички ми казват че са с алуминиево окачване. Не казвам че няма и със стоманено, но са по-малко !
Да е ясно веднъж за винаги и да не слушате МАЛОУМНИ търговци и майсторчета. И Голф 4 и ауди А3 са с елементарно стоманено предно окачване - абсолютно ВСИЧКИ
Това алуминиево окачване за което всеки говори е в Ауди А4, Пасат Б5 и тн.- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7868
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
prostakel написа::DКолега с тебе като гледам можем да спорим и до другата седмица по-това време
ще огледам аз А3-те из града и да видим с какво окачване са
Аз знам че А4-те и Пасатите са с алуминиево
После ще пиша и да видим за какво става дума
Няма какво да спорим, това е факт, щом искаш гледай, но и Г4 и Г5 и 2те поколения на А3 са стоманени

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
hooligan_sk написа:prostakel написа::DКолега с тебе като гледам можем да спорим и до другата седмица по-това време
ще огледам аз А3-те из града и да видим с какво окачване са
Аз знам че А4-те и Пасатите са с алуминиево
После ще пиша и да видим за какво става дума
Няма какво да спорим, това е факт, щом искаш гледай, но и Г4 и Г5 и 2те поколения на А3 са стоманени
Напълно подкрепям.
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
Нищо че А3-те в града се броят на "пръсти"
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
Колега, преди 1 година и аз си търсих голф 4 и не бях много запознат с двигателите. Ето давам това което намерих в нета тогава мисля, че ще ти е доста полезно. Иначе аз се спрях на 116 к.с. + брезел чип, и ако имаш проблеми и си от Варна се обръщай към Ifidik (Иво).
"Основно са 8 типа двигатели.
1.SDI разпределителна помпа без турбо, 2 клапана на цилиндър, степен на сгъстяване 19.5, 50 кW/4200 min-1, 133 Nm/2200 min-1
2. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с wastegate, степен на сгъстяване 19.5, 66 kW/3750min-1, 210 Nm/1900 min-1
3. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.5, 81 kW/3750min-1, 210 Nm/1900 min-1
4. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 74 kW/4000 min-1, 240 Nm/1800 min-1
5. ТDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 85 kW/4000 min-1, 285 Nm/1900 min-1
6. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 96 kW/4000 min-1, 310 Nm/1900 min-1
7. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.5, 110 kW/4000 min-1, 320 Nm/1900 min-1
8. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 118 kW/3750 min-1, 330 Nm/1900 min-1 – монтиран е само на Seat Ibiza Cupra.
Това са основните двигатели. Освен тях има разновидности с малки разлики във въртяшият момент и комструктивното монтиране в различните модели на VW, Audi, Skoda и Seat.
"
"Основно са 8 типа двигатели.
1.SDI разпределителна помпа без турбо, 2 клапана на цилиндър, степен на сгъстяване 19.5, 50 кW/4200 min-1, 133 Nm/2200 min-1
2. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с wastegate, степен на сгъстяване 19.5, 66 kW/3750min-1, 210 Nm/1900 min-1
3. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.5, 81 kW/3750min-1, 210 Nm/1900 min-1
4. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 74 kW/4000 min-1, 240 Nm/1800 min-1
5. ТDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 85 kW/4000 min-1, 285 Nm/1900 min-1
6. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 96 kW/4000 min-1, 310 Nm/1900 min-1
7. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.5, 110 kW/4000 min-1, 320 Nm/1900 min-1
8. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 118 kW/3750 min-1, 330 Nm/1900 min-1 – монтиран е само на Seat Ibiza Cupra.
Това са основните двигатели. Освен тях има разновидности с малки разлики във въртяшият момент и комструктивното монтиране в различните модели на VW, Audi, Skoda и Seat.
"
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
здр колеги абе гледам говорите за някакви 110 коня ама нали се сещате че това е предния модел двигател преди помпа дюза и наскоро бях учаснтик в това приключение и трябва да ти кажа че 143 000те хиляди далеч се разминават от действителността въпреки че вземах помпа дюза 2002 г а и до колкото се сещам по мои наблюдения и а3 и г5 бяха с някакъв алуминиев вариянт на стоманеното окачване на г4 но не като на пасат
-
silvergreen
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 23 окт 2010 3:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
GG_DEVIL написа:Колега, преди 1 година и аз си търсих голф 4 и не бях много запознат с двигателите. Ето давам това което намерих в нета тогава мисля, че ще ти е доста полезно. Иначе аз се спрях на 116 к.с. + брезел чип, и ако имаш проблеми и си от Варна се обръщай към Ifidik (Иво).
