проблем с VR6

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
6ilio
Мнения: 141
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

проблем с VR6

Мнениеот 6ilio » Чет 25 ное 2010 14:03


проблема е следния вече трети път се счупва оста която държи бакелитовата плочка на снимката винаги се счупва при високи обороти-изключвател
оста се счупва но пластинката която я държи всеки път си е на място а парчетата от оста или в картера или в ангренажните вериги :banghead:




gti---
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 03 авг 2010 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с VR6

Мнениеот gti--- » Чет 25 ное 2010 23:41


човек първо че снимката е някава малка,
2ро не всички имаме вр6ци че да знаем кое точно се чупи и
3то единстевното което мога да ти помогна че при 16 клапанов мотор или иначе казано такъв на който делкото му е горе гарми палец чупи капачка и такива заради преден тампон


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: проблем с VR6

Мнениеот pe6kata » Пон 29 ное 2010 19:52


звучи невероятно, не виждам никаква връзка между тампона на мотора и оста/палеца на делкото :shock

чупи оста на делкото, наи-обикновено делко, като зацепването към вала става не със зъбна предавка(или червячна ли както там се казва), а с плочка, захваната със щифт към оста. Има два отвора в нея- виждат се на снимката, в които влизат две зъбчета на рапр.вал...


gti---
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 03 авг 2010 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с VR6

Мнениеот gti--- » Пон 29 ное 2010 21:22


човек защо не снимаш счупената част или поне да сложиш нормална снимка на тая нищо не може да се види по малка снимка ако беше успял да сложиш щеше да е по добре,
а за палежа на делкото и да виждаш и да не виждаш логика... е факт...
иначе на 8 клапанов мотор незнам кво стана неква газ му раздавах и делкото така се изпокриви и аз незнам от какво а след това колкото и да сам му давал другото делко нямаше ядове..
да нямаш някви луфтове как го стегаш ?


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: проблем с VR6

Мнениеот enigma79 » Пон 29 ное 2010 21:30


gti--- написа:човек защо не снимаш счупената част или поне да сложиш нормална снимка на тая нищо не може да се види по малка снимка ако беше успял да сложиш щеше да е по добре,
а за палежа на делкото и да виждаш и да не виждаш логика... е факт...
иначе на 8 клапанов мотор незнам кво стана неква газ му раздавах и делкото така се изпокриви и аз незнам от какво а след това колкото и да сам му давал другото делко нямаше ядове..
да нямаш някви луфтове как го стегаш ?

Извинявай,ама и да е по голяма,като гледам освен да философстваш и да чешеш клавиатурата,нищо друго не правиш,освен това снимката може и да е малка,ама клавиатурата ти е голяма.Поне ако на сън си виждал този тип двигател и по точно тази част,ще загрееш за какво иде реч.Пешка ако има луфт в плочката и от там при по голяма газ(натоварване),дали така не може да я троши тази мизерия :banghead:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: проблем с VR6

Мнениеот pe6kata » Пон 29 ное 2010 22:38


Жоре, по-спокойно, човека иска да помогне все пак... Ами с Милко си говорихме... незнам. От никъде няма възможност за реглаж или да не легне на мястото си който и да е детайл.

Между другото,плочката трябва е свободна по щифта, точно луфт трябва да има-като по тозни начин се компенсират напрежения върху оста на делкото- така става по-гъвкава връзката и не е необходимо супер прецизно съосие, както би било ако ако беше твърда връзка- да речем ако оста влизаше към разпределителния вал направо на шлици...
Но плочката трябва да е свободна.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с VR6

Мнениеот vaskoto1 » Пон 29 ное 2010 22:44


случвало ми се е на АБФ от кофти тампони на мотора, като се напъне така го изкривява че делкото се опираше в нещо наблизо и палеца го задираше и чупеше всичко наред... ама докато се открие. :banghead:
правеше го само на потегляне с много зор. на нормално каране го нямаше, а на място абсолютно нищо не може да кажеш... :banghead:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: проблем с VR6

Мнениеот pe6kata » Пон 29 ное 2010 23:14


да да така е, при подаване на газ двигателя отива нагоре и към коша, ако тампона е прецакан. И зависи от положението на делкото може да опре в нещо, ОБАЧЕ тогава е много лесно,
палеца ще задере по капачката и ще се ориентираш, докато тук доколко знам не е така... Всъщност мотора на голф1 или голф2 беше качен, щото...

