
Стягане ръчна passat b3
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Стягане ръчна passat b3
Здравейте ,колеги ! Вчера пробвах на снега да дръпна ръчна и забелязах ,че изобщо не хваща ... просто намали съвсем леко. На място като я дърпам задържа на към 4 ти зъб. Въпросът ми е от къде мога да я затегна и как? Дали провлемът е само до реглаж? 

- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Стягане ръчна passat b3
Мисля че колкото и да я натегнеш, няма да ти блокират колелата в движение, ако си с барабани отзад. Когато си сменах задните накладки си смених и спирачните цилиндри и сега ръчната едва прищраква на първия зъб и е много стегната, а отделно и спирането се подобри значително.
Иначе махаш ръкохватката на ръчната, после се маха другата "плоска" част от дръжката на ръчната, за да извадиш тази цялата голяма пластмасова част. Гайките (гайка и контрагайка), с които трябва да се заиграеш, мисля се падат точно под пепелника. Трябват ти две ключета 10 ако не се лъжа. Дали не ставаше само с махане на пепелника вече не помня ... за жалост
Иначе махаш ръкохватката на ръчната, после се маха другата "плоска" част от дръжката на ръчната, за да извадиш тази цялата голяма пластмасова част. Гайките (гайка и контрагайка), с които трябва да се заиграеш, мисля се падат точно под пепелника. Трябват ти две ключета 10 ако не се лъжа. Дали не ставаше само с махане на пепелника вече не помня ... за жалост
Re: Стягане ръчна passat b3
Ако има накладки ще блокира.
Натегни я ,но при "пусната" колелата трябва да се въртят без шум(да не допират накладките)
Натегни я ,но при "пусната" колелата трябва да се въртят без шум(да не допират накладките)
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Стягане ръчна passat b3
Знечи и да я натегна , след като съм отзад с барабани, няма да има особен ефект?
Re: Стягане ръчна passat b3
i.e.i написа:Ако има накладки ще блокира.
Натегни я ,но при "пусната" колелата трябва да се въртят без шум(да не допират накладките)

- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Стягане ръчна passat b3
Ами при мен е супернатегната с чисто нови накладки и не блокират, но не зная трябва или не трябва да блокират в движение, иначе от място почти не мога да тръгна.
Re: Стягане ръчна passat b3
passenger написа:Ами при мен е супернатегната с чисто нови накладки и не блокират, но не зная трябва или не трябва да блокират в движение, иначе от място почти не мога да тръгна.
Ако "прилагаш" достатъчно усилие ,значи имаш проблем.
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Стягане ръчна passat b3
Какъв ?
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Стягане ръчна passat b3
passenger написа:... Гайките (гайка и контрагайка), с които трябва да се заиграеш, мисля се падат точно под пепелника. Трябват ти две ключета 10 ако не се лъжа. Дали не ставаше само с махане на пепелника вече не помня ... за жалост
Да достатъчно е да се извади пепелника.
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Стягане ръчна passat b3
Ръчната може да блокира колелата в движение (накараха ме да го правя на прегледа, защото задницата беше лека и на валяка задните колела не блокираха заради кантара, а само намаляха движението, та дърпах ръчната да ме изхвърли), а това не е препоръчително, защото над 50-60км/ч ще стане мазало, а да не говорим за по-висока скорост! Това не е на жигула, при която я хване, я не. Немецът го е измислил!
Това, че хваща още на първото зъбче ми се струва, че ще е много натегнато и задните накладки ще опират в барабаните и може да прегреят. Трябва колелата да се въртят свободно, а точно на кое зъбче ще хваща ... не мисля, че има значение. При мен е на 4-5 зъб.

- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Стягане ръчна passat b3
vasilb написа:Ръчната може да блокира колелата в движение (накараха ме да го правя на прегледа, защото задницата беше лека и на валяка задните колела не блокираха заради кантара, а само намаляха движението, та дърпах ръчната да ме изхвърли), а това не е препоръчително, защото над 50-60км/ч ще стане мазало, а да не говорим за по-висока скорост! Това не е на жигула, при която я хване, я не. Немецът го е измислил!Това, че хваща още на първото зъбче ми се струва, че ще е много натегнато и задните накладки ще опират в барабаните и може да прегреят. Трябва колелата да се въртят свободно, а точно на кое зъбче ще хваща ... не мисля, че има значение. При мен е на 4-5 зъб.
Колелата си се въртят съвсем свободно а ми се струва че на ГТП е съвсем нормално да блокират колелата - нямаш изобщо инерция на автомобила определяна от теглото му.
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Стягане ръчна passat b3
passenger написа:vasilb написа:Ръчната може да блокира колелата в движение (накараха ме да го правя на прегледа, защото задницата беше лека и на валяка задните колела не блокираха заради кантара, а само намаляха движението, та дърпах ръчната да ме изхвърли), а това не е препоръчително, защото над 50-60км/ч ще стане мазало, а да не говорим за по-висока скорост! Това не е на жигула, при която я хване, я не. Немецът го е измислил!Това, че хваща още на първото зъбче ми се струва, че ще е много натегнато и задните накладки ще опират в барабаните и може да прегреят. Трябва колелата да се въртят свободно, а точно на кое зъбче ще хваща ... не мисля, че има значение. При мен е на 4-5 зъб.
Колелата си се въртят съвсем свободно а ми се струва че на ГТП е съвсем нормално да блокират колелата - нямаш изобщо инерция на автомобила определяна от теглото му.
Движението на автомобила се изпълнява от валяците, на спирачки задницата направо се залепи за пода от натиск, но колелата продължиха леко да се въртят, а с ръчната, която блокира колелата, колата беше изхвърлена, въпреки че и предните спирачки бяха блокирани (изсвистяха гумите от търкането в музайката). Твоите спирачки може да не блокират, защото не е настроена добре ръчната или самите накладки са фалшименто и хващат слабо! Провери, за да не стане някоя беля! Успех!
- ivchoforever
- Мнения: 121
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
- Автомобил: Passat B3 1992
- Двигател: 2.0 115 ADY
- Местоположение: София
Re: Стягане ръчна passat b3
Аз преди бях с барабани отзад всичко беше перфектно по тях и като дръпна ръчната в движение само намаляваше леко скороста,но не блокираха колелата,а на място като я дръпна няма тръгване
немина се време и реших че трябва да съм с дискове отзад
намерих си цял заден мост от който свалих всичко каквото ми трябваше и монтирахме всичко,като преди всичко се ревизираха апаратите,последваха нови лагери FAG, нови дискове Бош и нови накладки Бош,нови жила,кантара го опънахме на МАХ и го вързахме,е спирането стана коренно различно
и реших да пробвам ръчната в движение абсолютно същата работа като при барабаните намаля леко и това е ,а на място като я дръпна няма тръгване
единствено блокират задните колега при мокро време и на сняг в движение,за това чаках с нетърпение да падне първия сняг и близкия паркинг на Технополис или Техномаркет беше мой
Тъ така и не можах да се начудя защо така ги е проектирал немеца тези ръчни спирачки при Passat B3 ...





Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 62 госта