Тъй като все по-често започвам да си дърпам крака от газта, заради това, че манометъра (boostmeter) показва ненормално големи стойности, започнах да правя някои изследвания. Основно 3 притеснения:
1. Пренадуване на турбото - вижда се по-стара добра графика, както и днешната с 1.6 бара

2. Начало на впръскване - няма излизане на глава с него. Дори да завъртя помпата и да вкарам графиката в норми, след 2 дни като проверя е далееееч в предварение, че даже изобщо не се изчертава на екрана. Само да изгася и да запаля и започва да работи с друго начало на впръскването, но отново доста далеч от нормите
3. Дюзи - тука също се появи съмнение за пикаещи дюзи, откакто разбрах, че стойностите трябва да са близки до 0
Наличните грешки са следните:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
01268 - Quantity Adjuster (N146)
35-00 - -
Патилите да ме насочат накъде да си съсредоточа нервите