Повдига се колата от страната, където ще се сменя лагера (може и от двете страни, може и цялата), сваля се гумата, развива се централната гайка на полуоската (гайката може да бъде развита докато колата е още на колела, някой натиска спирачката, а отвън с яко рамо и камък се развива, но тъй като ги развивам с гайковерт, направо като е вдигната.
След това се развиват болтовете на шенкела към амортисьора, спирачния механизъм, кормилния накрайник, шарнира, сваля се и спирачния диск от главината. Има едно болтче, което служи за застопоряване на диска в едно положение и да не мърда при смяна на гума, ако това болтче не иска да се развива, чукнете го челно няколко пъти и пробвайте отново.
Шенкела свален.
Маха се щита на шенкела, за да не пречи, и следва да се пристъпи към изваждането на главината.
След това се махат зегерките от двете страни на шенкела.
Следва изкарването на лагера.
Смазва се леглото на лагера с масло, поставя се от предната страна зегерката, поставя се новия лагер, за дорник използвам стария лагер. След като се набие лагера се монтира и другата зегерка.
Следва да се изкара вътрешната гривна на лагера от главината. Със сепаратор за лагери за захваща гривната и се изкарва от главината.
След това главината се набива в новия лагер, като същият се подпира от другата страна, при вътрешната гривна.
Вече сглобено.
Следва да се монтира на колата и да се стегне гайката на полуоската с необходимото усилие. Това е.
Поздрави, Радослав Панев.