Колега със свалянето на клеймата на акумулатора (минусовата) има частичен ефект.Най-сигурно е една диагностика да си направиш за да се види точно какви грешки се натрупват.Предполагам,че има много колеги от форума коите могат да ти помогнат.
С откачането на клемите се трият грешките, но ако има някакъв проблем - примерно датчик или нещо друго си остава. Затова ако след проблема се повтаря е добре да се направи диагностика Иначе клемите се дават на късо като са откачени от акумулатора, но мисля че не е необходимо да се допират. достатъчно е само да се откачат.
Най-вероятно проблема ти е в някой от температурните датчици. Може и ламбда сондата да оказва вличние. Ако решиш да си решаваш сам проблема - във форума има много информация кое как се диагностицира. Ако не - отиди на майстор, само с чистене на грешки няма да се оправи.
като е студена се дави и прекасва като загре няма проблеми. Като е стъдена работи на 3 цилиндара трябва да я изфорсирам на пълна гас за да исчисти,а като загре няма проблеми.