http://doc.vw.org.ua/electro/g3/golf95.zipСхемата не е много сложна.
TFL(ПИН 15) на ключа за фаровете се връзва към 85 на релето. При контакт от TFL има
86 на релето се връзва на на L/6 на бушониерата като се слага диод.
За захранването на късите може да се направи по два начина:
1.
От R/10 се пуска кабел до кл. 30 на релето.
ОТ 87 на релето се пуска кабел до J/3.
2. От Пин 5 на ключа за фаровете се пуска кабел до кл.30 на релето.
ОТ 87 на релето се пуска кабел до J/3.
Между 87 и J/3, при поставяне на резистор, но не помня колко беше, се правят да светят по-слабо. Може да се изчисли колко Ома с колко намалят силата на светене.
При този начин на свързане след подаване на контакт и пускане на ръчната светват късите. Ако си на контакт и на габарит, ръчната не влияе и фаровете винаги светят.
Ако се разменят TFL и Пин 5 на позиция 0 на ключа, при пусната ръчна светят;
на габарит не светят.