
Относно тройника, става без проблем.
Да не забравиш вакуума отзад при колекторите

Ако има нещо питай.
п.с. Имах пулове, но ги подарих на колега от форума!
kofata написа:Стягаш вала, мериш и ЗАПИСВАШ хлабините. Щом не са точни, ИЗЧИСЛЯВАШ колко дебел пул ти трябва, като гледаш колко е "дебел" стария и знаеш колко трябва да е дебел новия. Пулове се продават в магазин за авто части (аз лично фирмата 07). Само пуловете (паричките) се сменят без целите повдигачите. Пуловете се отлепят много трудно от повдигача, ВНИМАВАЙ да не се мушнеш с отвертката (аз лично няколко пъти). Слагаш новите пулове, стягаш вала и пак мериш хлабините. Смятай хубаво да не го правиш няколко пъти това упражнение.
Относно тройника, става без проблем.
Да не забравиш вакуума отзад при колекторите![]()
Ако има нещо питай.
п.с. Имах пулове, но ги подарих на колега от форума!
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта