Искам да попитам дали някой е правил подобна интервенция.
Става въпрос за разпробиване директно на карбуратора,без да се слага плочка.Павката от Княжево е посъветвал мой приятел да го направи,и да махне плочката.Щял да му падне драстичноразхода.Колата е Рено 5 ,1.4.
			
									
									Пробиване на карба
- madmen
 - Мнения: 3037
 - Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Сливница
 
Независимо на каква кола е -> препоръчвам да не се пробива карбуратора.
Пробвал съм преди сто години на жигулка:
Със стар карбуратор издупчен и с чисто нов с плочка, разлика във вървежа почти нямаше, но разхода беше с около 1-1,5л по малко с плочката
edit:Де да знам може пък и да не съм прав.
			
													Пробвал съм преди сто години на жигулка:
Със стар карбуратор издупчен и с чисто нов с плочка, разлика във вървежа почти нямаше, но разхода беше с около 1-1,5л по малко с плочката
edit:Де да знам може пък и да не съм прав.
				   							 				   
					Последна промяна от madmen на Чет 06 юли 2006 15:53, променено общо 1 път.
									
			
										
						- Miki
 - Мнения: 1036
 - Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
madmen, тъкмо обратното е. И го твърдя от собствен опит. Карах предишния ми Кадет 5 години с пробит карбуратор и нямах ядове, а харча е по-малък. Тънкия момент е, че трябва да се пробие на точното място, иначе верно става по-кофти.
Iavor, кажи на приятеля си да се довери на Павката, момчето си знае работата.
			
									
										
						Iavor, кажи на приятеля си да се довери на Павката, момчето си знае работата.
- Жоро Делчев
 - BBS Collector
 - Мнения: 2964
 - Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
 - Автомобил: Golf GTI16V
 - Двигател: ABF 1994
 
- 
				psstv18rp
 - Мнения: 1282
 - Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
С щуцери *може* да стане по-добре, но *много* зависи от уменията на човека който пробива. 
 Ако не знае къде да дупчи може да бастиса някой вътрешен канал в карбуратора. 
Предимството им е че се падат в средата на въздушния поток където скоростта му е най-голяма и най-бързо реагира на промените в режимите на двигателя.
Пробвал съм преди доста години на москвич 2140, карбуратора беше разпробит, но пробвах и с плочка - с щуцерите имаше по-добра динамика колата, по-пъргаво се форсираше и смукача работеше нормално, а с плочка смукача не работеше добре. В крайна сметка остана с щуцерите. За разхода не знам - не съм правил сравнение.
			
									
										
						Предимството им е че се падат в средата на въздушния поток където скоростта му е най-голяма и най-бързо реагира на промените в режимите на двигателя.
Пробвал съм преди доста години на москвич 2140, карбуратора беше разпробит, но пробвах и с плочка - с щуцерите имаше по-добра динамика колата, по-пъргаво се форсираше и смукача работеше нормално, а с плочка смукача не работеше добре. В крайна сметка остана с щуцерите. За разхода не знам - не съм правил сравнение.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта