:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

как да монтирам интерколер

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: как да монтирам интерколер

Мнениеот don hose » Вто 05 окт 2010 10:58


Има болт на помпата за регулиране на подаденото количество гориво.За да има реален ефект трябва малко да покачиш налягането от турбото и да подадеш гориво.След като подадеш гориво трябва да се регулират оборотите на свободен ход, понеже ще се повишат.Ако не си се занимавал пиши ми на лично да ти обесня.Пусни една снимка да видим как е станало.




Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: как да монтирам интерколер

Мнениеот miro_hack » Вто 05 окт 2010 19:16


Как се покачва налягането на турбото? И ако се подаде налягане от помпата,това всичко не трябва ли да се измери със сонда?Да не вземе да пуши ако се настройва на ръка?


Потребителски аватар
rumen_112
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 26 сеп 2010 11:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: как да монтирам интерколер

Мнениеот rumen_112 » Сря 06 окт 2010 17:28


bbboiko2004 написа:А може ли 1 въпрос, как са се променили смесите от поставянето на интеркулер :?:

с триста маки по касно ште кача снимки наложисе да махна казан4ето на стакломиештото че едната траба пасна там наи добре


Потребителски аватар
rumen_112
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 26 сеп 2010 11:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: как да монтирам интерколер

Мнениеот rumen_112 » Сря 06 окт 2010 17:37


несам се занимавал с това и не отбирам много
но колата се прероди като и монтирах кулера сякаш нее моита
над 3000 об. се чува как свири турбината
махнах сашто и крифката на ваздушният филтар кадето флиза в калника да може да тегли повече ваздух .А като се натегне турбината не се ли сакраштава живота и ??????


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Re: как да монтирам интерколер

Мнениеот didodi » Сря 10 ное 2010 18:44


Ефекта се осеща още повече лятото в големите жеги ;) Турбината се регулира от гейта.Ако не я надуваш над 1 бар ще кара, но колко е загадка mhihi :Mr Green Fun Пусни една снимка да видим как е при теб.
Това е на моя котур:


Потребителски аватар
SVETLIO-VR
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 19:05
Автомобил: BORA
Двигател: AJM 250+ps
Местоположение: Ловеч

Re: как да монтирам интерколер

Мнениеот SVETLIO-VR » Нед 14 ное 2010 0:05


Кулера трябва да се сложи челно за да има пълен ефект, и тук има доста голяма тема за този мотор, може да искараш доста кончета :да:


Потребителски аватар
rumen_112
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 26 сеп 2010 11:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: как да монтирам интерколер

Мнениеот rumen_112 » Пет 19 ное 2010 7:26


колеги качил сам снимки в гаража
поразпитах няколко приятелчета за турбото и за подаване на повече нафта но ме разобедиха
ако натегна турбината много барзо ще сасипа мотора (чупи бутала но не само това прегряване на агрегата и много други )дали си заслужава това за единият кеф .Количката е супер дарпа здраво и добре се даржи добре на патя а и не слизам от нея :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: как да монтирам интерколер

Мнениеот radi_nrj » Пет 19 ное 2010 8:58


rumen_112 написа:Колеги, качил сам снимки в гаража.
Поразпитах няколко приятелчета за турбото и за подаване на повече нафта, но ме разубедиха.
Ако натегна турбината много бързо ще съсипа мотора (чупи бутала, но не само това, прегряване на агрегата и много други )дали си заслужава това за единият кеф? Количката е супер дърпа здраво и добре се държи добре на патя, а и не слизам от нея :bowdown :bowdown


Мисля, че коляното над всмукателния колектор може да се обърне да сочи надясно. За целта май ще трябва само малко по-дълго маркуче за вакуума дето влиза в основата му. Така ще ти се опрости малко галимацията с турбо пътищата.

П.С. Какво толкова имаш против буквата "Ъ"? :gruebel :hmmmm :dontknow:

Последна промяна от radi_nrj на Съб 20 ное 2010 14:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
SVETLIO-VR
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 19:05
Автомобил: BORA
Двигател: AJM 250+ps
Местоположение: Ловеч

Re: как да монтирам интерколер

Мнениеот SVETLIO-VR » Съб 20 ное 2010 3:03


radi_nrj написа:
rumen_112 написа:Колеги, качил сам снимки в гаража.
Поразпитах няколко приятелчета за турбото и за подаване на повече нафта, но ме разубедиха.
Ако натегна турбината много бързо ще съсипа мотора (чупи бутала, но не само това, прегряване на агрегата и много други )дали си заслужава това за единият кеф? Количката е супер дърпа здраво и добре се държи добре на патя, а и не слизам от нея :bowdown :bowdown


Мисля, че коляното над всмукателния колектор може да се обърне да сочи надясно. За целта ма ще трябва само малко по дълго маркуче за вакуума дето влиза в основата му. Така ще ти се опрости малко галимацията с турбо пътищата.

П.С. Какво толкова имаш против буквата "Ъ"? :gruebel :hmmmm :dontknow:

Колегата е прав за коляното, трябва да го завъртиш, много по добре ще стане и по-добре изглежда макар че този колектор е доста тесен и е по-добре да се смени с големия от PD.А това за буталата са пълни глупости, мога да кажа че са доста здрави и на налягане до 1.5 бара няма да имаш никакви проблеми.


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: как да монтирам интерколер

Мнениеот alpine » Съб 20 ное 2010 12:23


Сложи си колектор от ПД , така ще си подведеш пътищата към кръг :да:


strigaca
Мнения: 22
Регистриран на: Нед 31 яну 2010 11:35
Автомобил: DAS AUTO
Двигател: 1Z-1996
Местоположение: ruseto

Re: как да монтирам интерколер

Мнениеот strigaca » Пон 22 ное 2010 0:53


здр. колега аз също го направих на моето венто и да кажа че ефект има само сутрин когато е студено или по някое баирче на горе аз лично мн голяма разлика не открих :да:


Потребителски аватар
SVETLIO-VR
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 19:05
Автомобил: BORA
Двигател: AJM 250+ps
Местоположение: Ловеч

Re: как да монтирам интерколер

Мнениеот SVETLIO-VR » Вто 23 ное 2010 1:06


То само със слагане на кулер ефект няма, трябва да се пипне помпата и турбото :012:


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: как да монтирам интерколер

Мнениеот vinixxx » Сря 24 ное 2010 16:52


SVETLIO-VR написа:То само със слагане на кулер ефект няма, трябва да се пипне помпата и турбото :012:


А как се прави това?


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: как да монтирам интерколер

Мнениеот Vento » Сря 24 ное 2010 16:55


Хващаш ги и ги пипаш! mhihi На турбото му вдигаш малко налягането, на помпата малко горивото и колата върви почти като 90 коня TDI. Но трябва да пипа някой в час с мат'ряла. :012:


Потребителски аватар
SVETLIO-VR
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 19:05
Автомобил: BORA
Двигател: AJM 250+ps
Местоположение: Ловеч

Re: как да монтирам интерколер

Мнениеот SVETLIO-VR » Чет 25 ное 2010 0:00


SVETLIO-VR написа:Кулера трябва да се сложи челно за да има пълен ефект, и тук има доста голяма тема за този мотор, може да искараш доста кончета :да:


:deal viewtopic.php?f=24&t=18833&hilit=+AAZ доста над TDI 90 кончета mhihi



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта