Искам да попитам дали някой е правил подобна интервенция.
Става въпрос за разпробиване директно на карбуратора,без да се слага плочка.Павката от Княжево е посъветвал мой приятел да го направи,и да махне плочката.Щял да му падне драстичноразхода.Колата е Рено 5 ,1.4.
Пробиване на карба
- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Независимо на каква кола е -> препоръчвам да не се пробива карбуратора.
Пробвал съм преди сто години на жигулка:
Със стар карбуратор издупчен и с чисто нов с плочка, разлика във вървежа почти нямаше, но разхода беше с около 1-1,5л по малко с плочката
edit:Де да знам може пък и да не съм прав.
Пробвал съм преди сто години на жигулка:
Със стар карбуратор издупчен и с чисто нов с плочка, разлика във вървежа почти нямаше, но разхода беше с около 1-1,5л по малко с плочката

edit:Де да знам може пък и да не съм прав.

Последна промяна от madmen на Чет 06 юли 2006 15:53, променено общо 1 път.
- Miki
- Мнения: 1035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
madmen, тъкмо обратното е. И го твърдя от собствен опит. Карах предишния ми Кадет 5 години с пробит карбуратор и нямах ядове, а харча е по-малък. Тънкия момент е, че трябва да се пробие на точното място, иначе верно става по-кофти.
Iavor, кажи на приятеля си да се довери на Павката, момчето си знае работата.
Iavor, кажи на приятеля си да се довери на Павката, момчето си знае работата.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
С щуцери *може* да стане по-добре, но *много* зависи от уменията на човека който пробива.
Ако не знае къде да дупчи може да бастиса някой вътрешен канал в карбуратора.
Предимството им е че се падат в средата на въздушния поток където скоростта му е най-голяма и най-бързо реагира на промените в режимите на двигателя.
Пробвал съм преди доста години на москвич 2140, карбуратора беше разпробит, но пробвах и с плочка - с щуцерите имаше по-добра динамика колата, по-пъргаво се форсираше и смукача работеше нормално, а с плочка смукача не работеше добре. В крайна сметка остана с щуцерите. За разхода не знам - не съм правил сравнение.

Предимството им е че се падат в средата на въздушния поток където скоростта му е най-голяма и най-бързо реагира на промените в режимите на двигателя.
Пробвал съм преди доста години на москвич 2140, карбуратора беше разпробит, но пробвах и с плочка - с щуцерите имаше по-добра динамика колата, по-пъргаво се форсираше и смукача работеше нормално, а с плочка смукача не работеше добре. В крайна сметка остана с щуцерите. За разхода не знам - не съм правил сравнение.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 135 госта