



Вярно ли е,че синтетиката е само за нови двигатели?!
Да дам и аз моите 10 цента, както казват америакнците
Пасата е '95 с АЕК, 1.6 двигател. Километрите само той си знае, а иначе по километраж са 140хил. Карам с пълна синтетика от 3 години - Мидланд 10-40. От никъде не ми тече масло, за 10хил.км харчи около 300 гр. и на практика не доливам от смяна до смяна. Мисля, че не е зле. Така, че дали си струва да караш минерално или синтетика зависи само от състоянието на двигателя, другото са спекулации. Това е моето мнение

Колеги и аз много се чудех кокво мосло да сложа
Карах с полу-синтетика-нема голяма файда -смених си гумички на клапаните и сложих15-40на Кастрол хай милидж и работата заспа.Винаги първо сменяйте гумички на клапаните и после маслото.За 10 години се вдървяват като оная ми работа след 12 часа като гледам спайса.За коли над 10 години наистина е най-добре 15-40 минералка не е мит просто реалност.Само мога да ви кажа че минералката нито ще те спаси ако ти гори масло нито пък ще ти влоши състоянието на мотора тъкмо обратното ще го облекчи 


- MITKO_DVD
- Мнения: 6383
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
dxd написа:Колеги и аз много се чудех кокво мосло да сложаКарах с полу-синтетика-нема голяма файда -смених си гумички на клапаните и сложих15-40на Кастрол хай милидж и работата заспа.Винаги първо сменяйте гумички на клапаните и после маслото.За 10 години се вдървяват като оная ми работа след 12 часа като гледам спайса.За коли над 10 години наистина е най-добре 15-40 минералка не е мит просто реалност.Само мога да ви кажа че минералката нито ще те спаси ако ти гори масло нито пък ще ти влоши състоянието на мотора тъкмо обратното ще го облекчи



- MITKO_DVD
- Мнения: 6383
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
dxd написа:Митко сега колата е самолет а маслото не го бара ма какво ти обяснявам ти си знаешКарай те само с това масло супер е за нашите каляски
и двигателите ще ви надживеят
Баце от как го смених нее хапнала грам.Твоя мотор на кви километрие?
Моят беше на 108000км,реални обаче небеше каран доста време и се беха вдървили гумичките,откак ги смених..........пушка братле

ми мойта е на 155.000 като е купих ама по скоро е на 255-355.000 но пък мотора е перфектен колата е многа запазена и върви супер
Преди да сменя маслото карах с Фуш10-40 полу-синтетика и ми лапна 1л за 8000км а и много тракаха повдигачите в началото като запаля колата
Сега нито трака нито се тормози направо лети и имам чуството че мотора е много по-облекчен като оса е
а и за 2000км не го е пипнала 

Преди да сменя маслото карах с Фуш10-40 полу-синтетика и ми лапна 1л за 8000км а и много тракаха повдигачите в началото като запаля колата



- MITKO_DVD
- Мнения: 6383
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
dxd написа:ми мойта е на 155.000 като е купих ама по скоро е на 255-355.000 но пък мотора е перфектен колата е многа запазена и върви супер
Преди да сменя маслото карах с Фуш10-40 полу-синтетика и ми лапна 1л за 8000км а и много тракаха повдигачите в началото като запаля колатаСега нито трака нито се тормози направо лети и имам чуството че мотора е много по-облекчен като оса е
а и за 2000км не го е пипнала
На мен за 3500 км. ми лапаше около1.5-2 л.
- MITKO_DVD
- Мнения: 6383
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
kaloyan22 написа:Колеги покрай Вектрата се консултирах с много специалисти-трябва много да ти е издухан двигателя и да не го мислиш за да му сложиш минерално масло-15w/40.
За моноинжекциите - полусинтетика 10w/40
а за новите 1,6 101кс и др. бързооборотни-пълна синтетика 5w/40
Икономията е майка на мизерията
Калоянка абсолютно не съм съгласен с теб ,ама абсолютно а съм сигурен че доста хора като прочетат твоето мнение ще се съгласът,защо ли аре помисли................................
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
А бе важното е да караш с масло, което ти е по джоба и покрива максималното качество, което ти позволява колата.... За Кастрола (Много мили
) - и аз съм с такова, долял съм 100 грама за 6000 км.... работи ми тихо, не ми тропат повдигачите и все пак мисля да го сменя с Мотул turbolight 10W-40... Защо ли ? еми точно за това, защото техниката върви напред , полусинтетиката има определени предимства - защо да не се опитам да се възползвам от това ? Ако текне - поне ще си знам мястото еднозначно......
и после: когато се консултираш с сайтовете на производители на масла повечето ти препоръчват поне полусинтетика - според мен , за уважавани происводители това трябва да се базира на някакво изследване поне.... ама кой знае ....

и после: когато се консултираш с сайтовете на производители на масла повечето ти препоръчват поне полусинтетика - според мен , за уважавани происводители това трябва да се базира на някакво изследване поне.... ама кой знае ....

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта