Ниско съпротивление на еърбега

Техническа и сервизна информация за Passat
gochetobest
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Ниско съпротивление на еърбега

Мнениеот gochetobest » Пон 29 ное 2010 15:37


Здравейте на всички,
Преди година си купих Пасат В5 97 год със светеща лампа на еърбега. При първоначалното тестване в сервиз на БОШ в Пловдив даде грешка "ниско съпротивление в пиропатрона на шофьорския еърбег". Тъй като тогава го подминах този проблем, по едни или други причини, сега отново ми е на дневен ред и бих искал да Ви попитам за Вашето мнене. Имам си кабел и софтуер и през VAG-COMа не мога да изчистя грешката. Само за сведение имам еърбег на волана, защото четох в някои теми, че при колегите той липсва, негърмял и без допълнително съпротивление по веригата за имитация. Лентовия кабел не е прекъснат.
Ще съм Ви благодарен да споделим опит за да мога да се справя с тая ми ти лампичка и съответно да ми проработи и еърбега.




Потребителски аватар
plkochev
Мнения: 203
Регистриран на: Вто 18 ное 2008 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Ниско съпротивление на еърбега

Мнениеот plkochev » Пон 29 ное 2010 20:53


Оригиналното "съпротивление"(една черна кутиика) се намира под предната седала. Трябва да свалиш шьофорската седалка, намира се под мокета на гредата . Свързва се към цялата система с букси. Зачисти ги с спрей(или нещо такава). При мен се беше намокрило и след 1-2 дена съхнене се оправи, но ако е мокро може и да е изгоряло. След процедурата за зачистване и съхнене трябва да изчистиш грешката с VAG-COM.
Упс аз ти говоря за краш сезора...


jordanik
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 23:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ниско съпротивление на еърбега

Мнениеот jordanik » Пон 29 ное 2010 22:05


Единственото решение на проблема ти е да си търсиш друга "възглавница" втора ръка.За съжаление пиропатрона си променя съпротивлението с времето и системата започва да го отчита,като грешка,като се самоизключва.Моят го направи абсолютно същото малко след датата за подмяна,която е написана на стикер на колонката.Смених я с друга втора ръка и засега си работи.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ниско съпротивление на еърбега

Мнениеот vaskoto1 » Пон 29 ное 2010 22:47


шофьорския еърбег е волана. :idea:
другите, в седалките се водят странични.
да знаете.
и още:
безкрайно голямо съпротивление е отворена верига.
безкрайно малко е късо.


gochetobest
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Ниско съпротивление на еърбега

Мнениеот gochetobest » Вто 30 ное 2010 9:10


Колеги благодаря Ви за насоките.
Един въпрос към jordanik. Къде точно на колоната трябва да проверя за датата на смяна на еърбега, защото на мойта май са паднали стикерите?
Днес ще пробвам с еърбег от някоя морга, но как да се ориентирам колко време му остава до смяна? Питам за да не купувам постоянно еърбеци.
Може ли да ми кажете ориентировъчно поносима цена за бег втора ръка?


jordanik
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 23:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ниско съпротивление на еърбега

Мнениеот jordanik » Вто 30 ное 2010 23:50


Стикерът показващ датата за подмяна на Airbag-a,препоръчана от завода производител,при мен се намира на средната колонка между шофьорската и задната врата.Тази дата,обаче не означава,че след преминаването и,задължително ще ти се прецака системата.Тя може да си работи надеждно и дълго след това.Просто при мен нещата доста подозрително съвпаднаха-2 дена след изтичането на сервизния интервал и ми светна лампата.Оказа се-заминал пиропатрон-пълно късо на буксата на възглавницата.Взимай един мултицет и избирайки си втора употреба възглавница,мери съпротивлението и-не мога да ти кажа точно колко ом-а,трябва да бъде,но не трябва да е "пълно късо".После си изчисти грешката с VAGCOM и лампата ти ще изгасне.Моята възглавница я взех в комплект с волана и лентовия кабел за 80 лева. :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ниско съпротивление на еърбега

Мнениеот vaskoto1 » Сря 01 дек 2010 9:29


еърбег НЕ се мери с мултицет!
освен ако не искаш случайно да го "пробваш" дали работи... mhihi


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ниско съпротивление на еърбега

Мнениеот Vladko » Сря 01 дек 2010 10:12


jordanik написа:....Моята възглавница я взех в комплект с волана и лентовия кабел.... :wink:


Ето го и ключа към решението на проблема :wink:


gochetobest
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Ниско съпротивление на еърбега

Мнениеот gochetobest » Сря 01 дек 2010 20:01


Днес реших най-накрая проблема. Толкова смешен се оказа, че направо ме е яд на себе си. Решението дойде след смяна на малкото кабелче, идващо от буксата на лентовия кабел и свързващо еърбега. Просто връзката в жълтата букса, при мен с такъв цвят е буксата на ейрбега, не беше добра. Тъй като не ми се занимаваше повече, а и кабелчето ми го подариха, само го смених, изчистих си грешката с VAG-COM-а и нещата си дойдоха на място.
ВЕЧЕ СИ ИМАМ И НОРМАЛНО РАБОТЕЩ ЕЪРБЕГ.


jordanik
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 23:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ниско съпротивление на еърбега

Мнениеот jordanik » Сря 01 дек 2010 21:47


На доста възглавници по моргите измерих съпротивлението на пиропатрона им с мултицет и нищо не им се случи,даже не гръмнаха/ама знам ли,може и да съм имал късмет/ :wink: А колкото до лентовия кабел,в момента съм си с моя стария и всичко си работи.При мен проблема изобщо не беше в него а в пиропатрона,както е и при колегата.А и повреда в лентовия кабел също се хваща много лесно с мултицет.


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Ниско съпротивление на еърбега

Мнениеот poni » Нед 05 дек 2010 18:41


vaskoto1 написа:еърбег НЕ се мери с мултицет!
освен ако не искаш случайно да го "пробваш" дали работи... mhihi


при колко волта се задейства?


jordanik
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 23:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ниско съпротивление на еърбега

Мнениеот jordanik » Нед 05 дек 2010 23:21


poni написа:
при колко волта се задейства?

Задейства се с напрежение 12V,както всичко останало по колата.И това напрежение се следи от системата на Airbag-а и се записва грешка при слаб акумулатор. :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта