За GOLF-а... Из цикъла "Ходене по мъките"

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
Angeljordan
Мнения: 181
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

За GOLF-а... Из цикъла "Ходене по мъките"

Мнениеот Angeljordan » Вто 04 юли 2006 12:37


Началото:
- И беше ден, като всеки друг. Проблеми, главоболия, обичайните ежедневни действия и последиците от тях... Тогава същата септемврийска вечер на лето 2005. Ей тъй от щуротия и от загриженост предложих на мой приятел да купя Голфа му...

- Всъщност историята почва оттам: Аз съм редовен клиент и сме стари познати с този приятел (той е таксиметров шофьор). Това е старата му кола. много ходене по мъките видя с нея в опит да я продаде. И аз взех, че уж на шега, къде и от изгода му направих предложение, на което нямаше как да откаже.

- Първоначалната идея бе да карам колата 2-3 месеца и да я хвърля в моргата, обаче аз не съм такъв човек. Как я мислих, а тя каква стана:

Първи цикъл:

- Смяна на Окачване
Като за кола без пари окачването хич го нямаше. Смяна с ново, аз съм си такъв, нямам против нещата втора ръка, но точно амортесьори и гуми... Хм Никога!

- Ремонт на карбуратор
В първия сервиз изкара есента. Там ме убеждаваха, че от карба нищо не става и трябва да се смени с нов, не можело да се присади друг, трябвало точно този да се търси. Обаче видиш ли като за мен такива няма - даже и в моргите.
Е работя в магазин за авточасти, издирих такъв нов - 3000 лв. :shock Оттам по съвет на приятели. От града, от форума и т.н. смених сервиза.
Предполагам вече добивате представа, колко ми беше писнало от "Майстори"(сигурно, колкото Ви е писнало от четенето на тоз Роман). И тъй - Смяна на сервиза, при което: О чудо срещу някакви си 40 лв колата тръгна :lol: .

- Началото на големия студ (- 14 С):
Да... Тогава дойдоха студовете. Края на Януари, началото на Февруари... Колата нямаше желание на пали... Досещате се - СЕРВИЗ

- Замерване на компресия (1.3 мотор 84г.)
Първи цилиндър - 6 Бара(ако не бъркам "Бар" трябва да е)
Втори цилиндър - 4 Бара
Трети цилиндър - 3 Бара
Четвърти - 2 Бара
УЖАС!!! Предложиха ми смяна на мотор - По евтин вариант от основен ремонт...

Втори цикъл:

- В търсене на двигател:
Вече тотално изнервен започвам търсене. По предложение на моя майстор търся нещо като 1.3, 1.4 с хидравлични повдигачи... Обаче от познати намирам 1.8 :) (В последствие се оказа, че е 1.6 - излъгали са ме :( )

Изображение

Досещате се, не се замислих. Като човек, който нищо не разбира от коли, реших и купих. Да точно така, без да питам или проуча поне. Е после се оказа, че ще трябва и скорости, стартер, скоростен лост и т.н.

- Чудото:
В същото време (Февруари средата) в лутане из моргите търсейки стартер за 1.8. Попадам на познат, който ме отвежда при един блъснат голф. Какво намирам под капака - 1.8 KR 88г. Ммммммм

Изображение

Такова бях виждал само на снимка и то тук във Форума. Представете си физиономията, която направих като го видях на живо... Вече се бях опарил със предишният двигател. На този му проучих историята, наши хора го правили. Сменяли глава, двигателя бил в перфектно състояние.Купих го.

- Разкостване на КR-а:
С разглобяването бързо се справиха. За четири дни беше на "Болтове и гайки"

Изображение

- Напъхване в моя голф:
Не мина много гладко. Много главоболия. Търсене - кутията на въздушния филтър; Инжекциона, запекъл - Търсене; Бензиновите помпи хич ги няма(карана на ГАЗ) - Нови и т.н.

Изображение

Оказа се, че сме допуснали грешка с бензиновата помпа - тази под колата. Взел съм кутията и помпата под колата за 8V, вместо за 16V. От това колата не иска да върви във високи обороти. Т.е. повече от 3000 оборота убий я не вдига... Решението - Сложих ГАЗ :(

Трети цикъл:

- Кърпене:
Имаше нужда от нова задна престилка. После се оказа, че не е само задна престилка, Ами цяла задница - Скъсани задните греди. И ДВЕТЕ!

ИзображениеИзображение

Четвърти цикъл

- Отчаянието:
Отказах се. Като всеки човек и аз имам предел на търпение и някаква си граница на поносимост. РЕШИХ - боядисвам и продавам. Точех зъбки за на "ORIONBG" Корадото... Тъкмо правих сватба(Края на АПРИЛ).

