


здравеите: пренадува турбото
- Svetlioman
- Мнения: 308
- Регистриран на: Сря 09 юни 2010 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
здравеите: пренадува турбото
мотора е афн онзи ден си поставих буст метър ,и пасатко ми показва до 1.6 бара (нямам чип),отидох на маистор каза оставия утре други ден рано сутринта да е студена и ти намалям налягането да нее толкова високо трябва да е до 0.9 бара на афна и ,каза че егр ли агер ли нещоси там че не затварял плавно ..кажете да му оставям ли пасатко,или да не се тревожа за налягането, закача и негов буст и пак толкова 1.6 мах.
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: здравеите: пренадува турбото
Щом така ти и е казал НЕ МУ ГО ОСТАВЯЙ !!!! Явно си няма на идея за какво става въпрос !!! Как ше ти намали налягането ..???
Щом ти надува толкова много си за чистене на геометрия , но не само има още някой неща които трябва да се проверят
!!!! Не я настъпвай до като не я оправиш ,защото турбото
Има МНООООГО писано по този проблем , ТЪРСИ ,чети .....!!!!


Щом ти надува толкова много си за чистене на геометрия , но не само има още някой неща които трябва да се проверят


Има МНООООГО писано по този проблем , ТЪРСИ ,чети .....!!!!
- Svetlioman
- Мнения: 308
- Регистриран на: Сря 09 юни 2010 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: здравеите: пренадува турбото
а наи интересното е да добавя ,колата не забива сменян е клапан н75 ,махнат е катализатора, акуатора се движи добре-значи не според мен зацапана геометрия.
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: здравеите: пренадува турбото
Тогава вместо гадаене и проба/грешка направете един лог с ВАГ и ги качи тука, колегите ще кажат точно кво става
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: здравеите: пренадува турбото
vaskog написа:Тогава вместо гадаене и проба/грешка направете един лог с ВАГ и ги качи тука, колегите ще кажат точно кво става
Първо си изчисти геометрията , защото ако ти държи 1,6бара на пълна газ , турбото може да свърши преди лога !!!

- Svetlioman
- Мнения: 308
- Регистриран на: Сря 09 юни 2010 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: здравеите: пренадува турбото
геометрията ми казаха че нее за чистене
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: здравеите: пренадува турбото
Или уредите с които мерите не са в ред или имаш чип или пауър бох,или не ти работи мап сензора коректно.Ако наистина надува до толкова ще влезе в авариен режим независимо колко е спекла геометрията,в смисъл компа кат ореже нафтичката нека да надува ако може




- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: здравеите: пренадува турбото
Svetlioman написа:геометрията ми казаха че нее за чистене

- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: здравеите: пренадува турбото
Актуатора може да не е настроен...примерно. 

- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: здравеите: пренадува турбото
Ludiq написа:Актуатора може да не е настроен...примерно.
Или да не работи въобще!
А как го мерихте налягането,щото ако е в движение и толкова пренадува ,трябва да влезе в авариен режим т.е. да забие.Може и бууст метъра да не е верен.За да пренадува винаги има сериозна причина.

- Svetlioman
- Мнения: 308
- Регистриран на: Сря 09 юни 2010 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: здравеите: пренадува турбото
здравеите,туку що идвам от сервиза и попитах ,как ще намали турбото да не надува, казами че турбото ми е натегнато и така цял ден трябва да му оставя пасатко, щото бая работа било, да добавя с два буста е мерено налягането и при двата е мах 1.6 и като удари стрелката на 1.6 намаля и пак почва да пълни и пак така ,пак казвам чип няма ,освен нещо дебитомера ,но го гледаха на ваг повреме на движение и ми казаха в нормите е ,а за геометрията и тои се съмяваше но запалих колата,и видя че нее сигорно там акуаторае видял че се движи свободно нз честно секи казва геометрия ако наистина е за почистване,пак да я почистя първо.
Последна промяна от Svetlioman на Сря 10 ное 2010 20:29, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пон 08 фев 2010 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: здравеите: пренадува турбото
Колега не ти е регулиран правилно клапан актуатора.Или самият ход му е малък.Когато го свалиш провери хода на клапана трябва да е 12 мм.Провери го също да не е скъсана мембраната.Ако не пробвай с друг дебитомер и така.Клапана си го сменил до колкото разбрах.Н75.Провери си също вакумното маркуче към филтърната котия да не се е подпушило.Успех.Аз минах по твоя път и сега съм ок благодарение на колегите от форума.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: здравеите: пренадува турбото
Абе пичове вие прочетохте ли че колегата казва че колата не забива
Кви актуатори,дебитомери,маркучи и тем подобни-пак казвам ако компа усети че колата се кара с 1,6 бара боост който не е искан от него ще ограничи нафтата и колата ще забие муцуна.Стига сте го мятали човека у върбите-в случая компа не разбира че налягането е такова-дали прекъснат или спукан маркуч към Мапа дали самия Мап сензор не е в ред това е проблема.

- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: здравеите: пренадува турбото
fox_vt написа:Абе пичове вие прочетохте ли че колегата казва че колата не забиваКви актуатори,дебитомери,маркучи и тем подобни-пак казвам ако компа усети че колата се кара с 1,6 бара боост който не е искан от него ще ограничи нафтата и колата ще забие муцуна.Стига сте го мятали човека у върбите-в случая компа не разбира че налягането е такова-дали прекъснат или спукан маркуч към Мапа дали самия Мап сензор не е в ред това е проблема.
Колата щеше да забие и ще забие ,но чак след 6 сек. задържано свръх високо налягане ! А когато имаш манометърче си връщаш газта като видиш ,че бие високо налягането !!
По принцип ЕКУто (компютъра) следи постоянно налягането на турбината. Ако реалното налягане на турбото е с около 200 мбар по високо от нужното (зададеното от ЕКУто) колата минава в сервизен режим. Това обаче се случва само ако това прекалено високо налягане се задържи така повече от 6 секунди. Тоест независимо колко е високо налягането са нужни цели 6 секунди за да колата да включи в сервизен режим. Сервизния режим е защитен механизъм при който колата едва върви и неможем да натоварим мотора като така ако има нередност неможем да натоварим мотора и да го счупим.
цитата е от тази тема http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=391
- Svetlioman
- Мнения: 308
- Регистриран на: Сря 09 юни 2010 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: здравеите: пренадува турбото
да добавя маркучето, което влиза в компа е сменяно поради причината че беше запушено от масло и тогава забиваше мотора, след смянатаму спря да забива но ,явно и тогава си е имало пренадуване,данеби пак да има масло в сензора ,компа и от там да не мери правилно налягането нз ако има някои от благоевград да се разберем да се погледне пасатко че като я подгона и като гледам стрелката каде чак ходи при допостими 0.9бара си е страшно маи.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта