Съвет преди покупка на Голф 4

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
damb
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот damb » Пон 08 ное 2010 14:42


Качи се и покарай повече коне и виж как е. И аз преди така си виках, по-малко -по-малко данък . Но данъкът се плаша един път годишно, а се кара доста по често. Обслужването наистина не може да се каже, че е по евтино на по-мощните, но на моята бора един ремък е за 90 000 км, да правилна е цифрата - т.е. скъпо, но много по рядко.
Сега си плащам големия данък за 130 коня които имам, но не съжалявам. Разбира се всеки си сам си знае и си решава, но при мен след като се получи, че седнак от 75 на 130 коня, убеден съм че повече не искам да се връщам надолу...никога.... стига паричките да не те ограничават прекалено, което пък винаги си е проблем..но... :)




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот hooligan_sk » Пон 08 ное 2010 15:05


prostakel написа:Аз до последно си се бях надъхал да си купувам А3 но в последния момент купих голфа. И навсякъде съм разпитвал и сички ми казват че са с алуминиево окачване. Не казвам че няма и със стоманено, но са по-малко !


Да е ясно веднъж за винаги и да не слушате МАЛОУМНИ търговци и майсторчета. И Голф 4 и ауди А3 са с елементарно стоманено предно окачване - абсолютно ВСИЧКИ :да: Това алуминиево окачване за което всеки говори е в Ауди А4, Пасат Б5 и тн.


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот Sashko_Trg » Пон 08 ное 2010 15:35


:D :D Колега с тебе като гледам можем да спорим и до другата седмица по-това време :) ще огледам аз А3-те из града и да видим с какво окачване са :) Аз знам че А4-те и Пасатите са с алуминиево :) После ще пиша и да видим за какво става дума :)


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот hooligan_sk » Пон 08 ное 2010 15:42


prostakel написа::D :D Колега с тебе като гледам можем да спорим и до другата седмица по-това време :) ще огледам аз А3-те из града и да видим с какво окачване са :) Аз знам че А4-те и Пасатите са с алуминиево :) После ще пиша и да видим за какво става дума :)


Няма какво да спорим, това е факт, щом искаш гледай, но и Г4 и Г5 и 2те поколения на А3 са стоманени :да:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 08 ное 2010 17:10


hooligan_sk написа:
prostakel написа::D :D Колега с тебе като гледам можем да спорим и до другата седмица по-това време :) ще огледам аз А3-те из града и да видим с какво окачване са :) Аз знам че А4-те и Пасатите са с алуминиево :) После ще пиша и да видим за какво става дума :)


Няма какво да спорим, това е факт, щом искаш гледай, но и Г4 и Г5 и 2те поколения на А3 са стоманени :да:

Напълно подкрепям.


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот Sashko_Trg » Пон 08 ное 2010 18:56


Нищо че А3-те в града се броят на "пръсти"


GG_DEVIL
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 08 ное 2009 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот GG_DEVIL » Сря 10 ное 2010 18:46


Колега, преди 1 година и аз си търсих голф 4 и не бях много запознат с двигателите. Ето давам това което намерих в нета тогава мисля, че ще ти е доста полезно. Иначе аз се спрях на 116 к.с. + брезел чип, и ако имаш проблеми и си от Варна се обръщай към Ifidik (Иво).
"Основно са 8 типа двигатели.
1.SDI разпределителна помпа без турбо, 2 клапана на цилиндър, степен на сгъстяване 19.5, 50 кW/4200 min-1, 133 Nm/2200 min-1
2. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с wastegate, степен на сгъстяване 19.5, 66 kW/3750min-1, 210 Nm/1900 min-1
3. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.5, 81 kW/3750min-1, 210 Nm/1900 min-1
4. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 74 kW/4000 min-1, 240 Nm/1800 min-1
5. ТDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 85 kW/4000 min-1, 285 Nm/1900 min-1
6. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 96 kW/4000 min-1, 310 Nm/1900 min-1
7. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.5, 110 kW/4000 min-1, 320 Nm/1900 min-1
8. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 118 kW/3750 min-1, 330 Nm/1900 min-1 – монтиран е само на Seat Ibiza Cupra.
Това са основните двигатели. Освен тях има разновидности с малки разлики във въртяшият момент и комструктивното монтиране в различните модели на VW, Audi, Skoda и Seat.
"


rado_b
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 06 яну 2010 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот rado_b » Сря 10 ное 2010 22:26