- Не предвидени обстоятелства:
Очаквам дете. Край на всичките ми мечти. Компютъра си замина, колата и тя е на път... Е, остана ми утеха, че ще ставам Баща. Както и Апартамента подарен от Майка ми на Сватбата... Неочаквана молба за заем от роднини съвсем ме отказа от Корадото на колегата... :(

- Една нова надежда:
тъкмо карах колата на бояджия и моя "Дядо"( на мойта жена баща и) ми вдъхна кураж и надежда:
- "Ти толкова пари и пот хвърли по нея, сега ще я продаваш?! Устискай още месец два, ще ти дам едно рамо"

- Предложението:
Тогава се появи предложението на "Boxer-a" в раздел "ПРОДАВА"

Изображение

Тогава ми се роди идеята за ABF идеално ще си пасне с таблото барабар. така и така ми се щеше да го направя. Просто не бях сигурен как точно ще сложа тройково табло без електрониката от мотора ???
Така го почуствах - РЕШИХ Купих 2.0 ABF. :lol:

Изображение

Пети цикъл:
- Всичко отначало:
Започнах със демонтажа на старото табло. както и смяна на защитното покритие.

ИзображениеИзображение

- Сваляне на двигателя и Ел. инсталацията:

ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

- Ето какво се случи с ABF-а като се ядосах. Всъщност, не точно на двигателя, а на проклетата пробка на картера... Скъсаха четири заварки и няколко гайки докато я отвият...

ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

- В крайна сметка:
Гумички клапани - 16 бр.
Семеринги - 3+1 бр.
Гарнитура комплект - 3бр.
Сегменти стандарт - 4 комплект
Биелни лагери - 1 комплект
Пробка картер - 1 бр.

- С не малко главоболия и доста мрънкане завършихме защитното покритие на предницата, както и пръснахме коша:

ИзображениеИзображениеИзображение

Почна се:
Благодарности на °niksi° за този линк http://pajalle.com/cars.php?id=009&lang=en&page=4
- Противно на очакванията ми може да се каже, че минахме с малко жертви.
Е счупихме предното стъкло, но това е малкия дявол, по-срашно щеше да е, ако загубим таблото...

ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Срещнахме доста спънки с монтажа на двигателя, особненно с поставянето на датчика за Километража. Понеже кутията е 4T няма как да се сложи самия датчик, та се наложи доста голямо побългаряване. Още не може да се каже работи ли, но ще се разбере скоро.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Реших да се захвана сам: И като видях какво е причинило времето на незащитената ми колица - побеснях. Да и с побесняването - взех, че хванах шлайфа с телената четка... Ето какво стана:

ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
П.П. На снимките не съм аз, това е Кума.

Последна промяна от Angeljordan на Вто 24 апр 2007 15:32, променено общо 11 пъти.




Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3036
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Вто 04 юли 2006 12:47


:shock Младеж, ти си истински фен!


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 04 юли 2006 12:47


супер!


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 04 юли 2006 12:52


Евала бате ,пожелавам ти успех от сърце!Дано стане колицата и ако е читав двигателя повярвай ми ще си много доволен. :D


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Ludiq » Вто 04 юли 2006 13:10


Браво!!!Супер ще стане. :applause:


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Вто 04 юли 2006 14:14


Колега,евала за ентусиазма!Някой на твое място би се отказал отдавна,аз съм правил нещо подобно,но като твоето чудо не съм виждал!Имай кураж и доведи нещата докрай.Вдъхваш ми увереност и аз да се зхвана с нещо което обмислям от известно време за моята каручка.Още веднъж УСПЕХ!!! :D


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4230
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Вто 04 юли 2006 14:24


егати ти по груби сметки си изсипал толкова пари че щяха да стигнат за цял Г3 АБФ.
ама лошо няма- щом ти е мерак ще се радвам и аз да видя Г2 АБФ как върви


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13540
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 04 юли 2006 14:35


бРАВО .Истински фен. дано успее да я довърши докрай започнатото дело.


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Вто 04 юли 2006 14:39


Eвала за труда, усърдието и ентусиазма. Продължавай напред. Ние сме с теб и ще помагаме... с идеи... и с подкрепа


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2301
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Вто 04 юли 2006 16:05


Просто не мога да не ти кажа евала!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 04 юли 2006 16:53


Бот .. само това мога да ти кажа.. на мене скоро ми казаха че не съм в час ама ти хептен :) :hahhihi: :bowdown ..
Просто немога да си представя какви нерви си хвърлил.. страшен ентусиазъм.. просто немога да повярвам че има и такива хора.. и само едно мога да ти пожелая.. успех в живота и успех с АБФ-а :)


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 04 юли 2006 16:54


Това се казва ентусиазъм - поздравления :да:


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Вто 04 юли 2006 19:00


Изкефих са максимално колко си уприт.Аз досега да бях-МЕТАЛЕКС-5. успех-ще помагаме с каквото можем.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 04 юли 2006 22:05


MH :arrow: ABF :!: :!: :!:
:kef: :kef: :kef:

п.с. какво ли ще стане ако в някоя морга видиш VR6 ? :D


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Вто 04 юли 2006 22:14


:kef: :kef: :kef:
:kef: :kef: :kef:
: само VW

Ти човек си истински фен на марката, а и на модела....
Нямам думи.....поздравления за желанието и мерака.... :kef:



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 164 госта