ето снимка на въпросната плочка и на разположението на делкото спрямо мотора... Мисля си че няма начин на този мотор делкото да опре някъде, просто щото колектора е доста по-високо...а и немя нищо около него дето да остане фиксирано за купето, ако мотора ходи насам-натам...

да кача някоя снимка от стария ми мотор като разположение, току виж станало по-ясно. МИлко ще черпи за снимките :beer

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: проблем с VR6

Мнениеот enigma79 » Пон 29 ное 2010 23:22


Мотора е на голф1 кабрио,има пипано по тампоните,не са пасвали на ВР6та Пълна мистерия става с този двигател :talk:
Пе6ка,много лъска този двигател,а имам и да те черпя,взех си нещата :drunk

Последна промяна от enigma79 на Пон 29 ное 2010 23:24, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с VR6

Мнениеот vaskoto1 » Пон 29 ное 2010 23:23


мдааа, не връзва...
добре, нещо го задържа на високите...?
мазането на оста как е?
посинява ли оста?
загравя ли делкото яко?


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: проблем с VR6

Мнениеот enigma79 » Пон 29 ное 2010 23:26


vaskoto1 написа:мдааа, не връзва...
добре, нещо го задържа на високите...?
мазането на оста как е?
посинява ли оста?
загравя ли делкото яко?

Няма посиняване,поне първия път,сега не знам,нека Милко да каже,просто сега като пренаредят двигателя,освен нещо по тампоните,ама като не закача никъде,то щеше да си личи :roll:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: проблем с VR6

Мнениеот pe6kata » Пон 29 ное 2010 23:45


оста си е бая дебело желязо все пак, въпреки че предава само обороти, никакъв момент ... ако палеца опираше в капачката тоя бакелит щеше да се изпили, да стане на парчета...
другото е че самата плочка е доста нежна и тя, нещо като бакелит пак е оригинално, аз съм я правил от текстолит, а се чупи най-здравата част... луда работа...

а наистина има и някои неизвестни...

Нека Милко да каже, счупи ли и неотваряно делко, щото имаше проблем с датчика на хол и разглобява делкото за да го сменя... в смисъл да не би нещо да пропуска...
Първото делко дето счупи беше моето, като аз го бях отварял за да сменя датчика, но минах 1200км безникакъв проблем и му го дадох като ми се прееба мотора...


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: проблем с VR6

Мнениеот enigma79 » Пон 29 ное 2010 23:49


Освен да му дам моя резервен тампон и да видим и с него дали ще направи проблем.Поне като ще стреляме на тъмно,да опитаме всичко.


Потребителски аватар
6ilio
Мнения: 141
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: проблем с VR6

Мнениеот 6ilio » Вто 30 ное 2010 11:11


Пешка след като счупих твоето делко сложих моето с което палеше само студен и строши и него
палеца не се вижда да е опирал в капачката плочката влиза лесно към зъбците без проблем
отворих картера но парчетата ги няма сега свалих скоростите останаха капаците на ангренажа и сигурно ще ги намеря по трасето
явно бъркам нещо затова аз само ще помагам този път ще проверим всичко обстойно и докато не открием проблема няма да сглобяваме


п.п проблема го прави само на изключвател единия път в движение другия на место така че не знам дали има общо със тампоните на мотора но за всеки случай ще ги проверя и ако има проблем направо ще минавам на полиуретанови той Пешката каза от къде :да:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: проблем с VR6

Мнениеот pe6kata » Вто 30 ное 2010 20:23


не е от тампона, идеята е че мотора играе капачката се притиска някъде и се изкривява. Оттам палеца задира...
ако искаш да ти пратя от стария ми мотор вала и капака, за да замерите и огледате... все ми се струва че нещо оттам трявба да дойде....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта