TDI в студа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
didopoli
Мнения: 168
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: TDI в студа

Мнениеот didopoli » Вто 14 дек 2010 23:33


Не загрява повече от 70 на място,пуснато на макс парно и външна температура под нулата(-2-3 градуса).Извънградско си загрява и няма проблем.




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: TDI в студа

Мнениеот milmar » Сря 15 дек 2010 14:07


didopoli написа:Не загрява повече от 70 на място,пуснато на макс парно и външна температура под нулата(-2-3 градуса).Извънградско си загрява и няма проблем.


Така е , на място с парно пуснато до края не може да качи 90 градуса при отрицателни външни . Друго е по магистралата да спускаш по инерция и да си държи 90 . Тя колата вече е отоплена , намалил вентилатора на парното на едно или си го спрял , даже и топлото от другата врътка намалявам , поне при мен така се случва , аз не мога да го търпя да ми духа постоянно горещо :) .


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот neon » Сря 15 дек 2010 14:14


Експеримент от снощи (температура минус 5 градуса):
-отключвам колата, паля и излизам да я изчистя от снега...
-на 14 минута влизам (обикновенно докато не изстръжа всичко от колата не тръгвам)- стрелката не е отлепила, а климатроника духа на 1 степен;
-на 15 минута и 1км. пробег - климатроника се поокопитва и включва 2-ра степен на вентилатор - леееко подухва по-затоплен въздух от въздуховодите...;
-на 20 минута и 5км. пробег - стрелката е отлепила и е към 65-70 градуса а климатроника духа прилично.
Карам бавно и не надвишавам 2200 об/мин., но доколкото прочетох свещите се гасят на 4-тата минута сами, та... :Mr Green Fun


Потребителски аватар
krasyncho
Мнения: 146
Регистриран на: Съб 14 юни 2008 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот krasyncho » Сря 15 дек 2010 15:01


Не оставяйте двигателя да работи на празен ход прекалено много след като сте го запалили . Единствения начин да загреете дизел двигател е като го карате.


Потребителски аватар
SoManyRetards
Мнения: 240
Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: TDI в студа

Мнениеот SoManyRetards » Сря 15 дек 2010 18:37


drago86 написа:
jos написа:
drago86 написа:Да питам нещо: нормално ли е сутрин при първото палене за деня да изкарва пушек малко отзад,пушека е от масло май. При палене двигателя малко дига оборотите и леко претриса и задържа на 1000об. за извесно време, като беше малко по топло не дигаше оборотите и н е тресеше така :?.Как ви се струва това ? :?:
става дума за 1.9 тди AGR


Провери си свещите колега.

drago86 написа:Досега не съм имал индикация за проблем с свещите.При палене лампата светва и изгасва, ако имам проблем с тях нали ще светни лампата ?


Ако имаш изгоряла свещ, няма да ти покаже никъде.
Трябва да ги измериш сам.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот rosen79 » Сря 15 дек 2010 18:42


И 4-ри изгорели свещи да имаш пак няма да разбереш ако не ги провериш ти.Свещите не се слдят от компютъра.


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2400
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: TDI в студа

Мнениеот StS » Сря 15 дек 2010 18:45


rosen79 написа:И 4-ри изгорели свещи да имаш пак няма да разбереш ако не ги провериш ти.Свещите не се слдят от компютъра.


И при новите ли е така ? Смисъл Г5 и натам? Че ми стана интересно :arrow:


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот rosen79 » Сря 15 дек 2010 18:47


За тях не знам.Най-вероятно да. :dontknow:


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: TDI в студа

Мнениеот pacoboy » Сря 15 дек 2010 20:48


А значи ли, че щом дават искра при контакт с "+" на акумулатора работят.
Моята пали от 2-я а понякога 3-я оборот при студено, това нормално ли е или може да е признак за заминаващ си акумулатор? :roll:


drago86
Мнения: 140
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 22:21
Автомобил: Сеат Ибиза
Двигател: AGR
Местоположение: Стара Загора

Re: TDI в студа

Мнениеот drago86 » Сря 15 дек 2010 21:23


Провери си свещите колега.[/quote][/quote]
drago86 написа:Досега не съм имал индикация за проблем с свещите.При палене лампата светва и изгасва, ако имам проблем с тях нали ще светни лампата ?


