Вярно ли е,че синтетиката е само за нови двигатели?!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
passatGL
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 28 сеп 2005 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passatGL » Сря 28 юни 2006 20:12


ок мерси и аз мненията и аз карам с полусинтетика даже ката,че ли когато карах с минерално насло повече ми гореше маслото :D




Потребителски аватар
B4/101
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 06 авг 2004 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B4/101 » Чет 29 юни 2006 9:09


Да дам и аз моите 10 цента, както казват америакнците ;) Пасата е '95 с АЕК, 1.6 двигател. Километрите само той си знае, а иначе по километраж са 140хил. Карам с пълна синтетика от 3 години - Мидланд 10-40. От никъде не ми тече масло, за 10хил.км харчи около 300 гр. и на практика не доливам от смяна до смяна. Мисля, че не е зле. Така, че дали си струва да караш минерално или синтетика зависи само от състоянието на двигателя, другото са спекулации. Това е моето мнение


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пет 30 юни 2006 12:03


Колеги, един съвет- с каквото и масло да карате, не го сменяйте постоянно. Постоянната смяна на различни марки масла не е препоръчителна. Аз моя Пасат го карам само с Лики Моли 10W40 вече 70 000 км. и съм много доволен. Колата е вече на 192000 км. :lol:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 01 юли 2006 15:14


Лики Моли 10W40 вече 70 000 км. и съм много доволен.

Не казваш какво точно използваш с Mos или без.... защото обикновенно точно тази подробност разцепва лагера - вредна ли е или не.... :roll:


Staikov
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Staikov » Вто 12 сеп 2006 11:09


Ако е ок мотора не трябва да го гори,дори да е по-тънко.Моят пасат е почти на 200 000 и няма никакъв проблем с полусинтетиката,нито я гори,нито е избила отнякъде.Преди имах една Вектра А с мотор 1.6(C16NZ)по километраж отиваше кам 270 000 и също нямаше проблем с по-тънките масла.


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Вто 12 сеп 2006 11:45


Колеги и аз много се чудех кокво мосло да сложа :?: Карах с полу-синтетика-нема голяма файда -смених си гумички на клапаните и сложих15-40на Кастрол хай милидж и работата заспа.Винаги първо сменяйте гумички на клапаните и после маслото.За 10 години се вдървяват като оная ми работа след 12 часа като гледам спайса.За коли над 10 години наистина е най-добре 15-40 минералка не е мит просто реалност.Само мога да ви кажа че минералката нито ще те спаси ако ти гори масло нито пък ще ти влоши състоянието на мотора тъкмо обратното ще го облекчи :wink:


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Вто 12 сеп 2006 18:29


dxd написа:Колеги и аз много се чудех кокво мосло да сложа :?: Карах с полу-синтетика-нема голяма файда -смених си гумички на клапаните и сложих15-40на Кастрол хай милидж и работата заспа.Винаги първо сменяйте гумички на клапаните и после маслото.За 10 години се вдървяват като оная ми работа след 12 часа като гледам спайса.За коли над 10 години наистина е най-добре 15-40 минералка не е мит просто реалност.Само мога да ви кажа че минералката нито ще те спаси ако ти гори масло нито пък ще ти влоши състоянието на мотора тъкмо обратното ще го облекчи :wink:


:welcome_to_group :да: евала колега кво ше каеш а ,и аз съм така и знамче на моторчето му екстра :D


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Вто 12 сеп 2006 18:37


Митко сега колата е самолет а маслото не го бара ма какво ти обяснявам ти си знаеш :wink: Карай те само с това масло супер е за нашите каляски :wink: и двигателите ще ви надживеят :D


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Вто 12 сеп 2006 18:40


dxd написа:Митко сега колата е самолет а маслото не го бара ма какво ти обяснявам ти си знаеш :wink: Карай те само с това масло супер е за нашите каляски :wink: и двигателите ще ви надживеят :D

Баце от как го смених нее хапнала грам.Твоя мотор на кви километрие?
Моят беше на 108000км,реални обаче небеше каран доста време и се беха вдървили гумичките,откак ги смених..........пушка братле :D


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Вто 12 сеп 2006 18:52


ми мойта е на 155.000 като е купих ама по скоро е на 255-355.000 но пък мотора е перфектен колата е многа запазена и върви супер :wink:
Преди да сменя маслото карах с Фуш10-40 полу-синтетика и ми лапна 1л за 8000км а и много тракаха повдигачите в началото като запаля колата :evil: Сега нито трака нито се тормози направо лети и имам чуството че мотора е много по-облекчен като оса е :wink:а и за 2000км не го е пипнала :lol:


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Вто 12 сеп 2006 19:25


dxd написа:ми мойта е на 155.000 като е купих ама по скоро е на 255-355.000 но пък мотора е перфектен колата е многа запазена и върви супер :wink:
Преди да сменя маслото карах с Фуш10-40 полу-синтетика и ми лапна 1л за 8000км а и много тракаха повдигачите в началото като запаля колата :evil: Сега нито трака нито се тормози направо лети и имам чуството че мотора е много по-облекчен като оса е :wink:а и за 2000км не го е пипнала :lol:

На мен за 3500 км. ми лапаше около1.5-2 л.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 15 сеп 2006 12:55


Колеги покрай Вектрата се консултирах с много специалисти-трябва много да ти е издухан двигателя и да не го мислиш за да му сложиш минерално масло-15w/40.
За моноинжекциите - полусинтетика 10w/40
а за новите 1,6 101кс и др. бързооборотни-пълна синтетика 5w/40
Икономията е майка на мизерията :082:


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пет 15 сеп 2006 17:17


Само да те питам колко парички е твойта полусинтетика щото имам чуството че минералката ми е май по-скъпа от твойто масълце :lol: Прави си сметка за каква полусинтетика говорим :idea: Че хубавата е над 60лв за 4л.А и за какви мизерии говориш че не съм запознат или май само наистина си говориш да си станд бай :lol:


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Пет 15 сеп 2006 18:06


kaloyan22 написа:Колеги покрай Вектрата се консултирах с много специалисти-трябва много да ти е издухан двигателя и да не го мислиш за да му сложиш минерално масло-15w/40.
За моноинжекциите - полусинтетика 10w/40
а за новите 1,6 101кс и др. бързооборотни-пълна синтетика 5w/40
Икономията е майка на мизерията :082:


Калоянка абсолютно не съм съгласен с теб ,ама абсолютно а съм сигурен че доста хора като прочетат твоето мнение ще се съгласът,защо ли аре помисли................................


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 15 сеп 2006 19:02


А бе важното е да караш с масло, което ти е по джоба и покрива максималното качество, което ти позволява колата.... За Кастрола (Много мили ;) ) - и аз съм с такова, долял съм 100 грама за 6000 км.... работи ми тихо, не ми тропат повдигачите и все пак мисля да го сменя с Мотул turbolight 10W-40... Защо ли ? еми точно за това, защото техниката върви напред , полусинтетиката има определени предимства - защо да не се опитам да се възползвам от това ? Ако текне - поне ще си знам мястото еднозначно......
и после: когато се консултираш с сайтовете на производители на масла повечето ти препоръчват поне полусинтетика - според мен , за уважавани происводители това трябва да се базира на някакво изследване поне.... ама кой знае .... :lol:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 30 госта