здр колеги абе гледам говорите за някакви 110 коня ама нали се сещате че това е предния модел двигател преди помпа дюза и наскоро бях учаснтик в това приключение и трябва да ти кажа че 143 000те хиляди далеч се разминават от действителността въпреки че вземах помпа дюза 2002 г а и до колкото се сещам по мои наблюдения и а3 и г5 бяха с някакъв алуминиев вариянт на стоманеното окачване на г4 но не като на пасат


silvergreen
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 23 окт 2010 3:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот silvergreen » Чет 11 ное 2010 4:21


GG_DEVIL написа:Колега, преди 1 година и аз си търсих голф 4 и не бях много запознат с двигателите. Ето давам това което намерих в нета тогава мисля, че ще ти е доста полезно. Иначе аз се спрях на 116 к.с. + брезел чип, и ако имаш проблеми и си от Варна се обръщай към Ifidik (Иво).
"

Аз за сега съм на вариант 90 к.с.Ама ще видим... Ти колко данък му плащаш на твоя, ако си от Варна ? Иии да те питам кой е Иво?? Смисъл с какво се занимава, с чиповете ли?


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот Sashko_Trg » Чет 11 ное 2010 8:16


Иво е авто монтьор занимава се със сичко, но дизеловите коли са му слабост лично той кара А3 дизел която е 200 коня + може и 300 да е незнам :) и затова се занимава повече с дизелите и му разбира много, знае каде да пипа и по м/у дръгото слага и чипове от един друг колега Брезел който живее в Германия.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот Dorian » Чет 11 ное 2010 19:38


prostakel написа:Аз до последно си се бях надъхал да си купувам А3 но в последния момент купих голфа. И навсякъде съм разпитвал и сички ми казват че са с алуминиево окачване. Не казвам че няма и със стоманено, но са по-малко !

:shock :shock :shock
Искал си А3,а не си си купил заради алуминиевото окачване :shock :arrow: :arrow: веднага отиваш в раздел форумни бисери... mhihi


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот Sashko_Trg » Пет 12 ное 2010 0:10


не уе човек не заради това. Просто тая колата ми попадна много добре аз я вземах от едно момче във варна което е голям фен и ацки много си поддържа колите. И беше приятел на мой братовчед и знам за какво става дума. Колата е седяла само 1 година в него преди да му я докарат от Германия и почти не я карал, защото е шофьор на кмет в някво Варненско село и т.н. Няма значение.

Просто тоя голф беше много запазен поддържан и накрая реших да взема него от колкото да се мотам по къщите и да зема накоя каруца. Иначе за 2 години по-мотора не съм правил нищо сериозно. Преди 3 4 месеца смених едни повдигачи и това. Сега започна да ми лопа и предницата и сега трябва да правя и нея :)

П.П пък и аз също си бях харесал тея Г4-ки :) та изобщо не се поколебах дали А3 или Г4 едно и също :) [color=#400080][/color]


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот mili 75 » Пет 12 ное 2010 7:11


Ей браво бе този колега отгоре с голямата справка за моторите 1,9 ТДИ и при 90 и при 110 коня все 210 нютонметра е дал, не знам откъде я е взел тая информация, но не е вярна.


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот vaskog » Пет 12 ное 2010 16:28


mili 75 написа:Ей браво бе този колега отгоре с голямата справка за моторите 1,9 ТДИ и при 90 и при 110 коня все 210 нютонметра е дал, не знам откъде я е взел тая информация, но не е вярна.


и за оборотите пак не е точна информацията


GG_DEVIL
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 08 ное 2009 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Съвет преди покупка на Голф 4

Мнениеот GG_DEVIL » Пет 12 ное 2010 20:26


Съжелявам колеги дал съм грешна информация!!! Ето поправих я и ги давам наново:

1.SDI разпределителна помпа без турбо, 2 клапана на цилиндър, степен на сгъстяване 19.5, 50 кW/4200 min-1, 133 Nm/2200-2600 min-1
2. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с wastegate, степен на сгъстяване 19.5, 66 kW/4000min-1, 210 Nm/1900 min-1
3. TDI разпределителна помпа, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.5, 81 kW/4150min-1, 235 Nm/1900 min-1
4. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 74 kW/4000 min-1, 240 Nm/1800-2400 min-1
5. ТDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 2 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 85 kW/4000 min-1, 285 Nm/1900 min-1
6. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 19.0, 96 kW/4000 min-1, 310 Nm/1900 min-1
7. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.5, 110 kW/4000 min-1, 320 Nm/1900 min-1
8. TDI помпа дюза с електромагнитни клапани, 4 клапана на цилиндър, турбо с променлива геометрия, степен на сгъстяване 18.0, 118 kW/3750 min-1, 330 Nm/1900 min-1 – монтиран е само на Seat Ibiza Cupra.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта