Ако имаш въпроси, питай. Успех!


muns61 написа:За съжаление, добрите мотори са на Сеат, Класик и Комби. За бензинки говоря. Общо казано, наклонените назад мотори са много по - добри. На моето е AFT 101 коня, перфектен е. Лесен за газ.
Ако имаш въпроси, питай. Успех!
nvzusovnasn написа:Защо има толкова голямо объркване с двигателя АЕЕ в моделите на Volkswagen...
Не веднъж ми се е налагало да убеждавам майстори, че този мотор е пълна инжекция и че заводските обороти на ПХ са 650 при Голф 3. На външен вид АЕЕ е 99% еднакъв с АЕА, който е още по-рядък защото се монтира само 95г. включително и в Ролинг Стоунс - още една причина за заблуда. На практика АЕЕ е АЕА с многоточково впръскване и електронен дросел. Какво от това че е MPI и че има малко по-висок въртящ момент от АБУ и АЕА, като е пак 75кс., върви пак колко тях и харчи пак толкова. Само дето е по-скъп за обслужване и създава повече ядове от предните два мотора. 90% от хората с АЕЕ са брали ядове с дросела, с пластмасовите колектори, с дюзите, с ниските обороти на ПХ при Г3, със скапания жабарски комп на Марели и т.н. Да не говорим за газификация, че дори и с ГИ АЕЕ пак създава ядове в повечето случаи. Иначе казано за мен АЕЕ е неуспешен новаторски експеримент. Разпилено 1.0 което идва слабо за купето на Г3, иначе за Поло става. Това е мое мнение и не желая да засегна никого.
Като цяло дизела излиза малко по скъпо но при каране 100-120 извънградско ми дава 4,6-5,0 при 130 - 150 5,5 - 6,0. Градски ми дава 5 в задръстване 6,5 който каже че му дава по малко да ми се обади да го видя. Успех с търсенето колега. Мойто бижу го взех чак от Сливен адски коректна автокъща мога да ти дам тел за контакт с тях! Все пак до какви пари говорим?
Да пише вярно в обявата !Колата е 1.9Д AEF мотор-вечен двигател с пиклива скоростна кутия и много скъп маховик! Ако си момиче полото е много шумно и вибрира яко! Вземи си бензина ,че е по тих 
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта