Вал и глава от ДХ, вал и глава от АБС мотор, сръвнения.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kofata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 26 май 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Вал и глава от ДХ, вал и глава от АБС мотор, сръвнения.

Мнениеот kofata » Съб 27 ное 2010 17:06


Стягаш вала, мериш и ЗАПИСВАШ хлабините. Щом не са точни, ИЗЧИСЛЯВАШ колко дебел пул ти трябва, като гледаш колко е "дебел" стария и знаеш колко трябва да е дебел новия. Пулове се продават в магазин за авто части (аз лично фирмата 07 :)). Само пуловете (паричките) се сменят без целите повдигачите. Пуловете се отлепят много трудно от повдигача, ВНИМАВАЙ да не се мушнеш с отвертката (аз лично няколко пъти). Слагаш новите пулове, стягаш вала и пак мериш хлабините. Смятай хубаво да не го правиш няколко пъти това упражнение.
Относно тройника, става без проблем.
Да не забравиш вакуума отзад при колекторите :roll:
Ако има нещо питай.
п.с. Имах пулове, но ги подарих на колега от форума!




Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: Вал и глава от ДХ, вал и глава от АБС мотор, сръвнения.

Мнениеот indjov_GTI » Съб 27 ное 2010 20:17


kofata написа:Стягаш вала, мериш и ЗАПИСВАШ хлабините. Щом не са точни, ИЗЧИСЛЯВАШ колко дебел пул ти трябва, като гледаш колко е "дебел" стария и знаеш колко трябва да е дебел новия. Пулове се продават в магазин за авто части (аз лично фирмата 07 :)). Само пуловете (паричките) се сменят без целите повдигачите. Пуловете се отлепят много трудно от повдигача, ВНИМАВАЙ да не се мушнеш с отвертката (аз лично няколко пъти). Слагаш новите пулове, стягаш вала и пак мериш хлабините. Смятай хубаво да не го правиш няколко пъти това упражнение.
Относно тройника, става без проблем.
Да не забравиш вакуума отзад при колекторите :roll:
Ако има нещо питай.
п.с. Имах пулове, но ги подарих на колега от форума!



мерси за изчерпатения отговор колега :bowdown :bowdown :beer

и кой е този вакуум,че не се сещам колега :roll:
междудругото тъкмо идвам от гаража ...4 от пуловете си ги имах и си ги сложих на местата кадето трябваха и заспаха :) сеха ми трябват 3х3.65 и 1х3.45 и 4 тапи за дупките на дюзите и Атака :twisted:


Потребителски аватар
kofata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 26 май 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Вал и глава от ДХ, вал и глава от АБС мотор, сръвнения.

Мнениеот kofata » Нед 28 ное 2010 9:26


Не вземай тапи за дюзите, просто си остави дюзите по местата (аз така направих).
Вакуума е този при всмукателните колектори. На рп-то той е за подгрев на всмук. колектор-отвор в главата, от който влиза "вода" в колектора. При ДХ-а е отвор свързан с отворите за всмук. клапаните и е за вакуум. Просто го запуши (в главата) и си ток!


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: Вал и глава от ДХ, вал и глава от АБС мотор, сръвнения.

Мнениеот indjov_GTI » Нед 28 ное 2010 19:20


ми нямам дюзи колега :cry: и на мен ми се искаше така ,но....

за махането на паричките от пуловете,става много лесно .надуваш компресора на 4-5 бара и с пистолета за въздух(тея остричките за издухване където са) духваш в процепа и паричката пада веднага :D :да:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта