


Захранваща тръба с масло на турбото
Захранваща тръба с масло на турбото
Някой може ли да ми даде информация откъде да си купя тръбата, която захранва турбото с масло. На едно място ми я предлагат за 150 лв, ама май ми се види много за тази част.
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Захранваща тръба с масло на турбото
А колата и турбото са???? 

- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Захранваща тръба с масло на турбото
Ако е нова част - нормално е.Но и втора употреба би ти свършила работа. 

-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Благоевград
Re: Захранваща тръба с масло на турбото
А на твоята тръбичка за масло какво и се случило , че искаш да я сменяш ?
Ако все пак искаш 2ра употреба , имам 2 бр. ,можеш да си избереш .
Ако все пак искаш 2ра употреба , имам 2 бр. ,можеш да си избереш .
Re: Захранваща тръба с масло на турбото
по принцип нямам проблем засега с тръбата, но ме сплашиха, че може да се запуши от затлачване и в един момент може да спре доставката на масло до двигателя и оттам блокаж. Така че ако си вземам ще е нова. Благодаря все пак.
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Захранваща тръба с масло на турбото
Много па си плашлив бре
Ако те е страх от запушване, просто свали твоята и я изчисти

Ако те е страх от запушване, просто свали твоята и я изчисти

- vw_golf_4_tdi
- Мнения: 1647
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
- Контакти:
Re: Захранваща тръба с масло на турбото
11 г. не се е затлачила, както казва колегата, направи и едно почистване и живот и здраве след 11г. пак
Re: Захранваща тръба с масло на турбото
А някой може ли да ми каже къде точно се намира и трудно ли се сваля.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Захранваща тръба с масло на турбото
VADER2 написа:А някой може ли да ми каже къде точно се намира и трудно ли се сваля.
Спред мен не се притеснявай , карай си колата .
Има много , ама много други потенциално възможни повреди с много по-голяма вероятност да се случат от запушена тръба на турбото . Освет това при такъв малко вероятен случай би блокирало само турбото , не целия двигател . То така ако тръгнеш с тръбите , аз бих си сменил най-напред тръбите на спирачната система , защото с издухано турбо ще се прибереш (дори и с теглене)

- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Захранваща тръба с масло на турбото
Я, снимката е от англичанка. Не че има значение.
Тръбичката е една тънка, излиза с мека връзка от турбото, след това става цяла(твърда), минава покрай предпазният щит (ламарината от дясната страна) и т.н.
На снимакта се вижда само малка част от нея. Ако искаш да я почистиш: сваляш я, накисваш я хубаво в някакъв обезмаслител, изплакваш обилно с топла вода, продухваш на компресор, и я връщаш на място. И ето имаш нова тръбичка. Ако се притесняваш повечко: сваляш картера, сваляш маслената цедка, измиваш я хубаво и връщаш всичко на място. И още малко: купуваш ремонтен комплект за турбо, сваляш го, разглабяш го и подменяш втулката и семерингите, ако се налага измиваш черупките и го сглабяш и имаш работещо турбо за поне още 100 000 км (разбира се ако не е заминала оста, тогава по-малко - това с турбото съм го правил, остават другите две, ама на пролет).
Успех
Тръбичката е една тънка, излиза с мека връзка от турбото, след това става цяла(твърда), минава покрай предпазният щит (ламарината от дясната страна) и т.н.
На снимакта се вижда само малка част от нея. Ако искаш да я почистиш: сваляш я, накисваш я хубаво в някакъв обезмаслител, изплакваш обилно с топла вода, продухваш на компресор, и я връщаш на място. И ето имаш нова тръбичка. Ако се притесняваш повечко: сваляш картера, сваляш маслената цедка, измиваш я хубаво и връщаш всичко на място. И още малко: купуваш ремонтен комплект за турбо, сваляш го, разглабяш го и подменяш втулката и семерингите, ако се налага измиваш черупките и го сглабяш и имаш работещо турбо за поне още 100 000 км (разбира се ако не е заминала оста, тогава по-малко - това с турбото съм го правил, остават другите две, ама на пролет).
Успех
- kretenia
- Мнения: 111
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 8:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Захранваща тръба с масло на турбото
kirhadj написа: И още малко: купуваш ремонтен комплект за турбо, сваляш го, разглабяш го и подменяш втулката и семерингите, ако се налага измиваш черупките и го сглабяш и имаш работещо турбо за поне още 100 000 км (разбира се ако не е заминала оста, тогава по-малко - това с турбото съм го правил, остават другите две, ама на пролет).
Успех
А как колегата ще направи баланс,на малкия си пръст ли ще развърти турбинката?
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Захранваща тръба с масло на турбото
Баланса не е задължителен, но срещу 50-60лв някоя фирма може да му направи и баланса (в Реал турбо искаха толкова за баланса, като казаха, че не е задъл жителен). Тъй като повечето фирми искат турбото да е свалено, за да го ремонтират, то аз не виждам смисъл да дадеш 400-500 лв за смяна на втулката и семерингите, при положение, че струват от 50 до 100 лв комплекта. Разбира се изключвам варианта, когато е блокирало (зависи колко зле е блокирало) или има счупени перки. Аз си смених сам нещата и баланс не съм правил. Но за да се подсигурите и да сте сигурни, че няма да се счупи нещо, при свалено турбо и една спринцовка с масло, го надувате постепенно и внимателно на компресор. Съжалявам, че нямам снимки от ремонта, ама нямаше с какво да снимам тогава (пролетта).
Лека
Лека
- kretenia
- Мнения: 111
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 8:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Захранваща тръба с масло на турбото
Не съм съгласен,че баланса не е задължителен,при 50-70 000 оборота на небалансирана турбина и се случват страшни неща.Също така мисля,че въпросната тръбичка не е разумно да се мие с разни разтворители,щото представете си какво ще се случи,ако следствие на вашата интервенция се разкисне въпросния нагар от вътешната ствана/то си е нагар,щото тръбата върви до главата и яко се пече/ и не успееете да измиете всичко-няма как да погледнете вътре,има вероятност люспа от въпросния да запуши тръбичката и да спре притока на масло към турбината.Тогава язък ви за ремонта,баланса и т.н.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 24 госта