Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
simo_andreev
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 01 дек 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот simo_andreev » Вто 14 дек 2010 22:10


Моя проблем е доста интересен ... сега на студа пали като пушка, на топло време обаче вартя от 4 до 6 секунди на стартер за да запали, винаги пали но ме претеснява че мн дълго време държа на стартер и си мисля че в 1 момент ще почне да ми прави по-големи проблеми.Някой има ли като моя проблем и знае ли някой от каде идва този проблем ?




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8370
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот Stivi » Вто 14 дек 2010 22:31


Напиши в търсачката нещо от рода на "проблем топло палене" и приготвяй пуканките че голямо четене те чака :)
Обобщено се лекува със следните варианти - проверка и профилактика на акумулатора и стартера /понякога помага/ ,прекодиране на автомат /най-използваното/ и чипосване /най-доброто/ :)


simo_andreev
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 01 дек 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот simo_andreev » Вто 14 дек 2010 22:47


Stivi написа:Напиши в търсачката нещо от рода на "проблем топло палене" и приготвяй пуканките че голямо четене те чака :)
Обобщено се лекува със следните варианти - проверка и профилактика на акумулатора и стартера /понякога помага/ ,прекодиране на автомат /най-използваното/ и чипосване /най-доброто/ :)

Благодаря за бързия отговор,само искам да те попитам че не съм мн в час ...какво представлява това прекодиране на автомат ?и още 1 въпрос - чипването по какъв начин ще предразположи по-доброто палене ?




simo_andreev
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 01 дек 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот simo_andreev » Вто 14 дек 2010 23:42



благодаря ти за инфото,всичко изчетох и разбрах че най-доброто решение е да се чипне колата.Някой има ли кординати на БРЕЗЕЛ ,разбрах че е голям факир ?


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот Golf_Diesel_ » Вто 14 дек 2010 23:43




red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот red.devilll » Вто 14 дек 2010 23:44


simo_andreev написа:

благодаря ти за инфото,всичко изчетох и разбрах че най-доброто решение е да се чипне колата.Някой има ли кординати на БРЕЗЕЛ ,разбрах че е голям факир ?

виж в платените обяви има данни


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот Sashko_Trg » Сря 15 дек 2010 10:01


Брезел не може да ти помогне защото живее в Германия, но можеш да му пишеш и да ти каже в София с кои сервизи работи и да идеш там и да ти сменят електрониката :)


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот Brezel » Сря 15 дек 2010 12:52


Sashko_Trg написа:Брезел не може да ти помогне защото живее в Германия


Откакто се помня винаги по коледните празници съм си бил в България :patriot Та това не е проблем.

Варянта с прекодирането НЕ СТАВА при помпа дюза. Така че само чипа е решение. Прекодирането става на моторите с VP37.

Имам същия AJM мотор който имаше проблем с това палене и честно казано е много дразнещо. По дразнещо е от непалещ 110 коня щото ПДто пали по бързо от VP37 (при положение че и двата мотора го имат проблема с топлото палене) ама ПДто се разтрисаше много гадно.

И за пояснение само първите ПДта (AJM) го имат този проблем. След това от около 2001ва насам тоя бъг в софта е коригиран заводско. Затова едно AJMi го имат а други нямат.

поздрави


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот ifidik » Сря 15 дек 2010 14:17


остана да допълня,че и в първите голф5 105коня съществува проблема.


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот Sashko_Trg » Сря 15 дек 2010 14:41


Сега разяснихте проблема и само остава да кажете на колегата каде в София слагат чипчета на колегата Богомил :)


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот ifidik » Сря 15 дек 2010 15:00


другата седмица в Годеч :lol: .лично от брезел.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот Andonov » Сря 15 дек 2010 15:03


ifidik написа:остана да допълня,че и в първите голф5 105коня съществува проблема.


и при 140 коня - да допълня
без значение дали са ръчка или ДСГ


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот Sashko_Trg » Сря 15 дек 2010 15:05


Е по-добро от това няма накъде да е лично от него :) Само момчето трябва да риши какво ще прави, защото само с приказки не става :)


simo_andreev
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 01 дек 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот simo_andreev » Сря 15 дек 2010 16:20


Благодаря на всички за отзивчивостта ! Бих помолил някой които е по в час с чип тунинга да разясни каква е разликата между чип тунинга и палар бокса защото виждам че предлагат почти индентични подобрения но бокса е троино по евтин ??
И друго нещо което бих искал да попитам е дали е по-добре да се отиде в сервиз занимаващ се само с чипосване и да оставиш 700лв. или пак е по-добре да се избере по тънкия вариант при други хора които зимат на половината.И вапроса които си задавам сега е следния - дали и тук е вярна поговорката "Евтиното винаги излиза скъпо " ?
Сега видях и че в някои саитове за чипване дават гаранция.Дали заради това цената в тези сервизи не е двоино по скъпа ???



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта