здравеите: пренадува турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Svetlioman
Мнения: 308
Регистриран на: Сря 09 юни 2010 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

здравеите: пренадува турбото

Мнениеот Svetlioman » Вто 09 ное 2010 18:57


мотора е афн онзи ден си поставих буст метър ,и пасатко ми показва до 1.6 бара (нямам чип),отидох на маистор каза оставия утре други ден рано сутринта да е студена и ти намалям налягането да нее толкова високо трябва да е до 0.9 бара на афна и ,каза че егр ли агер ли нещоси там че не затварял плавно ..кажете да му оставям ли пасатко,или да не се тревожа за налягането, закача и негов буст и пак толкова 1.6 мах.




Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: здравеите: пренадува турбото

Мнениеот achodemo » Вто 09 ное 2010 19:37


Щом така ти и е казал НЕ МУ ГО ОСТАВЯЙ !!!! Явно си няма на идея за какво става въпрос !!! Как ше ти намали налягането ..??? :screwy :screwy

Щом ти надува толкова много си за чистене на геометрия , но не само има още някой неща които трябва да се проверят :търсачкаа !!!! Не я настъпвай до като не я оправиш ,защото турбото :bishop


Има МНООООГО писано по този проблем , ТЪРСИ ,чети .....!!!!


Потребителски аватар
Svetlioman
Мнения: 308
Регистриран на: Сря 09 юни 2010 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Re: здравеите: пренадува турбото

Мнениеот Svetlioman » Вто 09 ное 2010 20:39


а наи интересното е да добавя ,колата не забива сменян е клапан н75 ,махнат е катализатора, акуатора се движи добре-значи не според мен зацапана геометрия.


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: здравеите: пренадува турбото

Мнениеот vaskog » Вто 09 ное 2010 20:42


Тогава вместо гадаене и проба/грешка направете един лог с ВАГ и ги качи тука, колегите ще кажат точно кво става


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: здравеите: пренадува турбото

Мнениеот achodemo » Вто 09 ное 2010 21:23


vaskog написа:Тогава вместо гадаене и проба/грешка направете един лог с ВАГ и ги качи тука, колегите ще кажат точно кво става

Първо си изчисти геометрията , защото ако ти държи 1,6бара на пълна газ , турбото може да свърши преди лога !!! :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Svetlioman
Мнения: 308
Регистриран на: Сря 09 юни 2010 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Re: здравеите: пренадува турбото

Мнениеот Svetlioman » Вто 09 ное 2010 21:25


геометрията ми казаха че нее за чистене


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: здравеите: пренадува турбото

Мнениеот fox_vt » Вто 09 ное 2010 21:31


Или уредите с които мерите не са в ред или имаш чип или пауър бох,или не ти работи мап сензора коректно.Ако наистина надува до толкова ще влезе в авариен режим независимо колко е спекла геометрията,в смисъл компа кат ореже нафтичката нека да надува ако може mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: здравеите: пренадува турбото

Мнениеот PagocmuH » Вто 09 ное 2010 21:46


Svetlioman написа:геометрията ми казаха че нее за чистене


:roll:


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: здравеите: пренадува турбото

Мнениеот Ludiq » Вто 09 ное 2010 23:27


Актуатора може да не е настроен...примерно. :wink:


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: здравеите: пренадува турбото

Мнениеот nasko1978 » Сря 10 ное 2010 13:37


Ludiq написа:Актуатора може да не е настроен...примерно. :wink:


Или да не работи въобще!
А как го мерихте налягането,щото ако е в движение и толкова пренадува ,трябва да влезе в авариен режим т.е. да забие.Може и бууст метъра да не е верен.За да пренадува винаги има сериозна причина. :012:


Потребителски аватар
Svetlioman
Мнения: 308
Регистриран на: Сря 09 юни 2010 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Re: здравеите: пренадува турбото