Ако имаш изгоряла свещ, няма да ти покаже никъде.
Трябва да ги измериш сам.[/quote]
А как да ги измеря ? таво с искрата върши ли работа ?


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: TDI в студа

Мнениеот bai_ILIA » Сря 15 дек 2010 22:22


rosen79 написа:И 4-ри изгорели свещи да имаш пак няма да разбереш ако не ги провериш ти.Свещите не се слдят от компютъра.


Бъркаш колега :Mr Green Fun На моя ARL като има изгоряла свещ светва Engin Check-a. На 1-и цилиндър беше предала богу дух и ги смених всичките. На ТДИ няма никаква индикация, докато на ТДИ ПД има индикация за проблем при свещите или инсталацията им.

При това казва на кой конкретен цилиндър при проверка с ВАГ КОМ...

ПС - ако имаш на предивд ТДИ с роторна помпа си прав, ако имаш на предвид всики или помпа дюза не си прав :D Казвам ти го от опит имах ТДИ 110 сега ТДИ 150 ПД. На старите ВАГ КОМ-а казвам проблем по свещите ама на коя точно не се знае...


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот VWGT » Сря 15 дек 2010 22:27


нормално ли е ТДИ да почне да духа истински топло няколко минути след като стрелката е стигнала 90 градуса ? при тия температури в тия задръствания колата загрява по 15 минути, като през това време подухва някакво топло с увеличаване на темпаратурата.

Парното нали ползва антифриза, от който отнема топлина докато минава през радиаторчето на парното и би трябвало в момента, в който той е 90 градуса да духа топло ? топлия антифриз първо през него ли минава или като отвори термостата първо се охлажда от големия радиатор и след това през него ?


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: TDI в студа

Мнениеот sam_boha » Сря 15 дек 2010 22:33


Първо през радиатора в купето( той е вързан към малкия кръг), после и през радиатора отвън(охладителя), като отвори термостатът.


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: TDI в студа

Мнениеот K » Сря 15 дек 2010 22:38


Andonov написа:
K написа:... но при мен при най-лекото спускане по наклон стрелката мърда и ме дразни честно казано. Общо взето трудно загрява точно до 90 градуса, трябва повече време да я карам и тогава чак.

Преди Пасата три години карах един AFN и такива неща със загряването не съм имал.


Задължително си смени термостата. Ако я закачиш на ВАГКОМ ще видиш, че едвам загрявяш до 75 градуса. :drunk


Не знам дали термостата е за смяна, колата си загрява бързо, стрелката стои малко под 90 градуса, при по-дълго каране го докарва до 90 точно.
Температурния датчик набива грешки и 2 пъти ги чистя, май той е за смяна. Стрелката от време на време пада до доло и пак се вдига, но много рядко.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот rosen79 » Чет 16 дек 2010 9:04


bai_ILIA написа:
rosen79 написа:И 4-ри изгорели свещи да имаш пак няма да разбереш ако не ги провериш ти.Свещите не се слдят от компютъра.


Бъркаш колега :Mr Green Fun На моя ARL като има изгоряла свещ светва Engin Check-a. На 1-и цилиндър беше предала богу дух и ги смених всичките. На ТДИ няма никаква индикация, докато на ТДИ ПД има индикация за проблем при свещите или инсталацията им.

При това казва на кой конкретен цилиндър при проверка с ВАГ КОМ...

ПС - ако имаш на предивд ТДИ с роторна помпа си прав, ако имаш на предвид всики или помпа дюза не си прав :D Казвам ти го от опит имах ТДИ 110 сега ТДИ 150 ПД. На старите ВАГ КОМ-а казвам проблем по свещите ама на коя точно не се знае...

Ако не си видял,по-нагоре съм казал,че за новите не знам дали е така.Аз говоря за тройките.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта