пасат b4 съединителя постепенно потъна
- Formel
- Мнения: 731
- Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
пасат b4 съединителя постепенно потъна
Здравейте колеги,имам следния проблем, карам си нормално и усетих ,че педала на съединителя ми умеква,постепенно малко по-малко умекваше докато потъна до ламарината и започна да не се връща,колата си включва,върви нормално,ускорява си нормално,само накрая като включих задна за да паркирам скоростите изхъркаха,какъв е проблема,съединителя с жило ли е или на масло,колата е пасат b4
Последна промяна от Formel на Нед 09 юли 2006 8:15, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ти си голям оптимис бе!!!
Ти си голям оптимист бре. Щом е изтекла спирачна течност значи има теч. Изтича когато някоя от помпите на съединителя сдаде багажа.
1.Ако е горната помпа съединителя просто потъва и няма теч (много рядко потича в краката ти)
2.Ако е долната помпа (което мисля че е при теб) течността изтича в кожуха на скоростите и през него започва да капе по асфалта. Човек може да си помисли, че му тече масло от скорости от двигател или нещо друго ама не спирачна течност е. Най добре спри да миеш двигателя и разгледай от къде и какво капе. Когато е започнал да ти пропада съединителя ти е светнала и лампата за спирачките, което трябва да те наведе на мисълта, че нямаш течност в казанчето следователно изпуска от някъде.
1.Ако е горната помпа съединителя просто потъва и няма теч (много рядко потича в краката ти)
2.Ако е долната помпа (което мисля че е при теб) течността изтича в кожуха на скоростите и през него започва да капе по асфалта. Човек може да си помисли, че му тече масло от скорости от двигател или нещо друго ама не спирачна течност е. Най добре спри да миеш двигателя и разгледай от къде и какво капе. Когато е започнал да ти пропада съединителя ти е светнала и лампата за спирачките, което трябва да те наведе на мисълта, че нямаш течност в казанчето следователно изпуска от някъде.
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
колегата skk е прав - щом не е е имало течност е трябвало да ти свети лампата на таблото (при мен свети ламапта на ръчната не знам дали и при другите е така). В най-оптимистичния вариянт не е имало теч и просто като са се поизносили накладките то нали нивото слиза и може като са били нови да не е било на мах и затова сега да е чак толко малко. Ти все пак погледни дали нивото си е до там до където си го бил напълнил ако е мръднало дори малко почвай да търсиш теч който може и да е някъде по спирачките така че шега не бива!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Ти си голям оптимис бе!!!
skk написа:Ти си голям оптимист бре. Щом е изтекла спирачна течност значи има теч. Изтича когато някоя от помпите на съединителя сдаде багажа.
1.Ако е горната помпа съединителя просто потъва и няма теч (много рядко потича в краката ти)
2.Ако е долната помпа (което мисля че е при теб) течността изтича в кожуха на скоростите и през него започва да капе по асфалта. Човек може да си помисли, че му тече масло от скорости от двигател или нещо друго ама не спирачна течност е. Най добре спри да миеш двигателя и разгледай от къде и какво капе. Когато е започнал да ти пропада съединителя ти е светнала и лампата за спирачките, което трябва да те наведе на мисълта, че нямаш течност в казанчето следователно изпуска от някъде.
Или ти тече от спирачната система! Което всъщност е още по-опасно! Може да се дължи и на идеално износени накладки и да тече през цилиндърчетата. Виждал съм го на живо! Че тогава и не свири на метал, защото се смазва.
А датчика може и да не светне, защото на един колега (не е във форума) видях, че когато нивото падне под тръбичката за съединителя, датчика все още беше задействан и не светеше!
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Сря 02 ное 2005 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
имам подобно омекване на педала на пасат 1.8 90 конски сили но при мен се появява много страно през голям интервал от време например сам в командировка и един месец не сам я карал колата като натисна педала на съединителя го усещам много по мек от нормално след като покарам малко колата педала сякаш си се натиска със същото усилие загуба на спирачна течност нямам... Нека някой да каже дали е имал подобен случай щото незнам кво да си мисля да не би нещо помпата да си отива ппосто незнам
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не се косете толкова.
Не се косете толкова ако имате проблем с помпите няма начин да не усетите. Нищо ви няма на пасатите. Когато започне да не иска да включва или педала остава долу след натискане на сединителя тогава ще му мислите. Аре приключваите темата.
ИСКАМ САМО ДА КАЖА ЧЕ СИ НАМЕРИХ ПОМПА ЗА СЕДИНИТЕЛ НА ПАСАТ ГОРНА КОЯТО Е ПРОИЗВЕДЕНА В РУСИЯ> АКО НЯКОИ ИМА ПРОБЛЕМ ДА СЕ ОБАДИ ЩЕ МУ КАЖА ОТ КАДЕ ДА СИ Я КУПИ> 43 лв.
ИСКАМ САМО ДА КАЖА ЧЕ СИ НАМЕРИХ ПОМПА ЗА СЕДИНИТЕЛ НА ПАСАТ ГОРНА КОЯТО Е ПРОИЗВЕДЕНА В РУСИЯ> АКО НЯКОИ ИМА ПРОБЛЕМ ДА СЕ ОБАДИ ЩЕ МУ КАЖА ОТ КАДЕ ДА СИ Я КУПИ> 43 лв.
Последна промяна от skk на Чет 15 май 2008 22:14, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 43 госта