Мнениеот Svetlioman » Сря 10 ное 2010 18:01


здравеите,туку що идвам от сервиза и попитах ,как ще намали турбото да не надува, казами че турбото ми е натегнато и така цял ден трябва да му оставя пасатко, щото бая работа било, да добавя с два буста е мерено налягането и при двата е мах 1.6 и като удари стрелката на 1.6 намаля и пак почва да пълни и пак така ,пак казвам чип няма ,освен нещо дебитомера ,но го гледаха на ваг повреме на движение и ми казаха в нормите е ,а за геометрията и тои се съмяваше но запалих колата,и видя че нее сигорно там акуаторае видял че се движи свободно нз честно секи казва геометрия ако наистина е за почистване,пак да я почистя първо.

Последна промяна от Svetlioman на Сря 10 ное 2010 20:29, променено общо 2 пъти.


stoqnkis
Мнения: 66
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: здравеите: пренадува турбото

Мнениеот stoqnkis » Сря 10 ное 2010 19:00


Колега не ти е регулиран правилно клапан актуатора.Или самият ход му е малък.Когато го свалиш провери хода на клапана трябва да е 12 мм.Провери го също да не е скъсана мембраната.Ако не пробвай с друг дебитомер и така.Клапана си го сменил до колкото разбрах.Н75.Провери си също вакумното маркуче към филтърната котия да не се е подпушило.Успех.Аз минах по твоя път и сега съм ок благодарение на колегите от форума.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: здравеите: пренадува турбото

Мнениеот fox_vt » Сря 10 ное 2010 21:03


Абе пичове вие прочетохте ли че колегата казва че колата не забива :deal Кви актуатори,дебитомери,маркучи и тем подобни-пак казвам ако компа усети че колата се кара с 1,6 бара боост който не е искан от него ще ограничи нафтата и колата ще забие муцуна.Стига сте го мятали човека у върбите-в случая компа не разбира че налягането е такова-дали прекъснат или спукан маркуч към Мапа дали самия Мап сензор не е в ред това е проблема.


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: здравеите: пренадува турбото

Мнениеот achodemo » Сря 10 ное 2010 21:14


fox_vt написа:Абе пичове вие прочетохте ли че колегата казва че колата не забива :deal Кви актуатори,дебитомери,маркучи и тем подобни-пак казвам ако компа усети че колата се кара с 1,6 бара боост който не е искан от него ще ограничи нафтата и колата ще забие муцуна.Стига сте го мятали човека у върбите-в случая компа не разбира че налягането е такова-дали прекъснат или спукан маркуч към Мапа дали самия Мап сензор не е в ред това е проблема.


Колата щеше да забие и ще забие ,но чак след 6 сек. задържано свръх високо налягане ! А когато имаш манометърче си връщаш газта като видиш ,че бие високо налягането !!

По принцип ЕКУто (компютъра) следи постоянно налягането на турбината. Ако реалното налягане на турбото е с около 200 мбар по високо от нужното (зададеното от ЕКУто) колата минава в сервизен режим. Това обаче се случва само ако това прекалено високо налягане се задържи така повече от 6 секунди. Тоест независимо колко е високо налягането са нужни цели 6 секунди за да колата да включи в сервизен режим. Сервизния режим е защитен механизъм при който колата едва върви и неможем да натоварим мотора като така ако има нередност неможем да натоварим мотора и да го счупим.


цитата е от тази тема http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=391


Потребителски аватар
Svetlioman
Мнения: 308
Регистриран на: Сря 09 юни 2010 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Re: здравеите: пренадува турбото

Мнениеот Svetlioman » Сря 10 ное 2010 21:59


да добавя маркучето, което влиза в компа е сменяно поради причината че беше запушено от масло и тогава забиваше мотора, след смянатаму спря да забива но ,явно и тогава си е имало пренадуване,данеби пак да има масло в сензора ,компа и от там да не мери правилно налягането нз ако има някои от благоевград да се разберем да се погледне пасатко че като я подгона и като гледам стрелката каде чак ходи при допостими 0.9бара си е страшно маи.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt, daimen и 34 госта