След смяна и на семеринг на колянов вал, загубата на масло спря! Проблема беше открит от майстор различен от този, които смени сегмените..
Интересното беше, че след смяната на семеринга, съединитела започна да боксува

и се наложи и неговата подмяна, въпреки че не беше много износен!
След смяната на сегмените се появи неравномерна работа на двг 861 - 903 оборота,и промяна в количеството впръскано гориво 4.2 - 5.6. Вентоман, при които бяха сменени сегментите изведнъж реши, че това идвало от маховика....при натискане на съединитела двг леко се успокоява, но не спира. В началото това го отдавах на това че трябва да олегнат сменените части, но след 2000км нещаата не саа подобриха.
При палене на -5, -10 двг не работи равномерно!
Може би нещата които обяснявам са дребни, но като си дал една камари пари ти се иска всичко да е перфектно, но явно при моя случая не се получава.