
ТДИ махане катализатор
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Махане катализатор ТДИ.
от меката връзка е
50лв

-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Махане катализатор ТДИ.
Здравейте,колеги решил съм да махам и аз моя катализатор. Ще ме посъветвате ли къде в София мога да го маха и заслужава ли си да слагам резонанс или да заварявам тръба,защото чета че не е хубаво само да се изтърбуши и да се остави основата на колата.
- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Махане катализатор ТДИ.
red.devilll написа:Здравейте,колеги решил съм да махам и аз моя катализатор. Ще ме посъветвате ли къде в София мога да го маха и заслужава ли си да слагам резонанс или да заварявам тръба,защото чета че не е хубаво само да се изтърбуши и да се остави основата на колата.
Колега махаи го смело,резонанс не ти трябва в твоя случай,все пак караш ТДИ.
Писахме в темата 10000 глупости,но в крайна сметка най-добрия вариант е да го натрошиш и да го извадиш на парченца. Запазваш цялостта му,не режеш и не заваряш.
Всеки един "майстор" ще иска да го среже за да го извади цял и да гушне някой лев.
Резонанс не ти трябва,а за рязането и заварянето си решаваш сам.

-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Махане катализатор ТДИ.
PagocmuH написа:red.devilll написа:Здравейте,колеги решил съм да махам и аз моя катализатор. Ще ме посъветвате ли къде в София мога да го маха и заслужава ли си да слагам резонанс или да заварявам тръба,защото чета че не е хубаво само да се изтърбуши и да се остави основата на колата.
Колега махаи го смело,резонанс не ти трябва в твоя случай,все пак караш ТДИ.
Писахме в темата 10000 глупости,но в крайна сметка най-добрия вариант е да го натрошиш и да го извадиш на парченца. Запазваш цялостта му,не режеш и не заваряш.
Всеки един "майстор" ще иска да го среже за да го извади цял и да гушне някой лев.
Резонанс не ти трябва,а за рязането и заварянето си решаваш сам.
Колега питам дали е по-добре да се махне целия катализатор и да се сложе на негово нясто права тръба,защото бях чел ,че ако остане основата на катализатора завихрял пак изгорелите газове и ги връщал пак към турбото и се зацапвала много по-бързо геометрията
- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Махане катализатор ТДИ.
Няма такива филми много по-лесно излизат изгорелите газове.
Ако се цапаше турбото,до сега трябваше да го отварям да го чистя след махането на катализатора.
Не си усложнявай живота сам.
Ако се цапаше турбото,до сега трябваше да го отварям да го чистя след махането на катализатора.
Не си усложнявай живота сам.

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Махане катализатор ТДИ.
red.devilll написа:Колега питам дали е по-добре да се махне целия катализатор и да се сложе на негово нясто права тръба,защото бях чел ,че ако остане основата на катализатора завихрял пак изгорелите газове и ги връщал пак към турбото и се зацапвала много по-бързо геометрията
И как си обясняваш,че се връщат газове,че чак да стигнат до турбината,че чак да зацапат.Първо имаш добро налягане което изстрелва всичко навън,второ,дори и при върната газ,пак излизат газове които не позволяват твоята теория да стане.Дори и да има някакъв процент истина,то форсажа ти оправя геометрията

-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Махане катализатор ТДИ.
feikot написа:red.devilll написа:Колега питам дали е по-добре да се махне целия катализатор и да се сложе на негово нясто права тръба,защото бях чел ,че ако остане основата на катализатора завихрял пак изгорелите газове и ги връщал пак към турбото и се зацапвала много по-бързо геометрията
И как си обясняваш,че се връщат газове,че чак да стигнат до турбината,че чак да зацапат.Първо имаш добро налягане което изстрелва всичко навън,второ,дори и при върната газ,пак излизат газове които не позволяват твоята теория да стане.Дори и да има някакъв процент истина,то форсажа ти оправя геометрията
Колеги аз ако знаех какво да направя нямаше да питам вас! това съм го чел или в този фофум или в другия форум за VW
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Махане катализатор ТДИ.
След няколко дена мисля да правя същото нещо, но ще сложа тръба на мястото на катализатора.
- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Махане катализатор ТДИ.
Golf_Diesel_ написа:След няколко дена мисля да правя същото нещо, но ще сложа тръба на мястото на катализатора.
За дизелоеите коли тази процедура е излишна.
Но решението си е лично за всеки.
Ще спирам май вече да пиша в тази необятна тема,че се преповтаряме и става мазало вече.
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Махане катализатор ТДИ.
PagocmuH написа:Golf_Diesel_ написа:След няколко дена мисля да правя същото нещо, но ще сложа тръба на мястото на катализатора.
За дизелоеите коли тази процедура е излишна.
Но решението си е лично за всеки.
Ще спирам май вече да пиша в тази необятна тема,че се преповтаряме и става мазало вече.
Колега дай ми моля те смисленно обяснени защо да не слагам тръба при ТДИто а само да строша катализатора че ми е много интересно какво ще кажеш
- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Махане катализатор ТДИ.
rabotnika Само ще те светна,че като сложиш тръба ефекта ще е същия.
Няма да има разлика между кола с тръба и оригиналния кожух на катализатора.
Ако ще и 22 тръби да сложиш на мястото на катализатора ефекта е... време и пари на вятъра.
Няма да има разлика между кола с тръба и оригиналния кожух на катализатора.
Ако ще и 22 тръби да сложиш на мястото на катализатора ефекта е... време и пари на вятъра.
Последна промяна от PagocmuH на Чет 30 дек 2010 13:55, променено общо 1 път.
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Махане катализатор ТДИ.
мерси за светването ама изобщо не си прав ся аз да те светна 1000 пъти по добре е с тръба от колкото с кожухаPagocmuH написа:rabotnika Само ще те светна,че като сложиш тръба ефекта ще е същия.
Няма да има разлика между кола с тръба и оригиналния кожух на катализатора.
Ако ше и 22 тръби да сложиш на мястото на катализатора ефекта е... време и пари на вятъра.
питаш защо?ами защото както по горе някой беше писал се получава завихряне и леко спъване на турбото защото газовете се въртят вътре в кожуха и се получава нещо като тапа на турбото и то неможе да се развърти като хората
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Махане катализатор ТДИ.
rabotnika написа:мерси за светването ама изобщо не си прав ся аз да те светна 1000 пъти по добре е с тръба от колкото с кожуха
питаш защо?ами защото както по горе някой беше писал се получава завихряне и леко спъване на турбото защото газовете се въртят вътре в кожуха и се получава нещо като тапа на турбото и то неможе да се развърти като хората
Ти главата ползваш ли я ?
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Махане катализатор ТДИ.
Не съм спец ама що си мисля че е по-лесно /за майстора/ да се резне катализатора и да се сложи тръба вместо да се отваря,кърти и пак затваря същия ?? Да не говорим че с продажбата на катализатора си избиваш парите за процедурата което няма как да стане при "изтърбушването" ! Така че за мен тръбата е решението /то отдавна е факт де/ 

Re: Махане катализатор ТДИ.
Stivi написа:Не съм спец ама що си мисля че е по-лесно /за майстора/ да се резне катализатора и да се сложи тръба вместо да се отваря,кърти и пак затваря същия ?? Да не говорим че с продажбата на катализатора си избиваш парите за процедурата което няма как да стане при "изтърбушването" ! Така че за мен тръбата е решението /то отдавна е факт де/

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта