Максимална скорост TDI
-
WasteLand_TD
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- КаруЦаря
- Мнения: 178
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Да ви кажа като го купих пасата го надух до 210 км за да го пробвам но не видях оборотите. Много стабилно се държеше на пътя но двигателя ревеше ужасно. Предполагам, че оборотите са били около 4000 - 4200.Да съм карал така 5- 6 мин. Това стана на магистралата за Пловдив преди Костенец. Не знам дали не е имало лек наклон в моя посока. Според мене колата можеше и още по бързо да кара ама повече не ми стискаше.
По отношение на ускорението съм забелязал, че до 2000 - 2200 оборота набира бавно а след това дръпва много рязко и те залепя на седалката.
ПП :А Пасата съм го плащал за четворка но щом казвате, че е петица така да е.
По отношение на ускорението съм забелязал, че до 2000 - 2200 оборота набира бавно а след това дръпва много рязко и те залепя на седалката.
ПП :А Пасата съм го плащал за четворка но щом казвате, че е петица така да е.
- КаруЦаря
- Мнения: 178
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Преди пасата карах БМВ 325 турбо дизел 120 коня 92-ра год.За сравнение с пасата бмвето въртеше гуми само от леко настъпване на газта. Много мощно ускоряваше, но максималната му скорост беше 190 км.Пробвал съм с педала до ламарина ама над тези км нямаше сила да отлепи.Пасата напротив - на ниските предавки е малко по- тромав (това, което съм забелязал за тези 2000 оборота преди да се включи турбото), но от 100- 120 км. и нагоре на пета много бързо набира.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
БМВ-то ти за годинките си е било звяр ама звяр.Обаче тва е разликата в по новия модел,уж по тежак уж по малко коне ама сичко му пооправено(аеродинамика,въртящ момент,работна диаграма,силово предаване с по високо к.п.д.(от огромно значение))и ето ти новата кола с по малко коне и повече кила си варви по бързичко ,а сигорно и в разхода бая разлика си има.
- КаруЦаря
- Мнения: 178
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
А съм карал и пежо 307 HDI 2002 год. 110 коня.Карал съм го около 600 км. и го натиснах здраво (колата е на един мой приятел). При 200 км. няма вибрации или шум в купето - много добре обезшумен автомобил.Може би двигателя е тих.
В стравнение с пасата обаче ускорението над 120 км. е доста по бавно.Всъщност въобще тази кола набира доста по-бавно от пасата.
В стравнение с пасата обаче ускорението над 120 км. е доста по бавно.Всъщност въобще тази кола набира доста по-бавно от пасата.
- КаруЦаря
- Мнения: 178
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
За разхода на гориво мога да ти кажа само средни стойности при нормално междуградско каране със 120 - 140 км. При пасата разхода ми е под 6 лит. Някъде 5,7. При бавареца обаче под 8 не съм падал а градското му беше над 10. За пежото собственика му казва, че похарчва градско 10 ама той го кара като за последно, така че не знам дали е меродавно.А пасата прави градско около 7-8.
А да ти кажа бавареца ич не беше лека машина - да тежи много малко под пасата.
А да ти кажа бавареца ич не беше лека машина - да тежи много малко под пасата.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Тва за пасата и пежото ме радва
Иначе разходите ми звучат савсем реалистични и наистина средни разходи.Иначе БМВ-то верно че не е много по леко от пасат ама все пак е по-малко,със задно е и изцяло като замисъл си е по спортна кола.А тва за 307 може да се обясни със самата форма на купето.Пасата понеже си е нормален седан или нисчко комби(незнам ти какав имаш придполагам седан)въздушното му съпротивление е доста по добро от високата еднообемна каросерия на Пежо.А това при скорости над 120 е от решаващо значение.Примерно аз голфа не мага да го изкарам с повече от 175 на прав път а бащами имаше A4 ТДИ 90 коня която като ускорение и поведение да 140 си беше доста по мудна но спокоино стигаше 190.Но тя си беше чист седан и отзад не правеше подналягане като хечбека.
- versace
- Мнения: 735
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
- Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
- Двигател: 320 CDI 224 Hp
- Местоположение: Варна
zaharievdent написа:Да ви кажа като го купих пасата го надух до 210 км за да го пробвам но не видях оборотите. Много стабилно се държеше на пътя но двигателя ревеше ужасно. Предполагам, че оборотите са били около 4000 - 4200.Да съм карал така 5- 6 мин. Това стана на магистралата за Пловдив преди Костенец. Не знам дали не е имало лек наклон в моя посока. Според мене колата можеше и още по бързо да кара ама повече не ми стискаше.
По отношение на ускорението съм забелязал, че до 2000 - 2200 оборота набира бавно а след това дръпва много рязко и те залепя на седалката.
ПП :А Пасата съм го плащал за четворка но щом казвате, че е петица така да е.
Колега тука малко ми заприлича на ловджийска или рибарска случка от онези опашатите. 210 не е възможно да си вдигнал. Че и възможност за още. И за оборотите не си прав. Аз до преди два месеца имах същия пасат в перфектно, подчертавам перфектно техническо състояние и дори с наклон не можеше да вдигне над 200. Виж снимката. Тука на абсолютно равно (може и да има 1% наклон в моя полза) едва вдигна 190-192 км/ч. По спецификация на производителя максималната скорост на тази кола е 186км/ч. Дори и ураган да е духал по твоята посока и наклон като за ски да е имало това дето го пишеш не е възможно. Дори Пасатите В5,5 след 2001 със 131 коня едва поддържат 210.
А това е пасата!

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
zaharievedit провери си еърбега че да не стане голямата беля и да си мислиш че си на меко.Наистина не нормално да е до 260.Междо другото и други сам виждал с сменен километраж в форума(да не кажа че са много).Между другото се сетих че има начин да се постигне малко по голяма скорост от предписаната от производителя-Перфектно техническо състояние+махнат катализатор.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта
