Максимална скорост TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Пон 03 юли 2006 14:30


zaharievdent Passata е екстра :) но е номер 5, а не 4 8)




Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Вто 04 юли 2006 13:29


Да ви кажа като го купих пасата го надух до 210 км за да го пробвам но не видях оборотите. Много стабилно се държеше на пътя но двигателя ревеше ужасно. Предполагам, че оборотите са били около 4000 - 4200.Да съм карал така 5- 6 мин. Това стана на магистралата за Пловдив преди Костенец. Не знам дали не е имало лек наклон в моя посока. Според мене колата можеше и още по бързо да кара ама повече не ми стискаше.
По отношение на ускорението съм забелязал, че до 2000 - 2200 оборота набира бавно а след това дръпва много рязко и те залепя на седалката.

ПП :А Пасата съм го плащал за четворка но щом казвате, че е петица така да е. :D


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Вто 04 юли 2006 13:58


Преди пасата карах БМВ 325 турбо дизел 120 коня 92-ра год.За сравнение с пасата бмвето въртеше гуми само от леко настъпване на газта. Много мощно ускоряваше, но максималната му скорост беше 190 км.Пробвал съм с педала до ламарина ама над тези км нямаше сила да отлепи.Пасата напротив - на ниските предавки е малко по- тромав (това, което съм забелязал за тези 2000 оборота преди да се включи турбото), но от 100- 120 км. и нагоре на пета много бързо набира.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 04 юли 2006 14:10


БМВ-то ти за годинките си е било звяр ама звяр.Обаче тва е разликата в по новия модел,уж по тежак уж по малко коне ама сичко му пооправено(аеродинамика,въртящ момент,работна диаграма,силово предаване с по високо к.п.д.(от огромно значение))и ето ти новата кола с по малко коне и повече кила си варви по бързичко ,а сигорно и в разхода бая разлика си има.


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Вто 04 юли 2006 14:23


А съм карал и пежо 307 HDI 2002 год. 110 коня.Карал съм го около 600 км. и го натиснах здраво (колата е на един мой приятел). При 200 км. няма вибрации или шум в купето - много добре обезшумен автомобил.Може би двигателя е тих.
В стравнение с пасата обаче ускорението над 120 км. е доста по бавно.Всъщност въобще тази кола набира доста по-бавно от пасата.


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Вто 04 юли 2006 14:32


За разхода на гориво мога да ти кажа само средни стойности при нормално междуградско каране със 120 - 140 км. При пасата разхода ми е под 6 лит. Някъде 5,7. При бавареца обаче под 8 не съм падал а градското му беше над 10. За пежото собственика му казва, че похарчва градско 10 ама той го кара като за последно, така че не знам дали е меродавно.А пасата прави градско около 7-8.
А да ти кажа бавареца ич не беше лека машина - да тежи много малко под пасата.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 04 юли 2006 17:30


Тва за пасата и пежото ме радва :lol: Иначе разходите ми звучат савсем реалистични и наистина средни разходи.Иначе БМВ-то верно че не е много по леко от пасат ама все пак е по-малко,със задно е и изцяло като замисъл си е по спортна кола.А тва за 307 може да се обясни със самата форма на купето.Пасата понеже си е нормален седан или нисчко комби(незнам ти какав имаш придполагам седан)въздушното му съпротивление е доста по добро от високата еднообемна каросерия на Пежо.А това при скорости над 120 е от решаващо значение.Примерно аз голфа не мага да го изкарам с повече от 175 на прав път а бащами имаше A4 ТДИ 90 коня която като ускорение и поведение да 140 си беше доста по мудна но спокоино стигаше 190.Но тя си беше чист седан и отзад не правеше подналягане като хечбека.


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Вто 04 юли 2006 22:46


zaharievdent написа:Да ви кажа като го купих пасата го надух до 210 км за да го пробвам но не видях оборотите. Много стабилно се държеше на пътя но двигателя ревеше ужасно. Предполагам, че оборотите са били около 4000 - 4200.Да съм карал така 5- 6 мин. Това стана на магистралата за Пловдив преди Костенец. Не знам дали не е имало лек наклон в моя посока. Според мене колата можеше и още по бързо да кара ама повече не ми стискаше.
По отношение на ускорението съм забелязал, че до 2000 - 2200 оборота набира бавно а след това дръпва много рязко и те залепя на седалката.

ПП :А Пасата съм го плащал за четворка но щом казвате, че е петица така да е. :D


Колега тука малко ми заприлича на ловджийска или рибарска случка от онези опашатите. 210 не е възможно да си вдигнал. Че и възможност за още. И за оборотите не си прав. Аз до преди два месеца имах същия пасат в перфектно, подчертавам перфектно техническо състояние и дори с наклон не можеше да вдигне над 200. Виж снимката. Тука на абсолютно равно (може и да има 1% наклон в моя полза) едва вдигна 190-192 км/ч. По спецификация на производителя максималната скорост на тази кола е 186км/ч. Дори и ураган да е духал по твоята посока и наклон като за ски да е имало това дето го пишеш не е възможно. Дори Пасатите В5,5 след 2001 със 131 коня едва поддържат 210.
Изображение

А това е пасата!
Изображение


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 05 юли 2006 0:38


Без да се обижда никои и аз сам на мнението на versace.Или имате разцентровани километражи или сте попаднали в някви извънредни условия,дано да не е третия вариант изобщо да не сте видели такива цифри на километража.


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Сря 05 юли 2006 8:31


Версаче, моя пасат е същия само, че сив.Но километража ми е разграфен до 260 км.


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Сря 05 юли 2006 8:41


@zaharievdent щом километража ти е до 260 значи е сменен. Може и цялото табло да ти е сменено заради пасажерския еърбег ако е имало удари преди ти да го купиш. Направи снимка на цялото табло и на километража отблизо. Имам основателни подозрения! Снимай и дай да гледаме


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Сря 05 юли 2006 8:52


Момчета стреснахте ме. Ще снимам и ще пусна.Със сигурност знам, че колата е удряна отзад.Така ми я докараха от Италия и аз си я ремонтирах. Но за предницата бях уверен, че е наред.Аирбага си беше на място.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 05 юли 2006 9:21


zaharievedit провери си еърбега че да не стане голямата беля и да си мислиш че си на меко.Наистина не нормално да е до 260.Междо другото и други сам виждал с сменен километраж в форума(да не кажа че са много).Между другото се сетих че има начин да се постигне малко по голяма скорост от предписаната от производителя-Перфектно техническо състояние+махнат катализатор.


Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот juli76 » Пет 07 юли 2006 21:33


Моят скромен резултат :) Но все пак говорим за VW LT 2,5 TDI 102кс. бус при това с общо тегло над 4 тона плюс товара в дадения случай. :wink: Не съм го настъпвал повече защото смятам че това е разумния таван за този автомобил.Иначе на 4200об.мин. когато е празен развива 160км.ч. но му идва множко на мотора. :) Изображение


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 07 юли 2006 23:12


Е тва е ТДИ-то 4тона,101 коня,ама си лупа 160.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта