stefan4o написа:Според моите наблюдения като работещ в тая сфера и четящ из форуми в нета мога да кажа само едно - винаги има доволни и недоволни абонати. Каквото и както да се опитва човек да го направи е така, и то не само в тая сфера. А Близуу не е погълнало Кейбъл Тел, просто това е новото лого на двете компании Евроком-Кейбълтел
Колега,едно е да четеш,друго е да го изпиташ на собствен гръб.Има и още,ако си чел по форумите,кейбълтел си имаха форум,който беше пълен с много благодарности от своите клиенти,ама много,нямаше и една тема която да им благодари за перфектното обслужване и качествените услуги.Отделно че се беше стигнало до там,че се разпространяваше официален формуляр за КЗП,с цел прекратяване на договора с тях.Дори и аз се пренудих да си направя ник там,за да мога да поствам болежките им от тях

