Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Сря 01 дек 2010 22:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
Моя проблем е доста интересен ... сега на студа пали като пушка, на топло време обаче вартя от 4 до 6 секунди на стартер за да запали, винаги пали но ме претеснява че мн дълго време държа на стартер и си мисля че в 1 момент ще почне да ми прави по-големи проблеми.Някой има ли като моя проблем и знае ли някой от каде идва този проблем ?
- Stivi
- Мнения: 8370
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
Напиши в търсачката нещо от рода на "проблем топло палене" и приготвяй пуканките че голямо четене те чака 
Обобщено се лекува със следните варианти - проверка и профилактика на акумулатора и стартера /понякога помага/ ,прекодиране на автомат /най-използваното/ и чипосване /най-доброто/

Обобщено се лекува със следните варианти - проверка и профилактика на акумулатора и стартера /понякога помага/ ,прекодиране на автомат /най-използваното/ и чипосване /най-доброто/

-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Сря 01 дек 2010 22:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
Stivi написа:Напиши в търсачката нещо от рода на "проблем топло палене" и приготвяй пуканките че голямо четене те чака
Обобщено се лекува със следните варианти - проверка и профилактика на акумулатора и стартера /понякога помага/ ,прекодиране на автомат /най-използваното/ и чипосване /най-доброто/
Благодаря за бързия отговор,само искам да те попитам че не съм мн в час ...какво представлява това прекодиране на автомат ?и още 1 въпрос - чипването по какъв начин ще предразположи по-доброто палене ?
- Rqhovo
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:06
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1Y 1991
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
Чети viewtopic.php?f=24&t=53505&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC+%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%BE+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B5&start=15
viewtopic.php?f=24&t=220977&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC+%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%BE+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B5
http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=70
viewtopic.php?f=24&t=220977&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC+%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%BE+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B5
http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=70
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Сря 01 дек 2010 22:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
Rqhovo написа:Чети viewtopic.php?f=24&t=53505&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC+%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%BE+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B5&start=15
viewtopic.php?f=24&t=220977&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC+%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%BE+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B5
http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=70
благодаря ти за инфото,всичко изчетох и разбрах че най-доброто решение е да се чипне колата.Някой има ли кординати на БРЕЗЕЛ ,разбрах че е голям факир ?
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
simo_andreev написа:Rqhovo написа:Чети viewtopic.php?f=24&t=53505&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC+%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%BE+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B5&start=15
viewtopic.php?f=24&t=220977&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC+%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%BE+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B5
http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=70
благодаря ти за инфото,всичко изчетох и разбрах че най-доброто решение е да се чипне колата.Някой има ли кординати на БРЕЗЕЛ ,разбрах че е голям факир ?
виж в платените обяви има данни
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
Брезел не може да ти помогне защото живее в Германия, но можеш да му пишеш и да ти каже в София с кои сервизи работи и да идеш там и да ти сменят електрониката 

- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
Sashko_Trg написа:Брезел не може да ти помогне защото живее в Германия
Откакто се помня винаги по коледните празници съм си бил в България

Варянта с прекодирането НЕ СТАВА при помпа дюза. Така че само чипа е решение. Прекодирането става на моторите с VP37.
Имам същия AJM мотор който имаше проблем с това палене и честно казано е много дразнещо. По дразнещо е от непалещ 110 коня щото ПДто пали по бързо от VP37 (при положение че и двата мотора го имат проблема с топлото палене) ама ПДто се разтрисаше много гадно.
И за пояснение само първите ПДта (AJM) го имат този проблем. След това от около 2001ва насам тоя бъг в софта е коригиран заводско. Затова едно AJMi го имат а други нямат.
поздрави
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
остана да допълня,че и в първите голф5 105коня съществува проблема.
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
Сега разяснихте проблема и само остава да кажете на колегата каде в София слагат чипчета на колегата Богомил 

- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
другата седмица в Годеч
.лично от брезел.

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
ifidik написа:остана да допълня,че и в първите голф5 105коня съществува проблема.
и при 140 коня - да допълня
без значение дали са ръчка или ДСГ
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
Е по-добро от това няма накъде да е лично от него
Само момчето трябва да риши какво ще прави, защото само с приказки не става 


-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Сря 01 дек 2010 22:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
Благодаря на всички за отзивчивостта ! Бих помолил някой които е по в час с чип тунинга да разясни каква е разликата между чип тунинга и палар бокса защото виждам че предлагат почти индентични подобрения но бокса е троино по евтин ??
И друго нещо което бих искал да попитам е дали е по-добре да се отиде в сервиз занимаващ се само с чипосване и да оставиш 700лв. или пак е по-добре да се избере по тънкия вариант при други хора които зимат на половината.И вапроса които си задавам сега е следния - дали и тук е вярна поговорката "Евтиното винаги излиза скъпо " ?
Сега видях и че в някои саитове за чипване дават гаранция.Дали заради това цената в тези сервизи не е двоино по скъпа ???
И друго нещо което бих искал да попитам е дали е по-добре да се отиде в сервиз занимаващ се само с чипосване и да оставиш 700лв. или пак е по-добре да се избере по тънкия вариант при други хора които зимат на половината.И вапроса които си задавам сега е следния - дали и тук е вярна поговорката "Евтиното винаги излиза скъпо " ?
Сега видях и че в някои саитове за чипване дават гаранция.Дали заради това цената в тези сервизи не е двоино по скъпа ???
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта