Нищо не се опитвам да ви пробутвам, но е смешно твърдението, че в М тел има специален отдел за надписване на сметки. Вие как мислите кой е способен да следи и да се занимава с това при толкова много абонати. Е да, някой път стават грешки верно е, но пък точно тук си личи лоялността към клиентите, кой днес връща пари и си признава грешката и иска извинение любезно. Не знам за вас, но ползвах византийците за малк ои когато си надвиших лимита с няколко лева и исках да си внеса депозит, казаха, че няма ядове, но телефонът ми го пуснаха след една седмица след хиляди разправии. А през това време кой знае какво е ставало с моите пари. Та тези хорица няма да станат европейски оператор още сто години. За вивател пък изобщо не искам да говоря, прекалено са малки и им е рано да си мислят, че предлагат и 2% от качеството на което са свикнали толкова много хора. Така че за тях малко по-късно може да се говори.
Та хора въпрос на лично мнение е това и на адекватна ориентация в ситуацията на българския телекомуникационен пазар. Успех ви желая