"
Аз за сега съм на вариант 90 к.с.Ама ще видим... Ти колко данък му плащаш на твоя, ако си от Варна ? Иии да те питам кой е Иво?? Смисъл с какво се занимава, с чиповете ли?
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
Иво е авто монтьор занимава се със сичко, но дизеловите коли са му слабост лично той кара А3 дизел която е 200 коня + може и 300 да е незнам
и затова се занимава повече с дизелите и му разбира много, знае каде да пипа и по м/у дръгото слага и чипове от един друг колега Брезел който живее в Германия.
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
prostakel написа:Аз до последно си се бях надъхал да си купувам А3 но в последния момент купих голфа. И навсякъде съм разпитвал и сички ми казват че са с алуминиево окачване. Не казвам че няма и със стоманено, но са по-малко !
Искал си А3,а не си си купил заради алуминиевото окачване

- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
не уе човек не заради това. Просто тая колата ми попадна много добре аз я вземах от едно момче във варна което е голям фен и ацки много си поддържа колите. И беше приятел на мой братовчед и знам за какво става дума. Колата е седяла само 1 година в него преди да му я докарат от Германия и почти не я карал, защото е шофьор на кмет в някво Варненско село и т.н. Няма значение.
Просто тоя голф беше много запазен поддържан и накрая реших да взема него от колкото да се мотам по къщите и да зема накоя каруца. Иначе за 2 години по-мотора не съм правил нищо сериозно. Преди 3 4 месеца смених едни повдигачи и това. Сега започна да ми лопа и предницата и сега трябва да правя и нея
П.П пък и аз също си бях харесал тея Г4-ки
та изобщо не се поколебах дали А3 или Г4 едно и също
[color=#400080][/color]
Просто тоя голф беше много запазен поддържан и накрая реших да взема него от колкото да се мотам по къщите и да зема накоя каруца. Иначе за 2 години по-мотора не съм правил нищо сериозно. Преди 3 4 месеца смених едни повдигачи и това. Сега започна да ми лопа и предницата и сега трябва да правя и нея
П.П пък и аз също си бях харесал тея Г4-ки
-
mili 75
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
Ей браво бе този колега отгоре с голямата справка за моторите 1,9 ТДИ и при 90 и при 110 коня все 210 нютонметра е дал, не знам откъде я е взел тая информация, но не е вярна.
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
mili 75 написа:Ей браво бе този колега отгоре с голямата справка за моторите 1,9 ТДИ и при 90 и при 110 коня все 210 нютонметра е дал, не знам откъде я е взел тая информация, но не е вярна.
и за оборотите пак не е точна информацията
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
Съжелявам колеги дал съм грешна информация!!! Ето поправих я и ги давам наново:
1.SDI разпределителна помпа без турбо, 2 клапана на цилиндър, степен на сгъстяване 19.5, 50 кW/4200 min-1, 133 Nm/2200-2600 min-1
2. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с wastegate, степен на сгъстяване 19.5, 66 kW/4000min-1, 210 Nm/1900 min-1
3. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.5, 81 kW/4150min-1, 235 Nm/1900 min-1
4. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 74 kW/4000 min-1, 240 Nm/1800-2400 min-1
5. ТDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 85 kW/4000 min-1, 285 Nm/1900 min-1
6. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 96 kW/4000 min-1, 310 Nm/1900 min-1
7. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.5, 110 kW/4000 min-1, 320 Nm/1900 min-1
8. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 118 kW/3750 min-1, 330 Nm/1900 min-1 – монтиран е само на Seat Ibiza Cupra.
1.SDI разпределителна помпа без турбо, 2 клапана на цилиндър, степен на сгъстяване 19.5, 50 кW/4200 min-1, 133 Nm/2200-2600 min-1
2. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с wastegate, степен на сгъстяване 19.5, 66 kW/4000min-1, 210 Nm/1900 min-1
3. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.5, 81 kW/4150min-1, 235 Nm/1900 min-1
4. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 74 kW/4000 min-1, 240 Nm/1800-2400 min-1
5. ТDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 85 kW/4000 min-1, 285 Nm/1900 min-1
6. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 96 kW/4000 min-1, 310 Nm/1900 min-1
7. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.5, 110 kW/4000 min-1, 320 Nm/1900 min-1
8. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 118 kW/3750 min-1, 330 Nm/1900 min-1 – монтиран е само на Seat Ibiza Cupra.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта