live_for_passat написа:Видях това в кауфланд някой има ли и дали става за нещо?
Пълен боклук.
live_for_passat написа:Видях това в кауфланд някой има ли и дали става за нещо?
live_for_passat написа:Видях това в кауфланд някой има ли и дали става за нещо?
PASSAT написа:Пешка, за теб съм виждал такива неща подобни на това
те се слагат като срежеш маркуча на входа на радиаторчето на парното, и на това което видях бяха 4 броя (като на снимката). След 15-и ще си ходя до Видин и по пътя минавам задължително през 3 голями автоморги и ако намеря нещо ще се обадя...
п.п. а така като гледам снимката се замислям ако се вземат 2 оригинални фланеца и се обърнат един срещу друг с отворите и се стегнат с болтове ще стане като на снимата и ще си със 6 подгревни свещи...
Колега 6 свещи на антифриза и ще цъфне генератора като пуканка -това са 90А само за тея свещи,ами тези на двигателя ами консумацията на самия двигател да работи-комп,ГНП и т н,ами акумулатора който също ще иска заряд.Аз от скоро време ми се върти една идея в главата-да монтирам нагревател от кантал с подходяща дължина и във подходяща метална кутийка,във всяка една дупка за въздух към предното стъкло.При мен тея отвори са 4,което значи 4 нагревателя около 5А максимум консумация на всеки общо 20А.Идеята е след като запаля да ги пусна и те моментално да затоплят въздуха духан към предното стъкло и съответното му бързо размразяване.Иначе аз си имам оригинален подгрев на антифриза което си е хубаво нещо но след 4-5 мин да речем което за мен ми е много.За съжаление още търся подходящ огнеупорен и здрав материал върху който да навия кантала и засега единствения кандидат са онея керамичните тръбички които се нанизват на проводниците на котлоните от стария тип .
live_for_passat написа:Видях това в кауфланд някой има ли и дали става за нещо?
live_for_passat написа:Колега 6 свещи на антифриза и ще цъфне генератора като пуканка -това са 90А само за тея свещи,ами тези на двигателя ами консумацията на самия двигател да работи-комп,ГНП и т н,ами акумулатора който също ще иска заряд.Аз от скоро време ми се върти една идея в главата-да монтирам нагревател от кантал с подходяща дължина и във подходяща метална кутийка,във всяка една дупка за въздух към предното стъкло.При мен тея отвори са 4,което значи 4 нагревателя около 5А максимум консумация на всеки общо 20А.Идеята е след като запаля да ги пусна и те моментално да затоплят въздуха духан към предното стъкло и съответното му бързо размразяване.Иначе аз си имам оригинален подгрев на антифриза което си е хубаво нещо но след 4-5 мин да речем което за мен ми е много.За съжаление още търся подходящ огнеупорен и здрав материал върху който да навия кантала и засега единствения кандидат са онея керамичните тръбички които се нанизват на проводниците на котлоните от стария тип .
Колега, мисля че подгревните свещи са с доста по-голямо КПД от кантала, за това което си намислил, да е ефективно пак ще трябва бая мощност, не съм сигурен но мисля че е по добре да грееш флуид, вместо въздух. Може да греша.
Колега идеята е на принципа на печките духалки като тая дето си показал,искам въздуха духан от парното и минаващ през отворите на таблото да се затопля и да обдухва само предното стъкло.Всичко това е за по бързо размразяване на самото стъкло не да топля купето,за купето ще се грижи подгряването на антифриза.
live_for_passat написа:Колега 6 свещи на антифриза и ще цъфне генератора като пуканка -това са 90А само за тея свещи,ами тези на двигателя ами консумацията на самия двигател да работи-комп,ГНП и т н,ами акумулатора който също ще иска заряд.Аз от скоро време ми се върти една идея в главата-да монтирам нагревател от кантал с подходяща дължина и във подходяща метална кутийка,във всяка една дупка за въздух към предното стъкло.При мен тея отвори са 4,което значи 4 нагревателя около 5А максимум консумация на всеки общо 20А.Идеята е след като запаля да ги пусна и те моментално да затоплят въздуха духан към предното стъкло и съответното му бързо размразяване.Иначе аз си имам оригинален подгрев на антифриза което си е хубаво нещо но след 4-5 мин да речем което за мен ми е много.За съжаление още търся подходящ огнеупорен и здрав материал върху който да навия кантала и засега единствения кандидат са онея керамичните тръбички които се нанизват на проводниците на котлоните от стария тип .
Колега, мисля че подгревните свещи са с доста по-голямо КПД от кантала, за това което си намислил, да е ефективно пак ще трябва бая мощност, не съм сигурен но мисля че е по добре да грееш флуид, вместо въздух. Може да греша.
.....но общата мощност не може да е по-голяма от мощноста на кауфландската духалка, защото просто няма къде да се включи по-голяма мощност и следователно и ефекта ще е същия.
fox_vt написа:.....но общата мощност не може да е по-голяма от мощноста на кауфландската духалка, защото просто няма къде да се включи по-голяма мощност и следователно и ефекта ще е същия.
Защо?Ако разгледаме една крушка за габарит една за халоген(100 вата)резистора на парното и примерно подряваща свещ кое е общото и кое е различното?Общото е че и четирите превръщат електричеството по един и същ начин,а разликата е че са със различно съпротивление и съответно различна мощност във ватове.Ако измериш съпротивлението на тая духалка и си направиш реотан от кантал със двойно по малко съпротивление ще имаш духалка със двойно по голяма мощност-за кпд то на двете вече е друг въпрос
mafiota написа:
при мен за опита сигурно ще започна от подобно:
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта