Пробиване на карба

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Пробиване на карба

Мнениеот Iavor » Чет 06 юли 2006 15:28


Искам да попитам дали някой е правил подобна интервенция.
Става въпрос за разпробиване директно на карбуратора,без да се слага плочка.Павката от Княжево е посъветвал мой приятел да го направи,и да махне плочката.Щял да му падне драстичноразхода.Колата е Рено 5 ,1.4.




Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 06 юли 2006 15:38


Независимо на каква кола е -> препоръчвам да не се пробива карбуратора.
Пробвал съм преди сто години на жигулка:
Със стар карбуратор издупчен и с чисто нов с плочка, разлика във вървежа почти нямаше, но разхода беше с около 1-1,5л по малко с плочката 8)

edit:Де да знам може пък и да не съм прав. 8)

Последна промяна от madmen на Чет 06 юли 2006 15:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Чет 06 юли 2006 15:47


madmen, тъкмо обратното е. И го твърдя от собствен опит. Карах предишния ми Кадет 5 години с пробит карбуратор и нямах ядове, а харча е по-малък. Тънкия момент е, че трябва да се пробие на точното място, иначе верно става по-кофти.
Iavor, кажи на приятеля си да се довери на Павката, момчето си знае работата.


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пет 07 юли 2006 12:41


Някой друг да сподели?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 07 юли 2006 14:25


ако позволява пробиване е по-добре - със щуцери - не пречи на бензин а и на газ върви добре.
В разхода между щуцери и плочка почти няма разлика


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пет 07 юли 2006 18:34


Аз съм чувал че с плочка по добре се смесва сместа газ/въздух.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 07 юли 2006 18:48


ами и по двата начина съм карал - няма особена разлика на газ, но на бензин със щуцери е по-добре.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 26 юли 2006 9:42


С щуцери *може* да стане по-добре, но *много* зависи от уменията на човека който пробива. :-) Ако не знае къде да дупчи може да бастиса някой вътрешен канал в карбуратора.
Предимството им е че се падат в средата на въздушния поток където скоростта му е най-голяма и най-бързо реагира на промените в режимите на двигателя.
Пробвал съм преди доста години на москвич 2140, карбуратора беше разпробит, но пробвах и с плочка - с щуцерите имаше по-добра динамика колата, по-пъргаво се форсираше и смукача работеше нормално, а с плочка смукача не работеше добре. В крайна сметка остана с щуцерите. За разхода не знам - не съм правил сравнение.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 135 госта