пасат b4 съединителя постепенно потъна

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Formel
Мнения: 731
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

пасат b4 съединителя постепенно потъна

Мнениеот Formel » Нед 09 юли 2006 7:59


Здравейте колеги,имам следния проблем, карам си нормално и усетих ,че педала на съединителя ми умеква,постепенно малко по-малко умекваше докато потъна до ламарината и започна да не се връща,колата си включва,върви нормално,ускорява си нормално,само накрая като включих задна за да паркирам скоростите изхъркаха,какъв е проблема,съединителя с жило ли е или на масло,колата е пасат b4

Последна промяна от Formel на Нед 09 юли 2006 8:15, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Formel
Мнения: 731
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Formel » Нед 09 юли 2006 8:14


забравих да кажа ,че това се случи сащия ден в ,който си мих двигателя


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 09 юли 2006 9:08


PASSAT FEN. написа:забравих да кажа ,че това се случи сащия ден в ,който си мих двигателя

Това е съвпадение.

Със масло е съединителя, най вероятно някоя от помпите е сдала багажа. Също така можеш да огледаш за течове на спирачна течност около помпите и маркуча между тях.


Потребителски аватар
Formel
Мнения: 731
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Formel » Нед 09 юли 2006 11:09


Не е нито от помпите нито от маркуча,проблема идваше от казанчето за спирачна течност,то е разделено на две, от горе има цетки през ,които минава маслото за съединителя в другата част на казанчето,а в него нямало масло,след това го обезвъздушихме и всичко се оправи


Потребителски аватар
Formel
Мнения: 731
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Formel » Нед 09 юли 2006 11:11


темата :lock:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 09 юли 2006 11:20


проучихте ли ЗАЩО няма масло? това е важното според мене...
да не стане пак да го отнема маслото... :roll:
няма да бързам да заключвам все пак май... :wink:


Потребителски аватар
Formel
Мнения: 731
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Formel » Нед 09 юли 2006 11:31


няма теч,защото вчера михме двигателя и изминахме 120км.аз си го обеснявам,че през тези цетки,които се намират в горната част на казанчето не е достигало маслото,за да напълни казанчето за съединителя,може и от долната помпа да е,но не мога да видя дали има теч


skk
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Ти си голям оптимис бе!!!

Мнениеот skk » Пон 10 юли 2006 8:02


Ти си голям оптимист бре. Щом е изтекла спирачна течност значи има теч. Изтича когато някоя от помпите на съединителя сдаде багажа.
1.Ако е горната помпа съединителя просто потъва и няма теч (много рядко потича в краката ти)
2.Ако е долната помпа (което мисля че е при теб) течността изтича в кожуха на скоростите и през него започва да капе по асфалта. Човек може да си помисли, че му тече масло от скорости от двигател или нещо друго ама не спирачна течност е. Най добре спри да миеш двигателя и разгледай от къде и какво капе. Когато е започнал да ти пропада съединителя ти е светнала и лампата за спирачките, което трябва да те наведе на мисълта, че нямаш течност в казанчето следователно изпуска от някъде.


Потребителски аватар
Formel
Мнения: 731
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Formel » Пон 10 юли 2006 21:29


не съм проучил но няма теч .не е капало по асвалта.предполагам,че като
е нов внос и не е карана известно време може нещо да е клеясало.
днес я карах натисках педала доста пъти и мисля ,че ако има теч
трябва отново да ми потъне педала.


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Пон 10 юли 2006 23:13


колегата skk е прав - щом не е е имало течност е трябвало да ти свети лампата на таблото (при мен свети ламапта на ръчната не знам дали и при другите е така). В най-оптимистичния вариянт не е имало теч и просто като са се поизносили накладките то нали нивото слиза и може като са били нови да не е било на мах и затова сега да е чак толко малко. Ти все пак погледни дали нивото си е до там до където си го бил напълнил ако е мръднало дори малко почвай да търсиш теч който може и да е някъде по спирачките така че шега не бива!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Ти си голям оптимис бе!!!

Мнениеот radotom » Вто 11 юли 2006 8:48


skk написа:Ти си голям оптимист бре. Щом е изтекла спирачна течност значи има теч. Изтича когато някоя от помпите на съединителя сдаде багажа.
1.Ако е горната помпа съединителя просто потъва и няма теч (много рядко потича в краката ти)
2.Ако е долната помпа (което мисля че е при теб) течността изтича в кожуха на скоростите и през него започва да капе по асфалта. Човек може да си помисли, че му тече масло от скорости от двигател или нещо друго ама не спирачна течност е. Най добре спри да миеш двигателя и разгледай от къде и какво капе. Когато е започнал да ти пропада съединителя ти е светнала и лампата за спирачките, което трябва да те наведе на мисълта, че нямаш течност в казанчето следователно изпуска от някъде.


Или ти тече от спирачната система! Което всъщност е още по-опасно! Може да се дължи и на идеално износени накладки и да тече през цилиндърчетата. Виждал съм го на живо! Че тогава и не свири на метал, защото се смазва.
А датчика може и да не светне, защото на един колега (не е във форума) видях, че когато нивото падне под тръбичката за съединителя, датчика все още беше задействан и не светеше!


Потребителски аватар
Formel
Мнения: 731
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Formel » Сря 12 юли 2006 11:44


качих я на канал огледах всички трабички погледнах около колелата
никаде не видях теч.предни накладки са добре задни не съм гледал.иначе спира перфектно.


danakoplatec
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот danakoplatec » Чет 13 юли 2006 13:40


имам подобно омекване на педала на пасат 1.8 90 конски сили но при мен се появява много страно през голям интервал от време например сам в командировка и един месец не сам я карал колата като натисна педала на съединителя го усещам много по мек от нормално след като покарам малко колата педала сякаш си се натиска със същото усилие загуба на спирачна течност нямам... Нека някой да каже дали е имал подобен случай щото незнам кво да си мисля да не би нещо помпата да си отива ппосто незнам


skk
Мнения: 88
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Не се косете толкова.

Мнениеот skk » Пон 17 юли 2006 9:52


Не се косете толкова ако имате проблем с помпите няма начин да не усетите. Нищо ви няма на пасатите. Когато започне да не иска да включва или педала остава долу след натискане на сединителя тогава ще му мислите. Аре приключваите темата.

ИСКАМ САМО ДА КАЖА ЧЕ СИ НАМЕРИХ ПОМПА ЗА СЕДИНИТЕЛ НА ПАСАТ ГОРНА КОЯТО Е ПРОИЗВЕДЕНА В РУСИЯ> АКО НЯКОИ ИМА ПРОБЛЕМ ДА СЕ ОБАДИ ЩЕ МУ КАЖА ОТ КАДЕ ДА СИ Я КУПИ> 43 лв.

Последна промяна от skk на Чет 15 май 2008 22:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Formel
Мнения: 731
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Formel » Сря 26 юли 2006 14:40


смених долната помпа срещу 73 лв. и сега всичко е ок.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 40 госта