


TDI в студа
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: TDI в студа
Не загрява повече от 70 на място,пуснато на макс парно и външна температура под нулата(-2-3 градуса).Извънградско си загрява и няма проблем.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: TDI в студа
didopoli написа:Не загрява повече от 70 на място,пуснато на макс парно и външна температура под нулата(-2-3 градуса).Извънградско си загрява и няма проблем.
Така е , на място с парно пуснато до края не може да качи 90 градуса при отрицателни външни . Друго е по магистралата да спускаш по инерция и да си държи 90 . Тя колата вече е отоплена , намалил вентилатора на парното на едно или си го спрял , даже и топлото от другата врътка намалявам , поне при мен така се случва , аз не мога да го търпя да ми духа постоянно горещо

- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: TDI в студа
Експеримент от снощи (температура минус 5 градуса):
-отключвам колата, паля и излизам да я изчистя от снега...
-на 14 минута влизам (обикновенно докато не изстръжа всичко от колата не тръгвам)- стрелката не е отлепила, а климатроника духа на 1 степен;
-на 15 минута и 1км. пробег - климатроника се поокопитва и включва 2-ра степен на вентилатор - леееко подухва по-затоплен въздух от въздуховодите...;
-на 20 минута и 5км. пробег - стрелката е отлепила и е към 65-70 градуса а климатроника духа прилично.
Карам бавно и не надвишавам 2200 об/мин., но доколкото прочетох свещите се гасят на 4-тата минута сами, та...
-отключвам колата, паля и излизам да я изчистя от снега...
-на 14 минута влизам (обикновенно докато не изстръжа всичко от колата не тръгвам)- стрелката не е отлепила, а климатроника духа на 1 степен;
-на 15 минута и 1км. пробег - климатроника се поокопитва и включва 2-ра степен на вентилатор - леееко подухва по-затоплен въздух от въздуховодите...;
-на 20 минута и 5км. пробег - стрелката е отлепила и е към 65-70 градуса а климатроника духа прилично.
Карам бавно и не надвишавам 2200 об/мин., но доколкото прочетох свещите се гасят на 4-тата минута сами, та...

- krasyncho
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 14 юни 2008 16:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: TDI в студа
Не оставяйте двигателя да работи на празен ход прекалено много след като сте го запалили . Единствения начин да загреете дизел двигател е като го карате.
- SoManyRetards
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: TDI в студа
drago86 написа:jos написа:drago86 написа:Да питам нещо: нормално ли е сутрин при първото палене за деня да изкарва пушек малко отзад,пушека е от масло май. При палене двигателя малко дига оборотите и леко претриса и задържа на 1000об. за извесно време, като беше малко по топло не дигаше оборотите и н е тресеше така.Как ви се струва това ?
става дума за 1.9 тди AGR
Провери си свещите колега.
drago86 написа:Досега не съм имал индикация за проблем с свещите.При палене лампата светва и изгасва, ако имам проблем с тях нали ще светни лампата ?
Ако имаш изгоряла свещ, няма да ти покаже никъде.
Трябва да ги измериш сам.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: TDI в студа
И 4-ри изгорели свещи да имаш пак няма да разбереш ако не ги провериш ти.Свещите не се слдят от компютъра.
- StS
- Мнения: 2400
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: TDI в студа
rosen79 написа:И 4-ри изгорели свещи да имаш пак няма да разбереш ако не ги провериш ти.Свещите не се слдят от компютъра.
И при новите ли е така ? Смисъл Г5 и натам? Че ми стана интересно

- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: TDI в студа
За тях не знам.Най-вероятно да. 

- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: TDI в студа
А значи ли, че щом дават искра при контакт с "+" на акумулатора работят.
Моята пали от 2-я а понякога 3-я оборот при студено, това нормално ли е или може да е признак за заминаващ си акумулатор?
Моята пали от 2-я а понякога 3-я оборот при студено, това нормално ли е или може да е признак за заминаващ си акумулатор?

