ТДИ махане катализатор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот maimo » Пон 29 ное 2010 19:43


от меката връзка е :) 50лв




red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот red.devilll » Вто 30 ное 2010 0:49


Здравейте,колеги решил съм да махам и аз моя катализатор. Ще ме посъветвате ли къде в София мога да го маха и заслужава ли си да слагам резонанс или да заварявам тръба,защото чета че не е хубаво само да се изтърбуши и да се остави основата на колата.


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот PagocmuH » Вто 30 ное 2010 1:10


red.devilll написа:Здравейте,колеги решил съм да махам и аз моя катализатор. Ще ме посъветвате ли къде в София мога да го маха и заслужава ли си да слагам резонанс или да заварявам тръба,защото чета че не е хубаво само да се изтърбуши и да се остави основата на колата.


Колега махаи го смело,резонанс не ти трябва в твоя случай,все пак караш ТДИ.

Писахме в темата 10000 глупости,но в крайна сметка най-добрия вариант е да го натрошиш и да го извадиш на парченца. Запазваш цялостта му,не режеш и не заваряш.
Всеки един "майстор" ще иска да го среже за да го извади цял и да гушне някой лев.
Резонанс не ти трябва,а за рязането и заварянето си решаваш сам. :beer


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот red.devilll » Вто 30 ное 2010 1:34


PagocmuH написа:
red.devilll написа:Здравейте,колеги решил съм да махам и аз моя катализатор. Ще ме посъветвате ли къде в София мога да го маха и заслужава ли си да слагам резонанс или да заварявам тръба,защото чета че не е хубаво само да се изтърбуши и да се остави основата на колата.


Колега махаи го смело,резонанс не ти трябва в твоя случай,все пак караш ТДИ.

Писахме в темата 10000 глупости,но в крайна сметка най-добрия вариант е да го натрошиш и да го извадиш на парченца. Запазваш цялостта му,не режеш и не заваряш.
Всеки един "майстор" ще иска да го среже за да го извади цял и да гушне някой лев.
Резонанс не ти трябва,а за рязането и заварянето си решаваш сам. :beer

Колега питам дали е по-добре да се махне целия катализатор и да се сложе на негово нясто права тръба,защото бях чел ,че ако остане основата на катализатора завихрял пак изгорелите газове и ги връщал пак към турбото и се зацапвала много по-бързо геометрията


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот PagocmuH » Вто 30 ное 2010 1:37


Няма такива филми много по-лесно излизат изгорелите газове.
Ако се цапаше турбото,до сега трябваше да го отварям да го чистя след махането на катализатора.

Не си усложнявай живота сам. :beer


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот feikot » Вто 30 ное 2010 13:33


red.devilll написа:Колега питам дали е по-добре да се махне целия катализатор и да се сложе на негово нясто права тръба,защото бях чел ,че ако остане основата на катализатора завихрял пак изгорелите газове и ги връщал пак към турбото и се зацапвала много по-бързо геометрията


И как си обясняваш,че се връщат газове,че чак да стигнат до турбината,че чак да зацапат.Първо имаш добро налягане което изстрелва всичко навън,второ,дори и при върната газ,пак излизат газове които не позволяват твоята теория да стане.Дори и да има някакъв процент истина,то форсажа ти оправя геометрията ;)


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот red.devilll » Вто 30 ное 2010 19:27


feikot написа:
red.devilll написа:Колега питам дали е по-добре да се махне целия катализатор и да се сложе на негово нясто права тръба,защото бях чел ,че ако остане основата на катализатора завихрял пак изгорелите газове и ги връщал пак към турбото и се зацапвала много по-бързо геометрията


И как си обясняваш,че се връщат газове,че чак да стигнат до турбината,че чак да зацапат.Първо имаш добро налягане което изстрелва всичко навън,второ,дори и при върната газ,пак излизат газове които не позволяват твоята теория да стане.Дори и да има някакъв процент истина,то форсажа ти оправя геометрията ;)

Колеги аз ако знаех какво да направя нямаше да питам вас! това съм го чел или в този фофум или в другия форум за VW


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот Golf_Diesel_ » Вто 30 ное 2010 19:50


След няколко дена мисля да правя същото нещо, но ще сложа тръба на мястото на катализатора.


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот PagocmuH » Вто 30 ное 2010 21:03


Golf_Diesel_ написа:След няколко дена мисля да правя същото нещо, но ще сложа тръба на мястото на катализатора.



За дизелоеите коли тази процедура е излишна.
Но решението си е лично за всеки.

Ще спирам май вече да пиша в тази необятна тема,че се преповтаряме и става мазало вече.


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот rabotnika » Пет 03 дек 2010 8:42


PagocmuH написа:
Golf_Diesel_ написа:След няколко дена мисля да правя същото нещо, но ще сложа тръба на мястото на катализатора.



За дизелоеите коли тази процедура е излишна.
Но решението си е лично за всеки.

Ще спирам май вече да пиша в тази необятна тема,че се преповтаряме и става мазало вече.

Колега дай ми моля те смисленно обяснени защо да не слагам тръба при ТДИто а само да строша катализатора че ми е много интересно какво ще кажеш


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот PagocmuH » Пет 03 дек 2010 18:50


rabotnika Само ще те светна,че като сложиш тръба ефекта ще е същия.

Няма да има разлика между кола с тръба и оригиналния кожух на катализатора.

Ако ще и 22 тръби да сложиш на мястото на катализатора ефекта е... време и пари на вятъра.

Последна промяна от PagocmuH на Чет 30 дек 2010 13:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот rabotnika » Пет 03 дек 2010 19:27


PagocmuH написа:rabotnika Само ще те светна,че като сложиш тръба ефекта ще е същия.

Няма да има разлика между кола с тръба и оригиналния кожух на катализатора.

Ако ше и 22 тръби да сложиш на мястото на катализатора ефекта е... време и пари на вятъра.
мерси за светването ама изобщо не си прав ся аз да те светна 1000 пъти по добре е с тръба от колкото с кожуха
питаш защо?ами защото както по горе някой беше писал се получава завихряне и леко спъване на турбото защото газовете се въртят вътре в кожуха и се получава нещо като тапа на турбото и то неможе да се развърти като хората


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот feikot » Пет 03 дек 2010 23:48


rabotnika написа:мерси за светването ама изобщо не си прав ся аз да те светна 1000 пъти по добре е с тръба от колкото с кожуха
питаш защо?ами защото както по горе някой беше писал се получава завихряне и леко спъване на турбото защото газовете се въртят вътре в кожуха и се получава нещо като тапа на турбото и то неможе да се развърти като хората


Ти главата ползваш ли я ?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот Stivi » Съб 04 дек 2010 0:52


Не съм спец ама що си мисля че е по-лесно /за майстора/ да се резне катализатора и да се сложи тръба вместо да се отваря,кърти и пак затваря същия ?? Да не говорим че с продажбата на катализатора си избиваш парите за процедурата което няма как да стане при "изтърбушването" ! Така че за мен тръбата е решението /то отдавна е факт де/ :)


danii
Мнения: 235
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg.sf

Re: Махане катализатор ТДИ.

Мнениеот danii » Съб 04 дек 2010 3:50


Stivi написа:Не съм спец ама що си мисля че е по-лесно /за майстора/ да се резне катализатора и да се сложи тръба вместо да се отваря,кърти и пак затваря същия ?? Да не говорим че с продажбата на катализатора си избиваш парите за процедурата което няма как да стане при "изтърбушването" ! Така че за мен тръбата е решението /то отдавна е факт де/ :)

:да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 64 госта