Захранваща тръба с масло на турбото

Техническа и сервизна информация за Passat
VADER2
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 10 окт 2010 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Захранваща тръба с масло на турбото

Мнениеот VADER2 » Сря 10 ное 2010 14:26


Някой може ли да ми даде информация откъде да си купя тръбата, която захранва турбото с масло. На едно място ми я предлагат за 150 лв, ама май ми се види много за тази част.




Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Захранваща тръба с масло на турбото

Мнениеот nasko1978 » Сря 10 ное 2010 14:29


А колата и турбото са???? :не:


VADER2
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 10 окт 2010 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Захранваща тръба с масло на турбото

Мнениеот VADER2 » Сря 10 ное 2010 15:23


да - доста подходящ въпрос - Пасат 5 1999 г 1,8Т


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Захранваща тръба с масло на турбото

Мнениеот nasko1978 » Сря 10 ное 2010 16:39


Ако е нова част - нормално е.Но и втора употреба би ти свършила работа. :да:


cobra_11
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Благоевград

Re: Захранваща тръба с масло на турбото

Мнениеот cobra_11 » Сря 10 ное 2010 18:47


А на твоята тръбичка за масло какво и се случило , че искаш да я сменяш ?
Ако все пак искаш 2ра употреба , имам 2 бр. ,можеш да си избереш .


VADER2
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 10 окт 2010 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Захранваща тръба с масло на турбото

Мнениеот VADER2 » Сря 10 ное 2010 19:43


по принцип нямам проблем засега с тръбата, но ме сплашиха, че може да се запуши от затлачване и в един момент може да спре доставката на масло до двигателя и оттам блокаж. Така че ако си вземам ще е нова. Благодаря все пак.


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Захранваща тръба с масло на турбото

Мнениеот Петър Петров » Сря 10 ное 2010 22:34


Много па си плашлив бре :lol:
Ако те е страх от запушване, просто свали твоята и я изчисти :banana


Потребителски аватар
vw_golf_4_tdi
Мнения: 1647
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: Захранваща тръба с масло на турбото

Мнениеот vw_golf_4_tdi » Сря 10 ное 2010 22:43


11 г. не се е затлачила, както казва колегата, направи и едно почистване и живот и здраве след 11г. пак


VADER2
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 10 окт 2010 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Захранваща тръба с масло на турбото

Мнениеот VADER2 » Чет 11 ное 2010 9:26


А някой може ли да ми каже къде точно се намира и трудно ли се сваля.


VADER2
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 10 окт 2010 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Захранваща тръба с масло на турбото

Мнениеот VADER2 » Чет 11 ное 2010 10:08


прилагам и снимка
Прикачени файлове
11281030503790711_7.jpg


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Захранваща тръба с масло на турбото

Мнениеот milmar » Чет 11 ное 2010 10:13


VADER2 написа:А някой може ли да ми каже къде точно се намира и трудно ли се сваля.


Спред мен не се притеснявай , карай си колата .
Има много , ама много други потенциално възможни повреди с много по-голяма вероятност да се случат от запушена тръба на турбото . Освет това при такъв малко вероятен случай би блокирало само турбото , не целия двигател . То така ако тръгнеш с тръбите , аз бих си сменил най-напред тръбите на спирачната система , защото с издухано турбо ще се прибереш (дори и с теглене) :) .


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Захранваща тръба с масло на турбото

Мнениеот kirhadj » Съб 13 ное 2010 11:00


Я, снимката е от англичанка. Не че има значение.
Тръбичката е една тънка, излиза с мека връзка от турбото, след това става цяла(твърда), минава покрай предпазният щит (ламарината от дясната страна) и т.н.
На снимакта се вижда само малка част от нея. Ако искаш да я почистиш: сваляш я, накисваш я хубаво в някакъв обезмаслител, изплакваш обилно с топла вода, продухваш на компресор, и я връщаш на място. И ето имаш нова тръбичка. Ако се притесняваш повечко: сваляш картера, сваляш маслената цедка, измиваш я хубаво и връщаш всичко на място. И още малко: купуваш ремонтен комплект за турбо, сваляш го, разглабяш го и подменяш втулката и семерингите, ако се налага измиваш черупките и го сглабяш и имаш работещо турбо за поне още 100 000 км (разбира се ако не е заминала оста, тогава по-малко - това с турбото съм го правил, остават другите две, ама на пролет).
Успех


Потребителски аватар
kretenia
Мнения: 111
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Захранваща тръба с масло на турбото

Мнениеот kretenia » Нед 14 ное 2010 8:36


kirhadj написа: И още малко: купуваш ремонтен комплект за турбо, сваляш го, разглабяш го и подменяш втулката и семерингите, ако се налага измиваш черупките и го сглабяш и имаш работещо турбо за поне още 100 000 км (разбира се ако не е заминала оста, тогава по-малко - това с турбото съм го правил, остават другите две, ама на пролет).
Успех

А как колегата ще направи баланс,на малкия си пръст ли ще развърти турбинката?


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Захранваща тръба с масло на турбото

Мнениеот kirhadj » Нед 14 ное 2010 9:53


Баланса не е задължителен, но срещу 50-60лв някоя фирма може да му направи и баланса (в Реал турбо искаха толкова за баланса, като казаха, че не е задъл жителен). Тъй като повечето фирми искат турбото да е свалено, за да го ремонтират, то аз не виждам смисъл да дадеш 400-500 лв за смяна на втулката и семерингите, при положение, че струват от 50 до 100 лв комплекта. Разбира се изключвам варианта, когато е блокирало (зависи колко зле е блокирало) или има счупени перки. Аз си смених сам нещата и баланс не съм правил. Но за да се подсигурите и да сте сигурни, че няма да се счупи нещо, при свалено турбо и една спринцовка с масло, го надувате постепенно и внимателно на компресор. Съжалявам, че нямам снимки от ремонта, ама нямаше с какво да снимам тогава (пролетта).
Лека


Потребителски аватар
kretenia
Мнения: 111
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Захранваща тръба с масло на турбото

Мнениеот kretenia » Нед 14 ное 2010 12:01


Не съм съгласен,че баланса не е задължителен,при 50-70 000 оборота на небалансирана турбина и се случват страшни неща.Също така мисля,че въпросната тръбичка не е разумно да се мие с разни разтворители,щото представете си какво ще се случи,ако следствие на вашата интервенция се разкисне въпросния нагар от вътешната ствана/то си е нагар,щото тръбата върви до главата и яко се пече/ и не успееете да измиете всичко-няма как да погледнете вътре,има вероятност люспа от въпросния да запуши тръбичката и да спре притока на масло към турбината.Тогава язък ви за ремонта,баланса и т.н.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта