само на човек не може да стане, май никъде не е така, освен ако не е да речем 20-30-50 лева на година застраховката, защото:
1. шоферите са много повече от "голфовете"

2. не всеки кара нон стоп и за едно две карания на година е безсмислено да се плаща, + това с БГ книжка ще можеш да караш в Европа, а в БГ не

3. контрола е много по-труден. Те сега не могат да хванат тия без книжки, пък камоли тия без застраховки.
4. ГО трябва да покрие 90% от пазара, ако минат от коли на хора, забрави да стигнат 90% от шоферите. В момента сме около 70% коли с ГО и ако не стигнем до 90, ще забравим за евтина зелена карта.
ГО трябва да е на кола, но по точкова система комбинация от критерии за колата и собственика:
- статистика за колата (цвят, мощност, модел и тн критерии, които по някакъв начин да оценят риска)
- статистика за шофера (пол, възраст, има ли ШК, стаж, предишни глоби и нарушения, и тн)