-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 22:21
- Автомобил: Сеат Ибиза
- Двигател: AGR
- Местоположение: Стара Загора
Re: TDI в студа
Провери си свещите колега.[/quote][/quote]
Ако имаш изгоряла свещ, няма да ти покаже никъде.
Трябва да ги измериш сам.[/quote]
А как да ги измеря ? таво с искрата върши ли работа ?
drago86 написа:Досега не съм имал индикация за проблем с свещите.При палене лампата светва и изгасва, ако имам проблем с тях нали ще светни лампата ?
Ако имаш изгоряла свещ, няма да ти покаже никъде.
Трябва да ги измериш сам.[/quote]
А как да ги измеря ? таво с искрата върши ли работа ?
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: TDI в студа
rosen79 написа:И 4-ри изгорели свещи да имаш пак няма да разбереш ако не ги провериш ти.Свещите не се слдят от компютъра.
Бъркаш колега

При това казва на кой конкретен цилиндър при проверка с ВАГ КОМ...
ПС - ако имаш на предивд ТДИ с роторна помпа си прав, ако имаш на предвид всики или помпа дюза не си прав

Re: TDI в студа
нормално ли е ТДИ да почне да духа истински топло няколко минути след като стрелката е стигнала 90 градуса ? при тия температури в тия задръствания колата загрява по 15 минути, като през това време подухва някакво топло с увеличаване на темпаратурата.
Парното нали ползва антифриза, от който отнема топлина докато минава през радиаторчето на парното и би трябвало в момента, в който той е 90 градуса да духа топло ? топлия антифриз първо през него ли минава или като отвори термостата първо се охлажда от големия радиатор и след това през него ?
Парното нали ползва антифриза, от който отнема топлина докато минава през радиаторчето на парното и би трябвало в момента, в който той е 90 градуса да духа топло ? топлия антифриз първо през него ли минава или като отвори термостата първо се охлажда от големия радиатор и след това през него ?
Re: TDI в студа
Първо през радиатора в купето( той е вързан към малкия кръг), после и през радиатора отвън(охладителя), като отвори термостатът.
Re: TDI в студа
Andonov написа:K написа:... но при мен при най-лекото спускане по наклон стрелката мърда и ме дразни честно казано. Общо взето трудно загрява точно до 90 градуса, трябва повече време да я карам и тогава чак.
Преди Пасата три години карах един AFN и такива неща със загряването не съм имал.
Задължително си смени термостата. Ако я закачиш на ВАГКОМ ще видиш, че едвам загрявяш до 75 градуса.
Не знам дали термостата е за смяна, колата си загрява бързо, стрелката стои малко под 90 градуса, при по-дълго каране го докарва до 90 точно.
Температурния датчик набива грешки и 2 пъти ги чистя, май той е за смяна. Стрелката от време на време пада до доло и пак се вдига, но много рядко.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: TDI в студа
bai_ILIA написа:rosen79 написа:И 4-ри изгорели свещи да имаш пак няма да разбереш ако не ги провериш ти.Свещите не се слдят от компютъра.
Бъркаш колегаНа моя ARL като има изгоряла свещ светва Engin Check-a. На 1-и цилиндър беше предала богу дух и ги смених всичките. На ТДИ няма никаква индикация, докато на ТДИ ПД има индикация за проблем при свещите или инсталацията им.
При това казва на кой конкретен цилиндър при проверка с ВАГ КОМ...
ПС - ако имаш на предивд ТДИ с роторна помпа си прав, ако имаш на предвид всики или помпа дюза не си правКазвам ти го от опит имах ТДИ 110 сега ТДИ 150 ПД. На старите ВАГ КОМ-а казвам проблем по свещите ама на коя точно не се знае...
Ако не си видял,по-нагоре съм казал,че за новите не знам дали е така.Аз говоря за тройките.