Здравейте на всички,
Преди година си купих Пасат В5 97 год със светеща лампа на еърбега. При първоначалното тестване в сервиз на БОШ в Пловдив даде грешка "ниско съпротивление в пиропатрона на шофьорския еърбег". Тъй като тогава го подминах този проблем, по едни или други причини, сега отново ми е на дневен ред и бих искал да Ви попитам за Вашето мнене. Имам си кабел и софтуер и през VAG-COMа не мога да изчистя грешката. Само за сведение имам еърбег на волана, защото четох в някои теми, че при колегите той липсва, негърмял и без допълнително съпротивление по веригата за имитация. Лентовия кабел не е прекъснат.
Ще съм Ви благодарен да споделим опит за да мога да се справя с тая ми ти лампичка и съответно да ми проработи и еърбега.
Ниско съпротивление на еърбега
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- plkochev
- Мнения: 203
- Регистриран на: Вто 18 ное 2008 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Ниско съпротивление на еърбега
Оригиналното "съпротивление"(една черна кутиика) се намира под предната седала. Трябва да свалиш шьофорската седалка, намира се под мокета на гредата . Свързва се към цялата система с букси. Зачисти ги с спрей(или нещо такава). При мен се беше намокрило и след 1-2 дена съхнене се оправи, но ако е мокро може и да е изгоряло. След процедурата за зачистване и съхнене трябва да изчистиш грешката с VAG-COM.
Упс аз ти говоря за краш сезора...
Упс аз ти говоря за краш сезора...
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 23:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ниско съпротивление на еърбега
Единственото решение на проблема ти е да си търсиш друга "възглавница" втора ръка.За съжаление пиропатрона си променя съпротивлението с времето и системата започва да го отчита,като грешка,като се самоизключва.Моят го направи абсолютно същото малко след датата за подмяна,която е написана на стикер на колонката.Смених я с друга втора ръка и засега си работи.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ниско съпротивление на еърбега
шофьорския еърбег е волана.
другите, в седалките се водят странични.
да знаете.
и още:
безкрайно голямо съпротивление е отворена верига.
безкрайно малко е късо.

другите, в седалките се водят странични.
да знаете.
и още:
безкрайно голямо съпротивление е отворена верига.
безкрайно малко е късо.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Ниско съпротивление на еърбега
Колеги благодаря Ви за насоките.
Един въпрос към jordanik. Къде точно на колоната трябва да проверя за датата на смяна на еърбега, защото на мойта май са паднали стикерите?
Днес ще пробвам с еърбег от някоя морга, но как да се ориентирам колко време му остава до смяна? Питам за да не купувам постоянно еърбеци.
Може ли да ми кажете ориентировъчно поносима цена за бег втора ръка?
Един въпрос към jordanik. Къде точно на колоната трябва да проверя за датата на смяна на еърбега, защото на мойта май са паднали стикерите?
Днес ще пробвам с еърбег от някоя морга, но как да се ориентирам колко време му остава до смяна? Питам за да не купувам постоянно еърбеци.
Може ли да ми кажете ориентировъчно поносима цена за бег втора ръка?
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 23:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ниско съпротивление на еърбега
Стикерът показващ датата за подмяна на Airbag-a,препоръчана от завода производител,при мен се намира на средната колонка между шофьорската и задната врата.Тази дата,обаче не означава,че след преминаването и,задължително ще ти се прецака системата.Тя може да си работи надеждно и дълго след това.Просто при мен нещата доста подозрително съвпаднаха-2 дена след изтичането на сервизния интервал и ми светна лампата.Оказа се-заминал пиропатрон-пълно късо на буксата на възглавницата.Взимай един мултицет и избирайки си втора употреба възглавница,мери съпротивлението и-не мога да ти кажа точно колко ом-а,трябва да бъде,но не трябва да е "пълно късо".После си изчисти грешката с VAGCOM и лампата ти ще изгасне.Моята възглавница я взех в комплект с волана и лентовия кабел за 80 лева. 

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ниско съпротивление на еърбега
еърбег НЕ се мери с мултицет!
освен ако не искаш случайно да го "пробваш" дали работи...
освен ако не искаш случайно да го "пробваш" дали работи...

- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ниско съпротивление на еърбега
jordanik написа:....Моята възглавница я взех в комплект с волана и лентовия кабел....
Ето го и ключа към решението на проблема

-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Ниско съпротивление на еърбега
Днес реших най-накрая проблема. Толкова смешен се оказа, че направо ме е яд на себе си. Решението дойде след смяна на малкото кабелче, идващо от буксата на лентовия кабел и свързващо еърбега. Просто връзката в жълтата букса, при мен с такъв цвят е буксата на ейрбега, не беше добра. Тъй като не ми се занимаваше повече, а и кабелчето ми го подариха, само го смених, изчистих си грешката с VAG-COM-а и нещата си дойдоха на място.
ВЕЧЕ СИ ИМАМ И НОРМАЛНО РАБОТЕЩ ЕЪРБЕГ.
ВЕЧЕ СИ ИМАМ И НОРМАЛНО РАБОТЕЩ ЕЪРБЕГ.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 23:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ниско съпротивление на еърбега
На доста възглавници по моргите измерих съпротивлението на пиропатрона им с мултицет и нищо не им се случи,даже не гръмнаха/ама знам ли,може и да съм имал късмет/
А колкото до лентовия кабел,в момента съм си с моя стария и всичко си работи.При мен проблема изобщо не беше в него а в пиропатрона,както е и при колегата.А и повреда в лентовия кабел също се хваща много лесно с мултицет.

Re: Ниско съпротивление на еърбега
vaskoto1 написа:еърбег НЕ се мери с мултицет!
освен ако не искаш случайно да го "пробваш" дали работи...
при колко волта се задейства?
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 23:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ниско съпротивление на еърбега
poni написа:
при колко волта се задейства?
Задейства се с напрежение 12V,както всичко останало по колата.И това напрежение се следи от системата на Airbag-а и се записва грешка при слаб акумулатор.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта